מתוך הקורס אינטרנטי הכנס ללידה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
מתוך הקורס אינטרנטי הכנס ללידה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

הדסה: הושק קורס הכנה ללידה – מהבית

קרן צדיק, מיילדת ותיקה בהדסה, מדריכת הקורס המקוון: "העמקנו במקומות מעניינים במיוחד ובעיקר אפשרנו ליהנות מערב חווייתי לקראת הלידה"

פורסם בתאריך: 4.9.18 19:46

השבוע, לראשונה, ערך המרכז הרפואי קורס הכנה ללידה אונליין, שבו השתתפו עשרות זוגות הנמצאים לקראת הלידה. החידוש המרכזי הוא שהזוגות עשו זאת כשהם יושבים בנינוחות על ספת ביתם, ולומדים בצורה מקוונת את הדברים החשובים מפי קרן צדיק, מיילדת ותיקה ומדריכה המנוסה בקורסי הכנה ללידה של הדסה.



"זוהי הפעם הראשונה שבה מועבר הידע לזוגות כשהם אינם יושבים מולי, פרונטלית, במתחם קורס ההכנה ללידה שלנו", מספרת צדיק. "הקורס המקוון שלנו, שנערך בשיתוף אתר היולדות והאימהות 'מאמונט', הוא בהחלט פריצת דרך טכנולוגית שמאפשרת לנשים בהיריון ולבני הזוג להיות חלק אינטגרלי מן התכנים ומן התרגולים, לשאול שאלות ולקבל עליהן מענה נרחב, לעצור אותי ולבקש הבהרות או חידודים, ולקבל ממני בעצם את כל המידע החשוב לקראת הלידה, באופן שמרגיש כמעט אישי ובלעדי".

במהלך הקורס, שאליו הצטרפו המשתתפים בחינם, הסבירה צדיק על התפתחות הלידה על כל שלביה, על התנועתיות לקראת סוף ההיריון ועל תשומת הלב היתרה שיש להקדיש לנושא בתקופה זו, על הצפוי ברגע הלידה המיוחל אף על תפקידו החשוב של המלווה בלידה. עוד שוחחה צדיק עם המשתתפים על האפשרויות העומדות בפניהם בהדסה לשיכוך כאב בלידה ועל התנוחות המגוונות ללידה. היא השיבה על כל השאלות שהפנו אליה המשתתפים, כל אחד מביתו, בשידור חי.

"בערב המיוחד שלנו השתתפו נשים בהיריון ובני זוגן, הורים לנשים בהיריון ואפילו הוריו של בעל אחד", מספרת צדיק. "לכולם היה חשוב לשמוע ולקבל מענה על לבטים ותהיות. הם היו צמאים למידע ולאורך כל הקורס הורגשה המעורבות שלהם. שוחחנו ותרגלנו, העמקנו במקומות מעניינים במיוחד ובעיקר אפשרנו ליהנות מערב חווייתי לקראת הלידה. שלוש השעות של הקורס האינטרנטי 'טסו' לכולנו. מעתה יוכלו ההורים לעתיד להחליט אם להגיע לקורס הכנה ללידה שמתקיים בבתי החולים של הדסה, או פשוט להדליק מחשב, להתחבר למיילדת של הדסה וללמוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר