צילום: Fotolia
צילום: Fotolia

אופטיקה בירושלים – חנויות האופטיקה ששווה להכיר

משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע, עדשות מולטיפוקל, בדיקות ראייה: מה שבטוח, על איכות החיים וראייה טובה אסור לוותר. קבלו חנויות אופטיקה בירושלים שעושות את כל זה במקצועיות ואפילו אחת שמגיעה אליכם עד הבית

פורסם בתאריך: 31.1.19 17:28


אופטיקה מרקוביץ'

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

אופטיקה מרקוביץ' (צילום: פרטי)

כבר 60 שנה שרשת אופטיקה מרקוביץ' מעניקה שירות איכותי ומקצועי ללקוחותיה, והיא כאן כדי להישאר. עם מאגר ענק של לקוחות נאמנים, צוות מנצח בעל עשרות שנות ניסיון בתחום והתחשבות בצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח – תהיו בטוחים שאופטיקה מרקוביץ' תתאים לכם את הפתרון האופטי המדויק עבורכם. את הרשת הקים ז'ול מרקוביץ' בשנת 1959, ואת הסניף המצליח בקניון מלחה בירושלים אי אפשר לפספס. הוא קיים למעלה מ-27 שנים, מנוהל על ידי סהר סיידאן, שעבדה בעברה בשתי רשתות גדולות בתחום האופטיקה, ומכיל צוות של ארבע אופטומטריסטיות מוסמכות ובעלות ניסיון רב שנים.

חן קידן, מנכ"ל הרשת, עוסק בתחום האופטיקה כבר 20 שנים. ברזומה שלו תוכלו למצוא הקמת יחידת אופטיקה בחברת התרופות המובילה "טבע", ניהול רשת אופטיקה גדולה וסמנכ"ל סחר וייבוא בתחום המשקפיים. הערכים העיקריים שמלווים את חן ואת הרשת הם שירות, מקצועיות והענקת חבילה שלמה ללקוח. באופטיקה מרקוביץ' לא מוכרים מוצרים, מוכרים פתרון אופטי. זו חנות המשקפיים היחידה בקניון שיש בה מעבדה עם אופטיקאי מוסמך בעל רישיון מטעם משרד העבודה. המעבדה שלנו היא מהמתקדמות בארץ ומספקת משקפיים לפי מרשם הלקוח, ברוב המקרים תוך שעה אחת בלבד ממלאי קיים בחנות", אומר קידן.

מה תמצאו בחנות? בגדול, הכל. החל ממשקפי ראייה, משקפי שמש, מולטיפוקל ועדשות מגע רגילות, ועד לעדשות מגע מיוחדות כמו עדשות מולטיפוקל, עדשות מגע מחליפות צבע עם מסנן קרינה כחול למסכים, ועדשות מגע לילדים לעצירת מיופיה. בחנות קיימים שני חדרי בדיקות מתקדמים הנותנים פתרונות אבחון וטיפול לרוב בעיות הראייה, כולל מיקוד ראייה ובדיקות ילדים. אם אתם אוהבים להעז וללכת על מותגים שאין לכל אחד, כדאי מאוד שתכירו מספר מותגים ייחודיים המבדלים את הרשת: KREUZBERG KINDER,,Swarovski  MYKITA, MODO, Silhouett ו-GIGI Barcelon. כמובן שיש בחנות גם מותגים שכולנו מכירים כמו Ray-Ban, PRADA ועוד.

לחנות מאגר גדול של לקוחות נאמנים שנהנים מהטבות, מבצעים ומתנות מיוחדות מדי חודש, וגם מבדיקת עיניים תקופתית ללא עלות. כמובן שהרשת דואגת גם ללקוחות חדשים, ומציעה שלל הטבות משתנות, אך בסופו של דבר, זה לא מסתכם רק בזה. המוצרים האיכותיים, היחס החם ותחושת המשפחתיות שהצוות מעניק, גורמים לכך שאופטיקה מרקוביץ' תמיד הופכת להיות החנות של כל המשפחה.

אופטיקה מרקוביץ'

כתובת: קניון מלחה, ירושלים (ליד שער רותם, קומה 1)

טלפון: 02-6785858

לפייסבוק אופטיקה מרקוביץ'

שעות פתיחה: ימים א'-ה'  9:30-22:00, ימי ו' 9:00-15:00, שבת: שעה אחרי צאת שבת ועד 23:00


עולם המשקפיים

(צילום: יובל כהן אהרונוב)

(צילום: יובל כהן אהרונוב)

הירושלמים כבר יודעים, כשרוצים משקפיים פונים לאושרי. את חנות האופטיקה בירושלים "עולם המשקפיים" פתח אושרי בן חמו לפני 8 שנים בגבעת שאול, לאחר שניהל את אחת מחנויות הרשת של אופטיקנה במשך מספר שנים. כאופטומטריסט מקצועי ובעל חנות עם ציוד חדיש ומשוכלל, מנצח אושרי באופן בלעדי על כל תהליך רכישת המשקפיים, מרגע המפגש הראשוני עם הלקוח, דרך בדיקות הראייה, מסגור המשקפיים ועד קבלת המשקפיים לידיו.

"העובדה שאני שולט בכל התהליך באופן אישי מוכיחה את עצמה", אומר אושרי, "הלקוחות יודעים שיש להם אמא ואבא למוצר שהם רכשו, זה מקנה ביטחון ללקוח ואמינות, מבלי להתרוצץ ולחפש מי איש הקשר כשישנה בעיה, הם יודעים שאני זה שמטפל בהם מההתחלה ועד הסוף".

בחנות האופטיקה ניתן להשיג משקפי ראייה אופנתיות, משקפי שמש, עדשות מגע, עדשות מולטיפוקל בהתאמה אישית, בדיקות ראייה ובדיקות עבור משרד הרישוי. המקום מתמחה בהתאמת משקפים בעלות עדשות מולטיפוקל המגיעות עם אחריות מלאה לשלושה חודשים ואחוזי הצלחה גבוהים בהתאמת העדשות ללקוח. סיבה נוספת ומצוינת לרכוש שם משקפיים היא מהירות ההכנה ועמידה בלוח זמנים, כך למשל משקפיים אותם תזמינו יהיו מוכנות עבורכם כבר למחרת היום.

"הכל אצלנו תוצרת כחול לבן מתוך אידיאולוגיה" הוא אומר. ואם הזכרנו אידיאולוגיה ישנן הנחות מיוחדות לשוטרים, מתנדבי מד"א ומתנדבי ארגון והצלה, למשפחות שכולות ולאזרחים ותיקים. בנוסף, לעולם המשקפיים ישנו הסכם עם משרד הביטחון, משקפים בחינם לנכים הזכאים למשקפים והנחה גדולה בנוסף להנחות הקיימות לנכי צה"ל גם לאלו שאינם זכאים. צוות האופטיקאים מגיע גם לדיור מוגן ולקיבוצים, בכדי להקל על הדיירים שם, על מנת לבצע בדיקות עיניים במקום ולהתאים משקפיים. "אנחנו דוגלים במקצועיות ללא פשרות, ליווי אישי ומחירים נוחים לכל כיס".

כתובת: אלקבץ 1 גבעת שאול, ירושלים. טלפון: 02-5612959
שעות פתיחה: ימי א', ב', ד', ה, 10:00-19:00, ג' 10:00-15:00


אופטולנס

(צילום: אסף קרלה)

(צילום: אסף קרלה)

אופטולנס, אשר נוסדה בסוף שנות ה-60, היא חנות אופטיקה מהוותיקות בירושלים. בחנות מבחר של מוצרי אופטיקה: משקפיים, משקפי מולטיפוקל, משקפי שמש אופנתיים ועדשות מגע. בצוות החנות אופטומטריסטים מקצועיים ומנוסים הנכונים לעזור לכל לקוח. הצוות נכון לעזור בהתאמת העדשות והמשקפיים באופן אישי ומדויק לכל אחד, בהתאם לראייתו ולאורח חייו.

אופטולנס מתמחה בייצור ובהתאמת עדשות מגע, ומפעילה את "המכון לקרטוקונוס" להתאמת עדשות מגע מיוחדות לאנשים הסובלים מקרטוקונוס (מחלה הפוגעת בקרנית העין). עדשות אלו משפרות את חדות הראייה, תוך שמירה על נוחות 'ישיבתה' של העדשה בעין. נוסף על כך פועלת במקום מעבדה לייצור עדשות מגע, המשמשת גם את המטופלים שלנו וגם אופטומטריסטים אחרים בארץ ובעולם, ומציעה שירות בהתאמה אישית, עם ליווי המטופלים מהרגע הראשון ועד לשביעות רצונם המלא ומתן תחושת נוחות והסתגלות.

יגאל רטש, אחד האופטומטריסטים הבכירים, המחזיק בנסיון של יותר מ—20 שנה, מסביר למה מקפידים לקבל אנשים לפי תורים שנקבעו מראש. "מי שמגיע אלינו עובר בדיקה מקיפה שכוללת בדיקת הצרכים של הלקוח. זאת אינה בדיקה של כמה דקות. המקצועיות שלנו, איכות השירות, הידע והניסיון הם הדגל שלנו. אנחנו משתמשים במוצרים אופטיים מתקדמים, מתאימים פתרונות אופטיים לפי הצרכים ובמחירים הוגנים".

לסובלים מקרטוקונוס חשוב שתדעו כי למכון לקרטוקונוס יש הפתרון עבורכם – זאת בזכות צוות מנוסה ומובחר של אופטומטריסטים בעלי מומחיות בתחום, בזכות ציוד וחדרי טיפול מתקדמים, ובזכות מעבדה איכותית ו-ותיקה המייצרת עדשות מגע ייחודיות. במכון לקרטוקונוס עובדים אופטומטריסטים מוסמכים ומנוסים שעברו הכשרה ממושכת בישראל, בצרפת, בשוויץ ובאנגליה, תוך שימת דגש מיוחד בהתאמה של עדשות מגע קשות נושמות, ובפרט של עדשות לקרטוקונוס. חשוב לציין כי בדיקות והתאמות של עדשות אלו דורשות ידע מקצועי מתקדם וניסיון עשיר, מאחר שיש להתאים את העדשה באופן ספציפי למבנה הקרנית.

"אנו דוגלים במתן שירות בסטנדרט הרפואי הגבוה ביותר, כולל ליווי של המטופל לכל אורך ההליך והיכרות קרובה ואישית עם מצבו. על כן, אנו מסוגלים להעניק מענה מדויק ותמיכה מלאה לכל לקוח, עד להשגת פתרון אופטימלי לבעייתו".

כתובת: יפו 217, ירושלים. טלפון: 02-5669495, 02-5669495
לאתר: www.optolens.co.il
לפייסבוק: אופטולנס והמכון לקרטוקונוס
הודעות וואטסאפ: 058-5669495

משקפיים עד הבית

(באדיבות: משקפיים עד הבית)

(באדיבות: משקפיים עד הבית)

במקום חנות אופטיקה שממתינה ללקוח שיגיע אליה, 'משקפיים עד הבית' מגיעה אליכם – לבתי אבות, לבתי חולים ולבתים פרטיים, ומבצעת אצלכם את כל הבדיקות הראייה והתאמת המשקפיים. במקביל ישנו מתחם משרדים עם שירות לקוחות ומענה טלפוני נגיש לקביעת תורים, מעבדה וקליניקה מאובזרת לאלו שנוח להם בכל זאת להגיע.

מי שיזם את הרעיון של בדיקת ראייה בבית ופיתח אותו למכונה משומנת היטב של שירות, איכות ומקצועיות בהתאמת משקפיים, הוא הבעלים של 'משקפיים עד הבית' אלון שמולביץ. הוא אופטומטריסט מוסמך בוגר מכללת הדסה בהצטיינות, שמאס מהשבלוניות של חנויות האופטיקה וחשב מחוץ לקופסה. "סיימתי בהצטיינות את הלימודים ומשם הגעתי לסניף גדול של רשת אופטיקה. הרגשתי שכל מה שלמדתי ואהבתי לא בא לידי ביטוי, משום שכאן היו עסוקים במכירה ובמבצעים ורציתי לעסוק בדבר האמיתי", מספר שמולביץ כיצד נולד הרעיון. מה שהתחיל כעסק ירושלמי לפני שש שנים, שוכן היום במודיעין מכבים רעות ונותן לכל דורש שירות של בדיקת ראייה והתאמת משקפיים בירושלים והסביבה, מודיעין והסביבה וגוש דן. בין היתר מגיע צוות האופטיקה גם לכפר רפאל, מרכז לאנשים בעלי צרכים מיוחדים הממוקם בבאר שבע, מתוך מטרה לסייע לכמה שיותר אנשים לחיות באיכות חיים של ראייה משופרת.

משקפיים עד הבית, יצרנו קונספט שבו היחס הוא אישי והלקוח חוזר להיות במרכז. אנחנו יודעים להגיע אל הלקוח ולהשתמש בציוד והמכשור הכי מתקדם שיש. כל המסגרות והעדשות שלנו הן מתוצרת חברות ידועות ומוכחות בטיבן בלבד. כך שגם מבחינת מחיר אפשר להשוות אותנו מול חנויות אחרות", אומר אלון ומסביר כיצד בפועל פועלת השיטה, "לוח הבדיקה נעשה באמצעות מחשב נייד עם מרחק בדיקה מתכוונן לפי גודל החדר, תוכנה שפיתחתי עוד בזמן לימודיי. עד היום תוצאות הבדיקה בבית יצאו טובות יותר בבית מאשר בכל חנות אופטיקה שעבדתי בה בעברי. המוטו שלנו הוא להעמיד את הלקוח במרכז תשומת הלב, בלי הסחות דעת, בביתו ובזמן שנוח לו ומוקצב רק לו. אנחנו גם בודקים ומתאימים לו את התאורה הנכונה בחדר ובעצם מספקים את מכלול הפתרונות ספציפית ללקוח, כמובן באחריות מלאה ומשתדלים לתת את השירות הטוב ביותר" .

טלפון לתיאום 3466*
לאתר: mishkafaim-ad-habait.co.il


נעמי בוטיק ראייה

(צילום: יובל כהן אהרונוב)

(צילום: יובל כהן אהרונוב)

"כשאומרים בוטיק, חושבים על מחיר יקר, אבל בוטיק שכל אחד ואחת מקבל בדיוק את מה שהוא צריך ביחס מאוד אישי", אומרת נעמי לונדון, בעלת 'נעמי בוטיק ראייה' שפתחה את הבוטיק לפני כשמונה שנים לאחר תשע שנות ותק בתחום. באופטיקה מתבצעות בדיקות עיניים כלליות לכל הגילאים, תוך התמחות בעדשות מגע ומולטיפוקל. אבל ייחודיות בוטיק הראייה היא הרבה מעבר לכך, כאן ניתן ללמוד כיצד להימנע מפגיעה בראייה ולחזק את החוש המיוחד הזה, ולצורך כך נעמי מבצעת הדרכה בתרגילי עיניים, עצירה בעליית מספר לילדים, סיוע לבעיית עיניים יבשות ועוד. "חשוב להבין שהרבה אנשים שסובלים מיובש בעיניים חושבים פעמים רבות שהם זקוקים למשקפיים, וזאת משום שיובש בעיניים משפיע על הראייה, אם אין דמעות הראייה אינה חדה. זה כמו חלון לא נקי", מסבירה נעמי, שמקפידה להתעדכן בכל החידושים בתחום בעולם, "יש הרבה מאוד התפתחויות ומבחינתי זה כיף גדול לסייע לאנשים לשפר את איכות חייהם ולא בעזרת משקפיים בלבד".

היא מסבירה כי מאוד חשובה ההתאמה האישית לכל אדם ולכל ילד. בתחום עצירת המספר לילדים, למשל, יש הרבה מאוד אפשרויות שונות לכל ילד. גם בתחום עדשות המגע, שהיום מקובל לקנות מהמדף, חשוב להבין שכל אחד מגיב אחרת, יש המון סוגים והבדלים בין עדשה לעדשה, ואין אחת טובה יותר מקודמתה, הכל תלוי במצב העיניים ולכן נעמי לא ממליצה לקנות מהמדף ללא בדיקה יסודית תקופתית.

נעמי מסבירה ומקרינה מקצועיות גם על משקפי המולטיפוקל: "מסגרת אמורה לשבת ביציבות על הפנים ובעת בחירת עדשה לקחת בחשבון את תנוחת הראש הטבעית של הפציינט כדי לקבל בסוף את הטוב ביותר עבור הלקוח".
בנעמי בוטיק ראייה ישנם מגוון סוגי משקפים ומסגרות, מהיוקרתיות ביותר ועד לפשוטות במחירים השווים לכל כיס, וגובה התקציב גם הוא נלקח בחשבון בעת התאמת משקפים. האופטיקה מעוצבת כמקום מזמין וחמים, בתחושה ביתית, עם נגישות לנכים ולקשישים, כולל מעברים רחבים לכיסא גלגלים.

כתובת: אבן ישראל 5, ירושלים. טל': 02-5004333
לאתר: naomi-vb.com

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר