חניכת הבריכה הטיפולית במרכז עלה ברוממה (צילום: עמוס בוכניק)
חניכת הבריכה הטיפולית במרכז עלה ברוממה (צילום: עמוס בוכניק)

רוממה: עמותת עלה חנכה בריכה טיפולית

ביום שלישי השבוע נחנכה הבריכה הטיפולית שתסייע לדיירי מרכז עלה לאנשים עם מוגבלויות בתהליכי שיקום

פורסם בתאריך: 12.7.18 15:15

מרכז עלה לילדים וצעירים עם מוגבלויות בשכונת רוממה התחדש השבוע בבריכה טיפולית חדשה, שבה יינתנו מגוון טיפולים לדיירי המרכז ולמטופלים חיצוניים.

הקמת הבריכה הטיפולית התאפשרה הודות לתרומות שניתנו לעמותת עלה ממשפחת סאקס, מהביטוח הלאומי, מקרן ארווינג מושקוביץ, מהביטוח הלאומי, מהטוטו ומחברת אלוני חץ.

שלומית גרייבסקי, מנכ"לית מרכז 'עלה' בירושלים, מציינת כי "הבריכה היתה חלום שלנו שנים ארוכות. זה המקום היחיד שילדים ומבוגרים עם מגבלות גופניות יכולים לנוע בחופשיות מבלי כמעט שום משקל מכובד הגוף ומגבלות על התנועה שלהם. זו זכות גדולה, והלוואי ונוכל להפעיל את הבריכה כמעט 24 שעות ביממה לטובת כל מי זקוק לה, במרכז 'עלה' ומחוצה לו בקהילה מסביב, ולשדרג את החיים של כל אחד מהילדים של עלה וכל אחד מהילדים והצעירים שיזכו בזכות זה לקבל טיפול במים".


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מייסד ומנכ"ל רשת מרכזי עלה, הרב יהודה מרמורשטיין: "מרכז עלה בירושלים חוגג 21 שנים, לא חלמנו בשום סיטואציה איך זה יהיה, והיום יש כאן בריכה טיפולית וזה מדהים. חברו כאן שלושה שותפים – משפחת סאקס, שתרמו את מיליון הדולר הראשונים להקמת מרכז עלה בירושלים ומאז ממשיכים ללוות אותנו, אליהם הצטרפו המשרד לביטוח לאומי והטוטו, השותפים להעלאת המודעות לאוכלוסיות מיוחדות. החלטנו לא להיצמד למשפט 'מה שהיה הוא שיהיה', וזכינו לחבור יחד ולעשות עוד משהו טוב עבור הילדים והבוגרים בעלה".

מנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר, שנכח באירוע ההשקה, מוסיף כי "אנו גאים ושמחים להיות שותפים למסגרות כאלו שנותנות מענה מכובד לילדים ולמקום שבו הם נמצאים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר