עו"ד מילכה נועה אורן (צילום: סם יצחקוב -sam itzhakov)
עו"ד מילכה נועה אורן (צילום: סם יצחקוב -sam itzhakov)

"בכל סכסוך, אפעל קודם כל לטובת הילדים"

עו"ד מילכה נועה אורן, בעלת משרד עצמאי בתחום דיני משפחה, גירושים וירושה, על כל היבטיהם, ומגשרת מוסמכת מטעם אוניברסיטת בר אילן, מעידה על עצמה שהיא יודעת להילחם למען לקוחותיה כשצריך, אך תמיד תעדיף לנסות תחילה גישור. "אם בני זוג מגיעים אליי במטרה להתגרש, ואני רואה שיש סיכוי לחזרה, אני הולכת איתם לשם"

פורסם בתאריך: 8.3.23 19:11

מילכה נועה אורן היא עורכת דין מזן נדיר. מהרגע שהיא נפגשת לראשונה עם לקוחותיה, הדבר החשוב ביותר העומד לנגד עיניה הוא הניסיון להוביל דווקא לשלום בית, להציל את הנישואים ולהניח בצד את האגו של כל אחד מהצדדים.

"מי שנפגעים בסופו של דבר בתהליך הגירושים הם הילדים, שלא פעם נשארים עם צלקות בנפש", מסבירה עו"ד אורן. "לאורך השנים, אני רואה עד כמה האצבע קלה על הדק הגירושים, ולכן לקחתי זאת על עצמי כפרויקט. אם בני זוג מגיעים אליי במטרה להתגרש ואני רואה שיש סיכוי כלשהו לחזרה, אני הולכת איתם לשם. מזהה את הנקודות המשותפות ואת האינטרס הסמוי להישאר ביחד – ונוגעת בו. לשמחתי, לרוב אני מצליחה. כשאני מצליחה להביא זוג למצב של שלום בית ומסייעת לו לשמור על המשפחתיות, מבחינתי זה אושר עצום".

יחד עם זאת, עו"ד אורן מדגישה שהיא יודעת היטב לזהות מתי ההליך המשפטי אמור לעבור אל בין כותלי בית המשפט. "אני יודעת לתת מלחמה כשצריך, עם אסטרטגיית פעולה מדויקת לטובת לקוחותיי. אבל בכל מקרה, תמיד אעמיד את טובת הילדים לנגד עיניי".

 

 

לתחום עריכת הדין הגיעה עו"ד אורן אחרי שסיימה תואר ראשון במינהל עסקים ועבדה בסוכנות של אביה בתחום הביטוח. לדבריה, תחום עריכת הדין קרץ לה מאז ומתמיד.

"כשסיימתי את התואר במינהל עסקים, הרגשתי רצון להרחיב את הייעוד שלי, לתת יותר לעולם. חברתי הטובה, שבדיוק הוסמכה לעריכת דין וידעה שהתחום מרתק אותי, דרבנה אותי להירשם – וכל השאר היסטוריה", היא אומרת בחיוך.

כיום עו"ד אורן היא בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, מגשרת מוסמכת מטעם אוניברסיטת בר אילן, מומחית בגישור זוגי ובגישור במשפחה. את התמחותה עשתה בתחום המיסים, אך לדבריה, מהרגע הראשון נשבתה בקסם דיני המשפחה. משרדה עוסק בכל תחומי המעמד האישי: ייצוג בהליכי גירושים, גישור זוגי ומשפחתי, עריכת הסכמים (ממון, פירוד, חיים משותפים, גירושים), אפוטרופסות, ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות, מסמך הבעת רצון וכינוס נכסים. כמו כן, עו"ד אורן מרצה לקהל הרחב בתחומי מומחיותה, לרבות הרצאות בתחום הגישור.

עו"ד אורן, נשואה ואימא לארבעה, מתגוררת במושב שואבה שבהרי ירושלים.

תרומה ונתינה הן חלק בלתי נפרד מעו"ד אורן, ולמרות שלל עיסוקיה, היא לא מוותרת על פעילות התנדבותית. בין השאר, היא מגשרת במרכז גישור קהילה במועצה האזורית מטה יהודה ומעבירה סדנאות בתחום הגישור. בנוסף, היא חובשת מתנדבת בארגון איחוד הצלה, ולפני כשנה יצאה כחובשת מטעם הארגון למשלחת במולדובה, לסייע לפליטים מהמלחמה באוקראינה.

עו"ד אורן מתנדבת גם ב"חוסן", שם היא נותנת מענה נפשי ראשוני במצבי טראומה. בנוסף, היא משמשת רכזת פרויקט גדול בשם "תן כבוד", שהוקם למען אזרחים ותיקים, במטרה להפיג את בדידותם ולשפר את איכות חייהם.

"אנחנו מחברים אזרחים טובים בקהילה עם אזרחים ותיקים", היא מסבירה על הפרויקט, "המתנדב נפגש עם האזרח הוותיק פעם בשבוע, יושב איתו ומנעים את זמנו במפגש חברתי, ותוך כדי עוקב אחרי מצבו הבריאותי בלקיחת מדדים חיוניים. אם המתנדב מזהה, חלילה, מדד בריאותי לא תקין, הוא יוצר קשר עם רופא המשפחה ודואג להפנות את האזרח הוותיק להמשך טיפול במרפאה או בבית החולים. לעיתים, מדובר ממש בהצלת חיים. בין המתנדבים ובין האזרחים הוותיקים מתפתחים קשרים חברתיים ואישיים, וחלקם מרגישים ממש כמו משפחה. זה פרויקט מבורך".

השבוע חל יום האישה. האם את רואה הבדל בין עורכות דין נשים לעמיתיהן הגברים?

"מבחינה מקצועית יבשה, אני לא רואה הבדל בין אישה לגבר. ההבדל הוא רק בגישה ובדרך. לנשים קל יותר, בדרך כלל, לתקשר עם נשים אחרות ולהבין מה הן עוברות. אישה יכולה להגיע, על פי רוב, לרזולוציות יותר עמוקות ורגשיות, וזה מה שעושה את ההבדל".


עו"ד מילכה נועה אורן, החורש 112, מושב שואבה

טל': 050-6881905

דוא"ל: [email protected]

לפייסבוק של עו"ד מילכה נועה אורן >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר