רודה סמולו (צילום: ארגון נשות הדסה)
רודה סמולו (צילום: ארגון נשות הדסה)

ארגון נשות הדסה העולמי: נבחרה נשיאה חדשה

רודה סמולו נבחרה לתפקיד נשיאת ארגון נשות הדסה העולמי, שתורם רבות לבתי החולים הדסה עין כרם והר הצופים בירושלים; סמולו תחליף את אלן הרשקין, שהנהיגה את הארגון בארבע השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 21.7.19 16:00

נשות הדסה – ארגון הנשים הציוני של אמריקה, הודיע בשבוע שעבר כי רודה סמולו נבחרה כנשיאת הארגון החדשה, זאת במסגרת האסיפה הכללית של הארגון, שהתקיימה בניו יורק. סמולו היא הנשיאה ה-27 של הארגון, שנוסד לפני 107 שנה ומונה כ-300 אלף חברים, שותפים ותומכים, ותרם מיליארדי דולרים למען הציבור בישראל.

סמולו תיכנס לתפקידה ב-1 בינואר 2020, היא תחליף את אלן הרשקין, שכיהנה כנשיאה ב- 4 השנים האחרונות. "סמולו תמשיך להוביל את הארגון בפעילותו למען הציבור במדינת ישראל הן בתחום הבריאות והן בתחום החינוך, תוך שימת דגש על הובלת מחקרים רפואיים פורצי דרך וטיפולים מצילי חיים באמצעות בתי החולים של הארגון – הדסה עין כרם והדסה הר הצופים בירושלים", כך נמסר מארגון נשות הדסה. "הנשיאה היוצאת הרשקין הובילה את יישום הסכם ההבראה שנחתם בין ארגון נשות הדסה, ממשלת ישראל והמרכז הרפואי הדסה".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

סמולו הצטרפה כחברה בארגון ב-1980, ומאז מילאה שורה של תפקידים בכירים בהנהגת נשות הדסה. בתפקידה האחרון שימשה כמזכירה הארצית של הארגון וקודם לכן כסגנית נשיאה וחברת דירקטוריון הארגון העולמי, בנוסף היתה נציגת נשות הדסה בתנועה הציונית האמריקאית. סמולו ובעלה קרייג הינם כבר דור שלישי למשפחות שחברות בארגון. "תודה לאלן הרשקין על נחישותה ומסירותה לארגון נשות הדסה", אמרה סמולו. "אני מתרגשת להמשיך את הדרך שהתחילה המייסדת הנרייטה סולד והמשיכו נשיאות הארגון לאורך 107 שנים. בכוונתי להמשיך בפעילות הארגון ליצור הזדמנויות עבור נשים יהודיות ולהוביל שינויים בישראל ובארה"ב".

הנשיאה היוצאת של הארגון, אלן הרשקין, מסרה: "המחויבות של רודה לארגון ופעילותה לאורך שנים מהוות מקור השראה לדורות של נשים שימשיכו את החזון של ארגון נשות הדסה".

מנכ"לית ארגון נשות הדסה, ג'ניס ויינמן, ציינה: "לרודה מחויבות רבת שנים לפעילות למען ישראל ולמען בריאות הציבור בכלל ונשים בפרט. אין לי ספק כי תחת הנהגתה של רודה ימשיך הארגון לצמוח אל מול האתגרים החדשים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עובד לוי

    ארגון נשות הדסה זה לא רק בתי חולים זה כפרי נוער מצליחים זה פעילות משותפת עם קרן קיימת לישראל ועוד פעילויות מבורכות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר