זריקה, חיסון נגד החצבת (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

החצבת בירושלים | משרד הבריאות מדווח: חשיפה לחצבת באולם אירועים בבית וגן

עוד מקרה של חשיפה לחצבת בירושלים: משרד הבריאות מודיע על חשש להידבקות בחצבת באולמי נוף בבית וגן בירושלים, ביום שני, 8.4.19, בין השעות 18:00 ועד 00:30. המשרד קורא לכל מי ששהה באולם לקבל חיסון

פורסם בתאריך: 10.4.19 17:49

עוד מקרה של חשיפה לחצבת בירושלים: משרד הבריאות מדווח על חשיפה לחצבת שנרשמה ביום שני השבוע, 8.4.19, באולמי נוף בבית וגן בעיר.

"משרד הבריאות מבקש ליידע את הציבור אודות חשיפה לחצבת ביום שני, 8.4.19, באולמי נוף בבית וגן בירושלים, בין השעות 18:00 ועד 00:30", נמסר ממשרד הבריאות. "אזרחים ששהו במקום סביב השעות שפורטו אשר נולדו משנת 1957 ואילך ואינם מחוסנים בשתי מנות נגד חצבת מוזמנים לפנות בהקדם למחלקה לאפידמיולוגיה בלשכת הבריאות המחוזית בירושלים בטלפונים: 025314847/813/814/817 או לכל לשכה הקרובה למקום מגוריהם או למוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 על מנת לברר את הצורך בקבלת חיסון".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

כזכור, ביום ראשון השבוע, 7.4.19, נרשם מקרה של חשש להידבקות בחצבת בשתי חתונות באולמי מונדיאל בגבעת שאול: משרד הבריאות קרא לאורחים בשתי החתונות שהתקיימו ביום רביעי שעבר באולמי מונדיאל בגבעת שאול לפנות בדחיפות לקבלת חיסון נגד חצבת.



כידוע, אין זו הפעם הראשונה שבה נחשפים נוסעי אוטובוס לחולה בחצבת. כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בחודש פברואר נחשפו נוסעי אוטובוס אגד בקו 966 שיצא בשעות הצהריים מקצרין לירושלים לחולה בחצבת שעלה לאוטובוס בשעה 13:30 ביישוב נוב שברמת הגולן; בתחילת חודש דצמבר נחשפו נוסעי קו אוטובוס 952 של חברת אגד שיצא ממגדל העמק לירושלים נחשפו לחולה חצבת. גם במקרה הזה התבקשו הנוסעים להגיע ללשכות הבריאות ולהתחסן.

ירושלים, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", היא השיאנית במספר חולי החצבת בארץ, עקב כך משרד הבריאות יצא בקריאה חד משמעית להתחסן נגד החצבת. כמו כן, בקופות החולים החלו לקיים מבצעי חיסון. כפי שנחשף ב"כל העיר" בחודש ינואר השנה -21 ילדים בגן ויצ"ו ברמת בית הכרם הובהלו לחיסון בשערי צדק, מהחשש כי נדבקו בחצבת. כמו כן, עוד דווח ב"כל העיר" כי התגלה במרכז האקדמי לב מקרה של חצבת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלכס-גרוס, מחדרה

    משרד הבריאות צריך לקנוס את האנשים שנושאים מחלות ובאים במגע אם קהל, זה טרור לכול דבר ועניין, במקום להכניס מדינה שלמה לפניאקה.
    כמו כן אם יש בעייה צריך לחסן את כל אלה שאין להם נוגדן למחלה, אחרת גם משרד הבריאות מחטיא את מטרתו,
    וטוב שעה אחת קודם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר