עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)
עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)

עמוס בן שאול, רפלקסולוג ומטפל בדיקור סיני בירושלים

מכירים אותך מכף רגל ועד ראש: עמוס בן שאול, רפלקסולוג ומטפל בדיקור סיני בירושלים, מטפל במגוון בעיות פיזיות ורגשיות, מאבחן דרך כפות הרגליים ומציע טיפול הוליסטי לאיזון הגוף והנפש באמצעות רפלקסולוגיה, דיקור סיני ושיטות נוספות

פורסם בתאריך: 25.6.20 10:11

את דרכו המקצועית התחיל עמוס בן שאול בעולמות הכלכלה והפיננסים. לאחר שנים רבות  שבהן עסק בתחומים אלו, הבין שהוא זקוק למשמעות אחרת בחייו והחליט לעשות שינוי מקצועי לתחום הרפואה המשלימה. את דרכו החדשה החל בשנת 2012  בלימודי רפלקסולוגיה במכללת רידמן, בהמשך למד את שיטת הטיפול בג'ין שין והשתלם בלימודי דיקור בבית הספר הירושלמי לרפואה סינית. עמוס שימש מספר שנים כעוזר הוראה בקורסי רפלקסולוגיה במכללת רידמן בירושלים והתמחה בטיפול בחולי סרטן, במסגרת המרכז לסיוע הוליסטי ע"ש יורי שטרן.

עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)

עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)

שינוי גדול מעולם הכלכלה לעולם הרפואה המשלימה, מה משך אותך לתחום?

"בהמלצת חבר ומטפל ותיק נחשפתי לתחום הרפלקסולוגיה, לא חשבתי בתחילה שאטפל, במיוחד לא בכפות הרגליים. לאט לאט נתפסתי לרעיון ואף התחלתי להעמיק ולהתאהב בו. הזכות הזאת שניתנה לי לטפל, לעזור לאנשים, להקל על כאבים ומחלות, מאד מרגשת אותי. כפות הרגליים מאפשרות לי כמטפל  לראות את כל האדם, פיזית ונפשית. עם הזמן הרחבתי את האופקים ולמדתי דיקור סיני, שזה דבר מדהים בפני עצמו, תורה סינית עתיקת יומין וזה מפליא כמה עוצמה יש לה גם היום. אני מאמין מאוד בעולם הזה ורואה את התוצאות בשטח וזה מה שמעניק לי את ההרגשה הטובה שאני נמצא במקום הנכון".

מה היתרון של השילוב בין הרפלקסולוגיה והדיקור הסיני?

"השילוב של רפלקסולוגיה ודיקור סיני הוא ייחודי. הוא מאפשר לי להעניק למטופלים את המגע המיוחד של הרפלקסולוגיה ולצד זה את הדיוק והעוצמה של הדיקור הסיני. כל שיטת טיפול עומדת בפני עצמה, אבל כשמשלבים את שתי השיטות ומחברים בין הדיקור למגע, האפקט הטיפולי גדול ומשמעותי יותר".

דיקור סיני (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

דיקור סיני (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כיצד נעשה האבחון הראשוני לבעיה?

"בדומה ללשון, לאוזן ולקשתית העין – כף הרגל היא איבר שהגוף משתקף דרכו בדיוק כמו מראה. מהצורה והמרקם של כפות הרגליים ניתן לאבחן את הסיבות לבעיות גופניות או נפשיות באמצעות התבוננות בכפות הרגליים. באמצעות מגע ועיסוי בנקודות הנכונות בכפות הרגליים, אפשר לטפל בבעיות השונות של האדם, הן במישור הפיזי והן במישור הנפשי.
הרפלקסולוגיה מתייחסת לגוף כאל מכלול שלם, שבו המערכות הפיזיולוגיות והנפשיות השונות קשורות זו בזו כמקשה אחת שלמה והן משתקפות בכפות הרגליים והידיים, כאשר כל נקודה בכף הרגל מייצגת איבר אחר בגוף.
הרפלקסולוגיה ייחודית ובטוחה מכיוון שהיא מטפלת בכאב באמצעות השלוחה ברגל, ולכן אינה גורמת נזק או כאב לאיבר הפגוע, בשונה מטיפולי מגע אחרים שנוגעים ישירות במקור הכאב".

עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)

עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)

לאילו מצבים בריאותיים הרפלקסולוגיה יכולה לסייע?

"המנעד רחב מאוד – רפלקסולוגיה משמשת הן כטיפול מונע והן להתמודדות עם סימפטומים שונים במצבים של מחלות כגון: בעיות אורתופדיות שונות, בעיות נשימה, כאבי ראש ומיגרנות, בעיות במערכת העיכול, הפרעות שינה, מתח, חרדה, חוסר איזון הורמונלי, בעיות פריון ועוד. הרפלקסולוגיה תומכת בכוחות הריפוי של הגוף כדי שהאדם יעזור לעצמו להתגבר על המחלה".

מה תוכל לספר על דיקור סיני ויתרונותיו?

"הדיקור הוא חלק מהרפואה הסינית ונעשה בו שימוש בסין כבר לפני 2,500 שנה. על פי הרפואה הסינית אנרגיית החיים (הצ'י) זורמת בערוצי אנרגיה קבועים לאורך הגוף ולרוחבו, שנקראים מרידיאנים. מצב של בריאות מאופיין בזרימה חופשית ומשוחררת של האנרגיה בגוף, לדיקור יכולת להשפיע על החסימות בזרימת הצ'י – ולפתוח אותן. לאורך המרידיאנים קיימות נקודות שדרכן ניתן להשפיע על הצ'י, אנרגיית החיים ולהפעיל את הגוף כך שירפא את עצמו.

הדיקור נעשה במחטים דקות וסטריליות. בדרך כלל בוחרים מספר נקודות שיש ביניהן קשר או שהן תומכות בפעולה של אחת או חלק מהנקודות הנוספות. במקרה של כאבי בטן למשל, אין חובה לדקור בבטן. לעיתים רבות דיקור בגב או בנקודות על פני הידיים או הרגליים יעיל יותר מאשר טיפול במקום עצמו. הטיפול אינו כרוך בתחושת כאב, בזכות המחטים העדינות הדקירה כמעט שאיננה מורגשת".

אלו עוד כלים טיפוליים אתה מציע?

"ג'ין שין (אקופורסורה) היא שיטת טיפול ייחודית המשלבת בין הרפואה הסינית המסורתית, הטיפול האנרגטי והטיפול במגע. השיטה מכונה גם "דיקור ללא מחטים" ומתאימה במיוחד לכל מי שחושש מדיקור במחטים. הטיפול נעשה באמצעות לחיצות עדינות לאורך מסלולי המרידיאנים בגוף ומשרה תחושת הרפיה עמוקה. הטיפול בג'ין שין יעיל לקשת רחבה של תופעות פיזיות ונפשיות, כגון: כאבי גב, כתפיים, פרקים, ברכיים, כאבי ראש ומיגרנות, הפרעות מחזור, בעיות גיל המעבר, חולשה כרונית, אלרגיות, לחץ וחרדה, חוסר איזון נפשי, הפרעות שינה, ועוד.

שיטת טרייגר, זו שיטת טיפול עדינה, שבה המטפל מנענע בעדינות את חלקי גוף המטופל השונים ומשרה עליו מצב של הרפיה עמוקה. טיפול טרייגר מייצר הרפיה פיזית ותחושת רווחה שמקבילות לשיטות שבהן מופעל כוח רב, כמו עיסוי שוודי. התוצאה מאפשרת לגוף להתרווח ולהרפות שרירים שהוחזקו באופן לא-רצוני, ללא כל צורך. לפחות חלק מההקלה במתח השרירים נשארת לאורך זמן, והגוף לומד עם הזמן להרפות. הטיפול מועיל למגוון בעיות בריאותיות, מכתף קפואה וכאבי צוואר, דרך פרקינסון ועד בעיות שינה".

עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)

עמוס בן שאול, רפלקסולוג (צילום: נועם פיינר)

לסיום, אתה יכול לשתף בסיפורי הצלחה?

"הגיעה אלי אישה שסבלה שנים ממיגרנות קשות אשר פגעו בתפקוד היומיומי שלה, עד לרמה של קושי ללכת לעבודה ולתפקד בבית. לאחר מספר טיפולי רפלקסולוגיה, המיגרנה נעלמה לחלוטין והיא חזרה לתפקוד מלא. מטופלת נוספת שסבלה מבעיות עיכול וכאבי בטן תכופים, לאחר מספר טיפולים ששילבו רפלקסולוגיה ודיקור, כאבי הבטן חלפו והפסיקו להטריד. מטופל נוסף חולה סרטן הגיע אלי לאחר סיום כימותרפיה במצב גופני ירוד. מאז התחלת הטיפול, מצבו השתפר לאין ערוך. קצב התפתחות הגידול הואט מאד והוא אינו נזקק לטיפול תרופתי נגד מחלת הסרטן. למטופלת שסבלה מחרדות ובעיות שינה ועברה סדרת טיפולים, חלה ירידה משמעותית בעוצמת החרדות והשינה שלה חזרה להיות סדירה ורציפה".

 

לקביעת טיפול עם עמוס התקשרו >>>

טלפון: 050-6204060
ניתן לתאם גם טיפול בבית הלקוח

כתובת: רח' טשרניחובסקי 62 ב' ירושלים

לאתר: עמוס בן שאול רפלקסולוגיה ודיקור סיני

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר