(מימין עם כיוון השעון) ד"ר תמר אלרם פרופ' יורם יובל, פרופ’ איתן כרם (צילומים:חורחה נובומינסקי, דוברות הדסה, שי אפגין)
(מימין עם כיוון השעון) ד"ר תמר אלרם פרופ' יורם יובל, פרופ’ איתן כרם (צילומים:חורחה נובומינסקי, דוברות הדסה, שי אפגין)

וידאו – חמישי במתחם התחנה: שיחת נפש עם פרופ' יורם יובל מהדסה

בסדרת אירועים מיוחדת, ביוזמת המרכז הרפואי הדסה ובהפקת "כל העיר", יקיים ביום חמישי, 8.3, חוקר המוח ומנחה תוכנית הראיונות פרופ' יובל שיחות אישיות ומרגשות עם ד"ר תמר אלרם, מנהלת הדסה הר הצופים, ועם פרופ' איתן כרם, מנהל האגף לרפואת ילדים בהדסה. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 28.2.18 13:12

המרכז הרפואי הדסה מציג – תוכנית הטלוויזיה "שיחת נפש" מגיעה למתחם התחנה: ביום חמישי, 8.3, יתקיים באוהל המרכזי במתחם התחנה אירוע ראשון בסדרת הרצאות מיוחדת של המרכז הרפואי הדסה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מנחה התוכנית "שיחת נפש", הפסיכואנליטיקאי וחוקר המוח מהאגף לרפואת המוח בהדסה, פרופ' יורם יובל, יגיש סדרת מפגשים מרתקים בהם יצלול אל תוך נבכי הנפש של מומחי הדסה, ויאפשר לקהל להכיר את הדמויות המוכרות מבית החולים – שמדברות וחושפות את הכל, ללא מעצורים. ההשתתפות ללא תשלום.

באירוע הקרוב, בהפקת "כל העיר", יערוך פרופ' יובל, חוקר המוח והפסיכואנליטיקאי מהאגף לרפואת מוח בהדסה, שיחות אישיות, פתוחות ומרגשות, כפי שהוא מקיים בתוכנית הטלוויזיה המוצלחת שהוא מנחה, עם שניים ממומחי הדסה – ד"ר תמר אלרם, מנהלת בית החולים הדסה הר הצופים, ועם פרופ' איתן כרם, מנהל האגף לרפואת ילדים בהדסה – כל אחד בנפרד לשיחה אישית, החושפת צדדים חדשים ומעניינים ואת המתרחש מאחורי הקלעים של העשייה הרפואית והאישית.

פרופ' יורם יובל (צילום: חורחה נובומינסקי)

פרופ' יורם יובל (צילום: חורחה נובומינסקי)

"אני מאמין שבשיחה אינטימית עם כל אדם, ניתן להגיע לעומקים שהוא בעצמו לא מזהה ומודע אליהם", אומר פרופ' יורם יובל. "למרות קיומה של השיחה על הבמה ולעיני הקהל, אני מאמין כי יתרחש ביננו חיבור ממשי ומרואייני יגיעו בהחלט לפתיחות של ממש. מדובר בדמויות בולטות ומוערכות בהדסה ובכלל בציבור הירושלמי, ובינתיים הן מוכרות בתוך מסגרת בית החולים. דילמות אישיות, לבטים, תהליכי חשיבה, פחדים וחששות, נעלה את הכל כדי להכיר אותם באמת".

 

 

פרופ' יובל ידוע בשל כשרונו ויכולתו הייחודית להביא את מרואייניו לדבר על צדדים מרתקים וחדשים בחייהם. המפגשים האישיים, שהכניסה אליהם חופשית, יאפשרו למעשה הצצה לעולמם הפרטי והמקצועי של שניים ממומחי הדסה, אשר יפתחו את הלב בשיחה אישית על בריאות ילדים, על רפואה ומשפחה, על הצלחות ואתגרים.

דר תמר אלרם (צילום: דוברות הדסה)

ד"ר תמר אלרם (צילום: דוברות הדסה)

בשיחה שיקיים פרופ' יובל עם ד"ר אלרם, מומחית ברפואת נשים, הם ידברו על המפגש היומיומי עם המטופלים, על הדרך הניהולית, על החזון האישי, על האתגרים ועל השאיפות, שבראשן לקדם את בית החולים הדסה הר הצופים ולהובילו לשיאים חדשים. "הבטחתי להיות שם כל כולי", מציינת ד"ר אלרם, "להביא את האמת שלי ואת המחשבות שלי, ומהיכרותי עם פרופ' יובל אנחנו בהחלט נגיע רחוק".

פרופ' איתן כרם (צילום: שי אפגין)

פרופ' איתן כרם (צילום: שי אפגין)

בשיחה עם פרופ' כרם, מומחה בעל שם עולמי בחקר מחלת הסיסטיק פיברוזיס וחוקר מוביל אשר פרסם מאמרים רבים בתחום ואף זכה בפרס בינלאומי יוקרתי של ארגון הסיסטיק פיברוזיס האירופאי, יעלו, בין השאר, נושאים כגון בריאות ילדים, רפואה ומשפחה ועל האתגרים שניצבים בפני רופאים. "אני מחכה לשיחה שלי עם פרופ' יובל ותוהה עד כמה עמוק נגיע", אומר פרופ' כרם, "אתגר לא פשוט כלל".

פרופ' יורם יובל מארח את מומחי הדסה. חמישי, 8.3, 19:00. האוהל המרכזי במתחם התחנה. הכניסה חינם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר