אירוע 'גיבורים מעופפים' של אלי"ן (צילום: אלי"ן)
אירוע 'גיבורים מעופפים' של אלי"ן (צילום: אלי"ן)

אירוע צניחה חופשית למען ילדי אלי"ן יתקיים ביום שני

עשרות צונחים יבצעו ביום שני הקרוב קפיצת טנדם וינסו לגייס כמה שיותר כספים למען ילדי בית החולים

פורסם בתאריך: 1.4.18 11:21

בית החולים השיקומי אלי"ן בירושלים ומחלקת "אלי"ן אקטיב" ממשיכים להוביל פרויקטים חווייתיים לגיוס כספים עבור הילדים המאושפזים בבית החולים: ביום שני הקרוב (2.4), חול המועד פסח, יקיים בית החולים אלי"ן את אירוע הצניחה החופשית 'השמיים הם הגבול', שבמסגרתו עשרות צונחים יקפצו ממטוס בגובה 3,000 מטרים ויגייסו תרומות עבור ילדי בית החולים.

הצניחה – בסגנון קפיצת 'טנדם' עם מדריך – מאתגרת אך בטיחותית לחלוטין, ומבוצעת באמצעות חברת צניחה מהוותיקות בתחום, ובליווי מדריך מקצועי ומנוסה. על פי תקנון חברת הצניחה, כל אדם בריא בגילים 65-12 ובמשקל שאינו עולה על 99 ק"ג יכול להשתתף באירוע הצניחה.

הצונחים מוזמנים להגיע בליווי משפחה וחברים, אשר יחזו בהרפתקה וייקחו חלק בחוויה מעצימה ומאתגרת של תרומה לקהילה.

כל משתתף יקבל מבית החולים דף גיוס והדרכה בנושא גיוס תרומות באינטרנט, כך שיוכל לעדכן את משפחתו ואת חבריו באתגר שלקח על עצמו – לצנוח על מנת לעזור לילדים בשיקום ולבקש חסות לצניחה.

ד"ר מורית בארי, מנכ"לית בית החולים אלי"ן: "חוויית הצניחה החופשית מתאימה בדיוק לרוח ההרפתקנית שלנו, כאן באלי"ן, והיא תאפשר למשתתפים לטעום מתחושת הניצחון שאנו חשים בכל פעם שאחד הילדים עובר עוד משוכה בדרך לשיקום מלא. משימתנו היא לפעול ללא הרף על מנת שהילדים המשוקמים באלי"ן יחוו ילדוּת רגילה ופעילה ככל הניתן. אני מזמינה את כולם להצטרף לעשרות המשתתפים שכבר נרשמו לצניחה, לשתף באירוע ולהתגייס למען ילדי אלי"ן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר