המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק: נחנך מרכז Vision לתיקון ראייה

במרכז הרפואי נחנך מרכז לטיפול מקיף להסרת משקפיים, וזאת כמענה לביקוש הולך וגדל

פורסם בתאריך: 25.10.18 21:15

מחלקת העיניים במרכז הרפואי שערי צדק חנכה בימים האחרונים מרכז רב תחומי לתיקון הראייה. במרכז, Vision, יוכלו המטופלים לקבל אבחון מדויק ומקצועי של ליקוי הראייה ממנו סובלים ולקבל את הטיפול הטוב ביותר לתיקונו.



משערי צדק נמסר כי "מרכז Vision פועל בשיטות מתקדמות, לרבות שימוש במכשיר לייזר מהדור החדש. בעזרת מערכת טופוגרפיה מובנית ניתן למפות את קרנית העין של המטופל ולבצע תכנון מדוקדק של הטיפול בלייזר. במהלך הניתוח מבצעים מעין "פיסול" של הקרנית בעזרת קרני לייזר, המעצבות אותה מחדש לרמת קימור המאפשרת ראייה טובה".

ד"ר דוד סמג'ה, מנהל המרכז לתיקון ראייה, מסביר כי "תוצאות הטיפול בלייזר מוצלחות אצל קרוב ל-100 אחוז מהמטופלים כשאצל למעלה מ-90 אחוז מהם תושג ראייה 6/6. אולם, יש מטופלים הסובלים מבעיות רפרקציה כגון קוצר ראיה, רוחק ראיה (היפראופיה), אסטיגמציה או זוקן ראיה (Presbyopia) שאינם מתאימים לטיפול בלייזר בשל תשבורת גבוהה מדי (מספר גבוה). במקרים אלו אנו מציעים פתרונות חדשניים אחרים לתיקון או להתאמת יכולת המיקוד של העין, על ידי השתלת עדשה או על ידי עיצוב מחדש של הקרנית".

ד"ר סמג'ה מוסיף ומציין כי "הטיפול ביחידה אינו מסתכם בשיטת טיפול אחת. הוא מציע שירות כוללני לטיפול בבעיות ראייה ותשבורת כולל אבחון, התאמת הטיפול, טיפול ומעקב. מגוון הפתרונות המוצע בהחלט יכול לתרום לאיכות חייהם של אותם מיליארדים שלהם טרם נמצא פתרון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר