המוניטורים החדשים (צילום: דוברות הדסה)
(צילום: דוברות הדסה)

הדסה: תשעה מוניטורים חדשניים נחנכו ביחידה לטיפול נמרץ

ד"ר סיגל סבירי, ראשת היחידה לטיפול נמרץ פנימי בהדסה: "זו טכנולוגיה מתקדמת מסוגה שלא היתה קיימת עד כה ביחידה"

פורסם בתאריך: 20.6.18 20:05

תשעה מוניטורים חדשניים, בעלי מערכות ניטור מתקדמות התווספו ליחידה לטיפול נמרץ פנימי בבית החולים הדסה עין כרם, ויאפשרו מעקב וניטור מתקדמים ביותר.

בהדסה מספרים כי "היחידה לטיפול נמרץ פנימי בהדסה, הפועלת בניהולה של ד"ר סיגל סבירי, היא אחת היחידות הבודדות בארץ אשר ייעודה לטפל בחולים פנימיים קשים הנמצאים בסכנת חיים. ביחידה מתאשפזים מטופלים מורכבים ביותר, אשר לרוב סובלים מכשל של יותר ממערכת אחת. מדובר בחולים עם מחלות פנימיות כגון זיהומים קשים, אי ספיקה נשימתית, אי ספיקת כליות, כבד ולב, חולים עם דיכוי חיסוני כגון חולים המטו-אונקולוגיים עם סרטן ואחרי השתלת מח עצם, חולים נוירולוגים עם התכווצויות ושיתוק חריף, הרעלות והכשות ועוד".



מחקר בהדסה: הריונות חוזרים מוצלחים יותר לעומת ההריון הראשון


"חולים אילו מקבלים לרב טיפול תומך רב מערכתי מתקדם", ממשיכים ומספרים בהדסה, "הכולל הנשמה מלאכותית, תמיכה המודינמית לייצוב לחץ דם, תרופות בהזלפה מתמשכת ולעיתים דיאליזה וטיפולים חליפיים אחרים. לצורך מתן טיפול מקצועי ואיכותי, נדרש ניטור מורכב של כל מערכות הגוף במקביל, וכן מערכת התרעות מדויקת, המסוגלת להגיב ולהתריע על שינויים במצב המטופל באופן מיידי".


המוניטורים החדשים (צילום: דוברות הדסה)

(צילום: דוברות הדסה)


ראשת היחידה לטיפול נמרץ פנימי בהדסה מסבירה כי "המוניטורים החדשים פועלים בטכנולוגיה מתקדמת של איכות מסך, שמירת נתונים, מודולריות של התצוגה, תקשורת רשת, והם בעלי מודולים שונים המאפשרים ניטור של גלי המוח, תפקוד הלב והריאות, הערכת המצב המטבולי והתזונתי של החולים ועוד. טכנולוגיה מתקדמת מסוגה שלא היתה קיימת עד כה ביחידה. כל המוניטורים מחוברים למערכת ניטור מרכזית הממוקמת במקומות שונים ביחידה ומאפשרת לראות את המדדים של כל החולים במקביל ולקבל את ההתרעות בגינם. המוניטורים הותקנו בהצלחה לפני מספר שבועות, ומאז פועלים בצורה מרשימה".

עוד הוסיפה ד"ר סבירי, כי "לאור מורכבות החולים והצורך בניטור מתקדם יותר מזה המוכר ברוב יחידות טיפול נמרץ, הצלחנו, בעזרתם של פרופ' זאב רוטשטיין והנהלת בית החולים, מחלקת הנדסה רפואית ומחלקת הרכש של הדסה, לספק עבור היחידה לטיפול נמרץ פנימי את תשעת המוניטורים עם מערכות ניטור מתקדמות ואף שני מוניטורים ניידים לניטור בזמן העברת מטופלים".

"ובנימה אישית", מוסיפה ד"ר סבירי, "אני גאה לנהל את היחידה הייחודית הזו. הצוות הרפואי והסיעודי נותנים טיפול איכותי ומקצועי למטופלים המורכבים ביחידה, תוך שימת לב לפרטים הקטנים, תמיכה במטופלים ומשפחותיהם וקידום העשייה על ידי הדרכה והוראה לצוותים שונים בבית החולים. כחלק מהמכלול הטכנולוגי המתקדם הקיים ביחידה, מערכת הניטור החדשה תאפשר לנו  לעמוד ביעדים ובחזון של מתן טיפול נמרץ מוביל, מקצועי ומודרני".

מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין אמר בעת חנוכת המוניטורים ביחידה: "אנו מוחקים כעת פער של יותר מ-20 שנה בטכנולוגיה. במערכות האלה ניתן לקבל את המידע החיוני על החולים אפילו בראייה מרחוק בעזרת מערכות מתוחכמות ואמינות ביותר. הרמה הטכנולוגית שלה זוכה הצוות ביחידה החשובה הזו בעבודתו, היא הגבוהה בעולם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר