חדווה פרחי - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)
חדווה פרחי - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

בריאות לגוף ולנשמה במקום אחד: "חדוות הבריאות והיופי" הבית לרפואה אלטרנטיבית

אם אתם מחפשים פתרון לבעיה רפואית, כאבי ראש חוזרים, בעיות עיכול, בעיות פוריות, לחץ, חרדות וסטרס כדאי שתכירו את "חדוות הבריאות והיופי" – המקום לטיפול ולשיקום בעיות פיזיות ורגשיות והכל במקום אחד

פורסם בתאריך: 24.6.20 18:22

היא מטפלת הוליסטית בעלת 20 שנות ניסיון בתחום מקצועות הבריאות, היופי והטיפוח ובעלת הקליניקה "חדוות הבריאות והיופי" – חדווה פרחי הגיעה לעולם הקוסמטיקה מיד אחרי סיום הצבא ומשם התפתחה, למדה והתמקצעה בכל הקשור לעולם הבריאות החל מרפואה סינית, דיקור, התאמת צמחי מרפא, רפלקסולוגיה, עיסויים מקצועיים, כוסות רוח, וטינקטורה (הרכבת מרשם לצמחי מרפא) – ועד לטיפולים קוסמטיים ואסתטיים לגברים ונשים.

עולם שלם של טיפולים אלטרנטיביים שמטפלים בגוף ובנפש >>>

מעיסוי שוודי ועד לטיפולי דיקור סיני ורפלקסולוגיה בואו לטפל בעצמכם ולהעניק לגוף שלכם הרבה יותר ממגע – דרך לחיים בריאים ושלווים יותר וללא כאבים.

עיסוי - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

עיסוי – חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

מהם סוגי הטיפולים שאת מציעה ואיזה בעיות אפשר לטפל באמצעותם?
"לאחר אבחון ראשוני והבנת הצרכים של כל מטופל אנחנו יכולים לגשת למעשה לטיפול עצמו בהתאמה אישית עבור סוג הבעיה שלשמה הוא הגיע. אני מטפלת בכמה סוגי עיסויים כאשר הראשון והקלאסי מביניהם שרבים מכירים הוא העיסוי השוודי הנחשב לעיסוי מפנק ומרגיע שנעשה עם שמנים בתנועות ארוכות. לעומתו אפשר למצוא עיסוי רקמות עמוק המיועד לספורטאים אך לא בהכרח, מטרתו להזרים את הדם ולהניע את הדלקת, במידה וקיימת, לבלוטת הלימפה שתצא מהגוף בצורה טובה. אני מטפלת גם בנשים הרות, לפני ההיריון, במהלך וגם אחרי. העיסוי מיועד לנשים שרוצות להיקלט, נשים שעוברות הפריה חוץ גופית או שעברו מספר הפלות. מטרת העיסוי להרגיע אותה ואת העובר, לקבל את רעיון ההתמלאות ולהיות בשלווה וברוגע. אחרי לידה העיסוי יכול להקל על ההשתקמות אחרי ניתוח קיסרי או טראומת לידה וגם לסייע בכל הקשור להנקה. אני תמיד מתרגשת לספר שבזכותי יש שישה ילדים מקסימים שנולדו לעולם.

נרות הופי - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

נרות הופי – חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

בנוסף ישנו העיסוי המשולב שאני מאוד אוהבת. הוא כולל בתוכו שילוב של כמה טכניקות מעולם העיסוי והטיפול,  גם שוודי וגם רקמות עמוק תוך כדי שילוב של מתיחות ולחיצות המותאמות אישית לפי סוג הבעיה.

לאנשים שלא אוהבים הרבה מגע וסובלים ממתח, בעיות אוסטיאופורוזיס, דלקות פרקים וכאבי גב אני ממליצה על טיפול  באבנים חמות, שיטה אינדיאנית להוצאת רעלים מהגוף בעזרת אבנים. מטרתה לפזר את הדלקת דרך מערכת הלימפה ואז להוציא אותה דרך זיעה חום ועוד.

דיקור סיני - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

דיקור סיני – חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

עוד אפשר למצוא בקליניקה עיסוי תאילנדי, המתבצע על מטופל בלבוש מלא והטיפול מתבצע על מזרון דק על הרצפה. העיסוי תורם להפגת מתחים, הפחתה של כאבי גב, כאבי ראש, כאבי שרירים וטיפול בנדודי שינה. טיפול מדהים נוסף בו מתמחה חדווה פרחי הוא טיפול בנר הופי שעשוי משעוות דבורים המיוצרת משמנים אתריים, והוא מעניק פתרונות נפלאים לכל הקשור לרעשים באוזן, בעיות שמיעה, כאבי ראש, סינוסים ובעיות דמע. זה למעשה פותר את רוב הבעיות שנמצאות באזור הגולגולת והראש.

כוסות רוח - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

כוסות רוח – חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

התאמת הטיפול במיוחד בשבילך – לאחר אבחון ותשאול >>>

האם המטופל מחליט על סוג הטיפול המתאים עבורו?

"כמובן שאפשר להתקשר ולהזמין תור לעיסוי שוודי ואין בעיה. יחד עם זאת יש מקרים שמגיעים אלי מטופלים שסובלים מבעיה מסוימת ורוצים להגיע ספציפית לדיקור או לטיפול בפרחי בך כי קיבלו המלצה. אבל חשוב לדעת כי לא תמיד הטיפול שהם מבקשים הוא אכן הטיפול היעיל ביותר עבורם".

את יכולה לתת דוגמה?

"הגיעה אלי לקוחה שרופא אף אוזן גרון המליץ לה לגשת לדיקור. אחרי שיחה קצרה ואבחון הבנתי שנר הופי יהיה יעיל הרבה יותר. הסכמנו יחד שנתחיל ובמידה ולא נראה שיפור – נמשיך לדיקור או שנשלב יחד. והתוצאות היו מדהימות אחרי מספר טיפולים. דוגמה נוספת היא מטופלת שרצתה לפנק את הבת שלה בדיקור. כשהיא הגיעה הצעתי לה עיסוי כי הבנתי שהוא מתאים יותר למצבה הגופני והיא הודתה לי לאחר מכן כי הייתה אכן זקוקה למגע.

בנוסף חשוב להבין שאני לא מחליפה את הרופאים, אני תמיד אומרת  קודם כל תלכו לרופא ותעשו כדבריו, אני מבצעת טיפול משלים לרפואה הקונבנציונלית לאחר הטיפולים הרופא יבצע בדיקות ויחליט אם להוריד את מינון התרופות ובכמה.
המטרה שלי היא לאזן את הגוף".

טיפול פנים - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

טיפול פנים – חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

ובתחום הקוסמטיקה, איזה סוגי טיפולים אפשר למצוא?  

"למעשה את דרכי המקצועית התחלתי כקוסמטיקאית ומשם התפתחתי לתחום ההוליסטי. אכן אפשר להגיע לקליניקה גם לטיפולים קוסמטיים שכוללים: הסרת שיער בשעווה, טיפול אנטי אייג'ינג, טיפולי פילינג, טיפולי יופי לכלה, טיפול פנים, סידור גבות ועוד. היתרון הגדול שכשמגיעה למשל כלה בתקופה מרגשת ויחד עם זאת מלאת מתחים, היא יכולה להגיע לעיסוי מרגיע שמשחרר מתחים ולקבל את כל הטיפול המושלם וההרמוני לקראת היום המרגש".

חדווה פרחי - חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

חדווה פרחי – חדוות הבריאות והיופי (צילום: פנחס חותה)

לסיום, מה הטיפ שלך לחיים בריאים בלי כאבים?

"הטיפ שלי הוא לטפל בגוף שלנו ולתחזק אותו באופן קבוע, בדיוק כפי שאנחנו מבצעים ברכב שלנו טיפולים קבועים במוסך להחלפת שמנים, ברקסים, מסננים וטסט, בכדי לשמור עליו בצורה תקינה ובטיחותית. במידה ולא נתפעל את הרכב נכון עדיין קיימת האפשרות לחלקי חילוף במחירים גבוהים הרבה יותר.

אבל לגוף שלנו אין חלקי חילוף, אנחנו נולדנו עם הגוף הזה ואנחנו מזדקנים איתו. ברגע שנטפל ונשמור על הגוף בצורה נכונה, נוכל לגדל נכדים ואפילו נינים ונשאר עדיין בריאים. ניתנה לי הזכות לעשות רק טוב לאחרים ולטפל בהם בצורה נכונה".

לפרטים נוספים ייעוץ ותיאום טיפול אתם מוזמנים ליצור קשר >>>
מחירים מיוחדים לקבוצות וארגונים

טלפון: 052-3913619

כתובת: רחוב האזוב 4, גילה, ירושלים

לאתר: https://hdvathabriutvhayofi.co.il/

לפייסבוק: חדוות הבריאות והיופי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר