גן ילדים אילוסטרציה (צילום: פרטי)
חצר גן ילדים (צילום אילוסטרציה: פרטי)

כתב אישום נגד מטפלת מירושלים: כבת שנתיים יצאה מהפעוטון והסתובבה ברחוב

כתב אישום חמור הוגש נגד מטפלת מירושלים - במשך כשעה ורבע היא לא הבחינה כי בת שנה ו-8 חודשים נעדרת

פורסם בתאריך: 5.1.20 12:36

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד מטפלת בפעוטון, בת 33, בגין השארת ילדה ללא השגחה. המטפלת, לפי כתב האישום, לא הבחינה כי הפעוטה יצאה ממתחם הפעוטון. הפעוטה, כבת שנה ו-8 חודשים, הסתובבה ברחוב עד שעובר אורח הזעיק את המשטרה. המטפלת לא שמה לב שהפעוטה נעדרת במשך כשעה ורבע.

בכתב האישום מצוין כי המטפלת מירושלים טיפלה בכ-10 פעוטות בגילאי שנה עד שלוש בביתה. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ג'ניה קליימן מפרקליטות מחוז ירושלים, ביום 10.9.19, בסביבות השעה 10:30, יצאה המטפלת עם הפעוטות מפתח הפעוטון במטרה לעלות לגג הבניין שם הציבה מגלשות ומשחקי חצר בהם נהגו לשחק הפעוטות. לאחר שחלק מהפעוטות החלו לעלות במדרגות, נזכרה המטפלת כי שכחה את הטלפון הנייד שלה בפעוטון, וחזרה לקחת אותו, תוך שהיא משאירה את הפעוטות במסדרון, ללא השגחה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשלב זה, נטען בכתב האישום, ירדה הפעוטה, בת השנה ו-8 חודשים במדרגות הבניין עד לדלת הכניסה, אשר לא היתה נעולה, ויצאה אל הרחוב. כעבור כחצי שעה היא אותרה על ידי עובר אורח אשר שמע אותה בוכה מחוץ למשרדו המרוחק כ-300 מטרים מהפעוטון והחל לחפש אחר הוריה בסביבת משרדו. בכתב האישום נכתס כי כעבור כרבע שעה, לאחר שלא אותרו הוריה, עובר האורח התקשר למשטרה, אשר הפיצה תמונותיה של הפעוטה בקרב הקהילה, ולאחר כחצי שעה נוספת, זוהתה על ידי מכר של הנאשמת.


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


בכתב האישום מודגש כי בפרק הזמן מעת יציאתה של הפעוטה מהפעוטון ועד לזיהוייה, אשר ארך כשעה ורבע לכל הפחות, לא שמה לב הנאשמת כי היא נעדרת, והמשיכה בשגרת יומה. במעשיה המתוארים לעיל, השאירה המטפלת ילדה בת שנה ושמונה חודשים בלא השגחה ראויה ובכך סיכנה את חייה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נראה כמו רשלנות

    איך היא יוצאת לבד עם כמה פעוטות לחדר מדרגות ועוד לגג של בניין? אם יש לפחות שלוש פעוטות שרוצים להוציא, תמיד כדאי שתהיה עוד אשת צוות. במיוחד למקרה שנשכח טלפון בחדר אחר!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר