טוביה דהן, בנו של דוד דהן, מבעלי "דוד דגים" (צילום: ארנון בוסאני)
טוביה דהן, בנו של דוד דהן, מבעלי "דוד דגים" (צילום: ארנון בוסאני)

בעלי דוד דגים ל"כל העיר": "הסחורה שהושמדה היתה ראויה למאכל אדם, לא היה כל פגם"

יום לאחר שמשרד הבריאות השמיד סחורה לדוד דגים - בעלי החנות הוותיקה במחנה יהודה, דוד דהן ובנו טוביה, מגיבים: "כל הדגים אצלנו טריים וטובים, הרבה לקוחות מעודדים אותנו"

פורסם בתאריך: 14.11.19 13:19

יום לאחר שמשרד הבריאות בשיתוף פקחי עיריית ירושלים פשטו על מחסן 'דוד דגים' ברחוב אגריפס 111 והשמידו 807 ק"ג של מוצרי דגים – בעלי 'דוד דגים', דוד  דהן, מגיב – "במשך 40 שנה דוד דגים עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר באיכות ובטריות", מוסר דהן ל"כל העיר". "דוד דגים ימשיך למכור סחורה טרייה ואיכותית. דוד דגים עובר שינוי תהליכי והטמעת הדרישות החדשות של המחוקק בענף. הסחורה שהושמדה היתה ראויה למאכל אדם ולא היה כל פגם".

כפי שפורסם ב"כל העיר", הביקורת נערכה במחסן של "דוד דגים" שנמצא ברחוב אגריפס על ידי הרופאה הווטרינרית האחראית ומפקחת שירות המזון במחוז ירושלים, בשיתוף פקחי רישוי עסקים בעיריית ירושלים. בשוק נרשמה סערה בעקבות השמדת הסחורה לדוד דגים – מדובר בחנות ותיקה במחנה יהודה, שמלאה במיוחד בלקוחות בימים חמישי ושישי, שמגיעים לקנות דגים לשבת.

"משרד הבריאות מפעיל נהלים חדשים שטרם הוטמעו בעסק שלנו", מסביר דהן, "אנו פועלים בהקדם להסדרתם כנדרש. מעריכים את עבודת משרד הבריאות. אתם מוזמנים להמשיך להנות מהדגים הטריים והאיכותיים שלנו".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מוסיף ומסביר טוביה דהן, בנו של דוד דהן, כי "הווטרינרית המחוזית ניצלה את תום ליבנו שהשמידה דגים ראויים למאכל אדם. הדגים נקנו מספק מורשה בעל שם ארצי ותוקפם היה עד סוף השבוע הנוכחי על פי חוק. מאחר ובתום לב הועברו הדגים לפלסטיקים מאריזתם המקורית החליטה בחוסר לב הרופאה המחוזית להשמיד דגים טריים, ראויים למאכל אדם כאמור. חברת דוד דגים בעלת שם בעיר ירושלים, ושמה לה לדגש טריות, איכות ואמינות. כמו כן, יש לחברת דוד דגים רישון עסק ויצרן בתוקף".


טוביה דהן, בנו של דוד דהן, מבעלי "דוד דגים" (צילום: ארנון בוסאני)

טוביה דהן, בנו של דוד דהן, מבעלי "דוד דגים" (צילום: ארנון בוסאני)


"אנחנו לומדים את הנהלים החדשים ונמנע ממצבים כאלה בעתיד", מדגיש הבן טוביה דהן בשיחה. "בסך הכל קמים אצלנו לפרנס משפחות ולהתפרנס. אם שינו את הנהלים – אנחנו נעבוד על זה ונתקן, מכיוון שאין מצב שנדע נהלים ולא נעמוד בהם. הלקוחות מאוד חשובים לנו".

איזה תגובות קיבלת אחרי הפרסום?

"קיבלנו תגובות חמות לאחר הפרסום, הרבה אנשים ולקוחות מעודדים אותנו", מתאר דהן, "הלקוחות רואים שהדגים טריים. כל הדגים אצלנו טריים וטובים. חבל, באופן אישי הדגים האלה שהושמדו היו יכולים להיתרם. אנחנו מכבדים את החוק של משרד הבריאות, דברים כאלה לא יקרו בעתיד".

תפעל אחרת בעתיד?

"צריך לשמור את כל אריזות המקור של הדגים", אומר  דהן, "להבא נשמור את אריזות המקור ולא נעביר לקופסאות אחרות. מדובר בדג סלמון שלא הוחזק באריזה המקורית והועבר לקופסאות, זה הסיפור".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אבי

    תל אביבי שבא לקנות דגים רק אצל דוד דגים מס 1 בארץ;

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר