רפואת נשים (צילום: באדיבות כללית)
רפואת נשים (צילום: באדיבות כללית)

רפואת נשים אחרת: כל השירותים תחת קורת גג אחת

בחמישה מרכזי בריאות האישה בכללית מחוז ירושלים שמים את תחום רפואת הנשים בחזית, בגישת ה-One Stop Shop: כל מעטפת הטיפולים תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 31.5.20 23:59

רפואת נשים עוברת בשנים האחרונות מהפך תפיסתי, המשלב התייחסות לצרכי האישה מהיבטים שונים. בהתאמה – אנו, בכללית מחוז ירושלים, שמים את הדגש על פריסת מרכזים רחבה ומתן מירב השירותים בכל אחד מהם, תחת קורת גג אחת, על מנת לאפשר לנשים ולזוגות בטיפולי פריון להיבדק ולקבל טיפולים מסוגים שונים, באווירה נעימה ובמינימום הכבדה על סדר היום, העמוס ממילא.

ההשקעה שמשקיעה כללית בתכנון והערכות ל-One Stop Shop  רפואי, נושאת תוצאות במדד שביעות הרצון. הציונים שמעניקות לקוחות כללית למרכזי בריאות האישה במחוז ירושלים – גבוהים מאוד.

חמש מרפאות בריאות האישה במחוז מרווחות, מצוידות היטב ומעניקות תחושת נוחות ונינוחות למי שמבקרות בהן. המרפאות הן: רמת אשכול, שערי צדק, ירמיהו, מרכז קרסו במעלה אדומים ומרכז ביג בבית שמש. ניתן למצוא בהן מגוון שירותים לאורך כל ציר חייהן של נשים. מגיל הנערות ועד גיל המעבר ומעבר לו: גניקולוגיה כללי, פוריות, פוריות הגבר, ליווי הריון, הבדיקות השונות בזמן ההריון כולל העמסת סוכר, אולטרסאונד, שקיפות עורפית וכיו"ב, מרפאות הריון בסיכון, מרפאות צוואר הרחם, בדיקות קולפוסקופיה והיסטרוסקופיה, מעבדות הדמיה ודם, שירותי אחיות מומחיות לרפואת נשים, הדרכות (הכנה ללידה ועוד), רפואת סכרת, כירורגיית שד, דיאטניות, פסיכולוגיות, עובדות סוציאליות ושירותים רבים נוספים.

מרפאת רמת אשכול

ברמת אשכול מפעילה כללית חמש קומות של מעטפת רפואית לכל המשפחה. בכלל זה, בקומה השנייה, פועלת מרפאת בריאות האישה, בניהולם המסור של ד"ר אברהם בן שטרית וד"ר שלמה שמעונוביץ, עם למעלה מעשרים רופאות ורופאי נשים. המרפאה מעניקה המרפאה שירותים רבים מעברה לרשימה הכללית, כולל חדר מיון נשים, אקו לב ועוד מגוון רחב של שירותי רפואה מתקדמים. "אנו נותנים חשיבות עליונה לסיום הבדיקות והטיפולים במספר הביקורים המצומצם ביותר ומינימום זמן", מציינים בהנהלת המרפאה "ואם ניתן לבצע הכל בביקור אחד נעשה כל מאמץ על מנת שזה יקרה".

מרפאת שערי צדק

מרכז בריאות האישה של 'כללית' בשערי צדק, בניהול ד"ר מיכאל גל, מומחה לפוריות, הינו היחיד בירושלים המציע ליווי הריון אישי וקבוצתי.  במרכז תפגשו כשישים נשות ואנשי צוות, ובהם אחיות המתמחות בגניקולוגיה ורופאים מכל תחומי רפואת הנשים.

חלק מייחודו של המרכז בשערי צדק, הינו המרכז לפוריות הגבר, שפתח את שעריו ומאפשר להעניק לשני בני הזוג העוברים טיפולי פוריות, מגוון רחב של שירותים תחת אותה קורת גג, כולל בדיקות פוריות והשבחת זרע.

מרפאת ירמיהו

מרכז בריאות האישה, בניהולו של פרופ' חיים יפה, ממוקם ברחוב ירמיהו 60, בלב השכונות החרדיות, ומציג מרפאה מרווחת, מאובזרת בציוד מקצועי וחדיש, ומגוון שירותים מתקדמים ומגוונים, כולל מחלקת פריון ו-IVF  בניהולה של ד"ר עירית קפקא. במקום תפגשו גם את ד"ר ידידה חובב, מומחה לפריון הגבר.

במרכז עובדים כחמישים אנשי ונשות צוות, בהם 11 רופאים בעלי שם, חמש אחיות מומחיות לרפואת נשים, טכנאיות אולטרסאונד, פסיכולוגית, דיאטניות ובקרוב יצטרף אל הצוות גם רופא מומחה לרפואת נשים בגיל המעבר ועובדת סוציאלית.

מנהל המרפאה, פרופ' יפה, מנהל במקום מרפאת מומחים להריון בסיכון, עם צוות מקצועי ומיומן הכולל גם אחות המתמחה בתחום, אולטרסאונד תלת מימד של הרחם, סקירת מערכות וסקירות מכוונות ועוד.

 מרפאת מרכז קרסו במעלה אדומים

המרפאה במעלה אדומים, המנוהלת על ידי ד"ר חגי אמסלם, מומחה למיילדות והריון בסיכון ומנהל מערך חדרי הלידה של הדסה הר הצופים, תוכננה ועוצבה לפי סטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר וניתן בו דגש על זמינות גבוהה של השירותים. המרפאה נמצאת במקום נגיש ומרכזי, היא מציעה לנעזרות בשירותיה מיכשור רפואי מתקדם ומעטפת איכותית, רחבה ונגישה של שירותי בריאות האישה.

צוות מקצועי, שירותי ומיומן של אחיות מלווה את המטופלות לאורך כל שלבי הטיפול במעגל חייה של האישה, המציעות בין השאר סדנאות הכנה ללידה, עיסוי תינוקות והחייאת תינוקות וילדים.

במרפאה מבוצעות גם בדיקות גנטיות, בדיקות סקר, העמסות סוכר ובדיקות נוספות. בקרוב, יחלו לבצע גם סקירת מערכות מורחבת.

מרפאת ביג בית שמש

מרפאת בריאות האישה בבית שמש בניהולו של ד"ר דוד זכות ובניהול רפואי של ד"ר אבי צפריר, הינה מרכז מורחב המעניק מזה שני עשורים סל שירותים מגוון למבוטחות כללית. אחת עשרה רופאים מומחים במגוון תחומי רפואת הנשים, צוות אחיות מומחיות לבריאות האישה וצוות טכנאיות מקצועי, מפעיל במקום מעבדת זרע, מרפאת הריון בסיכון, מרפאת עריה ומרפאת גיל המעבר וניתן לבצע בו סקירת מערכות, שקיפות עורפית היסטרוסקופיה אבחנתית (ובקרוב גם ניתוחית) ובדיקת קולופוסקופיה.

לסיכום, ניכר מהיצע המרפאות והשירותים, שכללית רואה חשיבות גבוהה למתן מעטפת רפואית מיטבית לנשים בכל שלב בחייהן. חשיבות הנוחות ואסטרטגיית המעטפת – One Stop Shop, היא גם בכך שהנוחות מקלה על מגוון בדיקות, חשובות לגילוי מוקדם של בעיות רפואיות, ומעודדת בכך את הלקוחות לקבלת מענה רפואי מונע. מומלץ לכל אישה לפנות למרכזים הללו על מנת לבצע בדיקות סקר ולקבל את סל השירותים המגיע לה, בנוחות וביעילות.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר