המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק: טיפול חדשני העלים רעשים באוזן

למרכז הרפואי הגיע מטופל עם רעשים באוזן, שמקורם לא אובחן. ביחידה לנוירו-רדיולוגיה התערבותית אבחנו מלפורמציה מוחית ולאחר טיפול הרעשים נעלמו

פורסם בתאריך: 14.9.18 20:41

צעיר בן 29 הגיע למרכז הרפואי שערי צדק כשהוא סובל מרעשים איומים באוזנו השמאלית ולאחר שמקור הרעשים לא אובחן באינספור בדיקות שעבר.



"׳אני סובל מבעיה לבבית מולדת, והרופאים בקהילה חשבו שהמקור לבעיה הוא לבבי", מספר ג.פ, שמתגורר במגדל העמק, "אבל הקרדיולוגים שללו את האפשרות ורופאי אף אוזן גרון, הפנו אותי לבדיקות הקשורות למערכת השמיעה״.

גם הבדיקות הללו לא הניבו תוצאות ופיתרון ובהמשך הופנה הצעיר לבדיקות נוירולוגיות ואפילו לפסיכיאטר, שהציע לו כדורים פסיכיאטריים, פיתרון שאותו ג' סירב לקבל.

"לא הרמתי ידיים", מוסיף ג'. "יצרתי קשר עם רופאים מחו"ל. כל אלה לא הועילו עד שידידה שלי תייגה אותי בפוסט בפייסבוק שפורסם בעמוד המרכז הרפואי שערי צדק. בפוסט מתואר סיפורו של צעיר בן 35 שסבל מאותם התסמינים במשך שלוש שנים״.

ג' יצר קשר עם אותו בחור והשניים הבינו כי הסימנים זהים וכי ככל הנראה מדובר במלפורמציה מוחית. המטופל הראשון המליץ ג' לפנות לד"ר יעקב אמסלם, מנהל היחידה לנוירו-רדיולוגיה התערבותית בשערי צדק, שטיפל בו בהצלחה כחצי שנה קודם לכן.

עם הגעתו לשערי צדק עבר ג' בדיקת דימות, כשההערכה היתה כי מדובר במלפורמציה מוחית שעלולה להוביל לדימום מוחי. ג' עבר צנתור אבחנתי במהלכו אותרה המלפורמציה וטופלה על ידי ד"ר אמסלם, לאחריהם נעלמו הרעשים. ״אני אסיר תודה לצעיר ששיתף את סיפורו והפנה אותי למרכז הרפואי שערי צדק בזמן״, מסכם ג'.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר