עו"ד ריול עדיקה (צילום: אינגה Q ELITE BEAUTY)
עו"ד ריול עדיקה (צילום: אינגה Q ELITE BEAUTY)

"להילחם את מלחמתם של הנפגעים"

עו"ד ונוטריון ריול עדיקה, עוסקת בין השאר בדיני נזיקין, תעשה הכל, כדי שהלקוח שלה יוכל לשוב ולעמוד רגליו ולחיות את חייו בכבוד. "גם אם את הגוף אי אפשר לרפא, אפשר לעזור לנפגעים באמצעות פיצויים

פורסם בתאריך: 6.3.22 15:24

שם: עו"ד ונוטריון ריול (RIVAL) עדיקה.

מגורים: ירושלים.

למה דווקא עריכת דין: "עוד כילדה רדפתי צדק, והיה לי ברור שנועדתי להיות עורכת דין. במשך שנים רבות עבדתי במגזר הפרטי באחד ממשרדי הנזיקין הנחשבים בירושלים. לאחר מכן עבדתי גם במגזר הציבורי, בין היתר במשרד המשפטים, ומשם החלטתי לצאת לדרך עצמאית".

תחומי עיסוק: "נזקי גוף, רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות קשות, תאונות במקומות ציבוריים, תביעות ביטוח על סוגיהן (תאונות אישיות ספורטאים/תלמידים, ביטוח חיים וכו'). כמו כן, תביעות נכויות מול המוסד לביטוח לאומי ותביעות של נפגעי פעולות איבה, משרד הביטחון, ובנוסף, ייפוי כוח מתמשך, עריכת צוואות וצווי ירושה. בעברי הייתי קצינה בפרקליטות הצבאית, אני בוגרת תואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית וחברה בוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים".

מה החזון שלך: "לפעול למען לקוחותיי במקצועיות, באנושיות ובהגינות. להילחם עבורם מול הגופים ומול המזיקים האפשריים מהבחינה המשפטית, אותם גופים אשר הפכו אותם מאנשים בריאים לאנשים עם נכות ואשר גרמו להם לנזקי גוף. את הגוף אי אפשר לרפא או להחזירו למצב שהיה לפני תאונה, וכמו כן אי אפשר להשיב את הנפטר לאחר מותו, אבל מה שכן אפשרי, הוא לכל הפחות לעזור לנפגעים (או למשפחות הנפטרים) באמצעות פיצויים, כדי שיוכלו לחזור ולעמוד שוב על רגליהם ולחיות את חייהם בכבוד".

קשיים בדרך: "לאחר 11 שנים שעבדתי בתחום כשכירה, הקמתי את המשרד מאפס, הכל נעשה בעשר אצבעותיי, וכיום המשרד נחשב למוביל בתחומו. קושי נוסף: מקרים של נזקי גוף, שבהם אני רואה אנשים שסועים ופצועים (הרבה דם וזוועות) והמראות קשים. למשל, טיפלתי בתביעת רשלנות של בחור צעיר, עם נזק נפשי משמעותי, כאשר ימים ספורים בטרם הגשת הסכם הפשרה בעניינו, הבחור שלח יד בנפשו. מקרה נוסף: הגיע אליי בחור צעיר לאחר תאונת דרכים, וכמה שבועות לאחר מכן מצא את מותו בתאונת דרכים נוספת. המקרים האלו ואחרים, ילוו אותי במשך כל חיי, אבל חרף הקושי וההתמודדות עם הטרגדיות, אני עושה הפרדה בין הפן המקצועי לפן הרגשי וממשיכה קדימה בכל הכוח למען לקוחותיי".

מוטו בעבודה: "'כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם' (משלי כ"ז, י"ט). הפתגם הזה מתנוסס בלובי משרדי והוא המוטו שלי".

סיפור בלתי נשכח: "הגיע אליי בחור לאחר תאונת דרכים. טען שהוא בסדר, אבל יש לו כאבים מופשטים בכל הגוף. הוא לא ממש הבין מה קורה לו, וגם סיפר שהוא בחרדות ובסיוטים מאז התאונה. מיד עלה בי החשד שמדובר בפיברומיאלגיה ופוסט טראומה. ביקשתי שיפנה לראומטולוג ולפסיכיאטר לבדיקת תלונותיו. הוא אכן פנה, והתברר שהוא סובל מפיברומיאלגיה ומפוסט טראומה, שנגרמו כתוצאה מהתאונה. התיק הסתיים בפיצוי של כמיליון שקלים. מקרה נוסף מתחום ייפוי כוח מתמשך: פנתה אליי בחורה שמצבה הרפואי של אימה החל להידרדר. הסברתי לה על ייפוי כוח מתמשך, ועל כך שניתן לערוך אותו רק כל עוד אימה כשירה וצלולה בדעתה. למרבה המזל הספקנו לעשות זאת, ולאחר מספר חודשים, המצב של האם התדרדר באופן דרסטי".

 

 

הלקוח הירושלמי: "אין כמו ירושלמים! בלקוחות הירושלמים יש פלפל, ולרוב ישנה תחושה של אחווה ומשפחתיות בעיר".

מתחרים: "כפעילה בקבוצות של נזיקיסטים ירושלמים, אני חושבת שישנה קולגיאליות בעיר ושיש מקום לכולם. כשיורד גשם, הוא יורד על כולם".

העצמה נשית: "אישה בגמרא היא בניין, וכן, יש הגורסים כי לפי הקבלה – "נתן הקב"ה בינה יתרה באישה יותר מבאיש…" (שו"ת א'). מניחה את זה כאן, כחומר למחשבה".

ירושלים לאן: "אני ירושלמית בדם. זו אחת הערים היפות בעולם ומאחלת לעירי להמשיך ולהתפתח".

איפה תהיי בעוד 20 שנים: "בירושלים".

כתובת: בית הנציב, דרך חברון 101, בניין B קומה 4 ירושלים.

טלפון: 02-6507770, פקס: 02-6507771

דוא"ל: [email protected]

לפייסבוק לחצו כאן

לאינסטגרם לחצו כאן

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר