ריקי אברהם ז"ל ספרנית בעין הרים (צילום: מתוך דף הפייסבוק של בית הספר עין הרים)
ריקי אברהם ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של בית הספר עין הרים)

עצב ותדהמה בבית הספר עין הרים: הספרנית האהובה הלכה לעולמה

ריקי אברהם ז"ל, הספרנית האהובה בבית הספר עין הרים נפטרה בשבוע שעבר לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן; הנהלת בית הספר: "נזכור אותך עם פנים מאירות וחיוך שובה לב, ונודה על הזכות שהיתה לנו בספרייה ובבית הספר להיות במחיצתך"

פורסם בתאריך: 19.8.19 17:17

עצב ותדהמה בבית הספר עין הרים סמוך לעין כרם: הספרנית האהובה ריקי אברהם ז"ל נפטרה לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן. אברהם ז"ל, כבת 50, הלכה לעולמה ביום שישי, 9.8 – במוצאי שבת, ערב ט' באב, נערכה הלווייתה. הורים ותלמידים היו המומים לאחר ההודעה על מותה.

"יש אנשים שאומרים עליהם שיש להם לב טוב, אבל ריקי היא באמת היתה אדם טוב, עם לב טוב מיסודו", מספרים ל"כל העיר" בבית הספר. "ריקי התחילה כמתנדבת כאשר הספרנית הקבועה יצאה לפנסיה, במשך הזמן היא הפכה להיות ספרנית מן המניין. עבדה שנים בבית הספר. ידענו שהיא מנהלת מלחמה קשה במחלה, אבל היא היתה אופטימית ונתנה לכולם מסביבה להרגיש אופטימיות, בגלל שהיא היתה אופטימית, בחרנו להיות עם תחושת האופטימיות, וקיווינו שיהיה טוב".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעקבות מותה של אברהם ז"ל, החליטה הנהלת בית הספר לקרוא לספרייה על שמה ולהקים פינת הנצחה. "אנחנו מתכננים בבית הספר עין הרים לקרוא לספרייה על שמה ולהקים פינת הנצחה לכבודה. ריקי היתה מאוד חשובה לנו, ולכן מאוד חשוב לנו לשמור על זיכרונה. ריקי היתה כל כך קשובה ואכפתית, היתה כתובת לכל דבר ועניין. התנהלה במקצועיות ועדינות לצוות ולילדים, זו אבידה".

ספרנית נוספת אשר עבדה עם אברהם בעבר ומתנדבת כיום בספריה, מספרת בשיחה עם "כל העיר" כי "ריקי הגיעה לבית הספר ב-2011, ולאט-לאט התיידדנו. ריקי היתה כל כך עדינה ושקטה, אין מילים לתאר את השקט שלה, היא כבשה את הלבבות של הילדים והמורים וצמחה בספרייה. האמנתי שהיא תחלים ותנצח את המחלה".

בפוסט שפורסם בשבוע שעבר בדף הפייסבוק של בית הספר עין הרים נכתבו על אברהם דברי הספד אשר אפיינו את אישיותה המיוחדת. "ריקי יקרה ואהובה, כמה סמלי שהלכת מאיתנו בערב תשעה באב. כולם מדברים על אהבת חינם, אהבת הזולת, קבלת האחר ואת הלכה למעשה היית כל אלה. קיבלת את הילדים והמורים בספרייה במאור פנים, דיברת ברכות וביקשת בקשות בעדינות אין קץ, לא היה מורה או ילד שיכל או רצה לסרב לך".

"הנגשת את הספרייה לילדים מתוך אהבה, מתוך אהבה למה שעשית ובעיקר מתוך אהבת אדם. נכנסת לספרייה בחשש גדול וכבשת בשקט ובעקביות כל יעד שעמד בפנייך. לא התביישת לשאול ורצית כל כך ללמוד עוד ועוד לדעת הכל. התקשרת בררת קראת והתעניינת עשית כל מה שהיה צריך בכדי שתוכלי לתת תשובות לילדים. בכל תחום בחייך היית לוחמת, מעולם לא ויתרת ולא הרמת ידיים. עד שהוכרעת… נוחי בשלום אישה אהובה ויקרה. תמיד נזכור אותך עם פנים מאירות וחיוך שובה לב, ונודה על הזכות שהיתה לנו בספרייה ובבית הספר להיות במחיצתך. נוחי על משכבך בשלום גיבורה שלנו. אוהבים מאוד משפחת עין הרים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר