משה ליאון ירושלים. צילום: דוד כץ
משה ליאון (צילום: דוד כץ)

ליאון עוכב לחקירה בפרשת דרעי: "שיתף פעולה וענה לכל השאלות"

בסביבתו של ליאון מדגישים: "השאלות התמקדו בנושא נקודתי אחד בלבד בנוגע לתקופה בה אריה דרעי היה איש עסקים פרטי"

פורסם בתאריך: 29.5.17 15:08

בין החשודים שעוכבו הבוקר לחקירה ביחידת להב 443, במסגרת פרשת אריה ויפה דרעי הוא חבר המועצה משה ליאון, מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים. ליאון, כזכור, התמודד מול ראש העיר ניר ברקת על ראשות העירייה בבחירות הקודמות (2013) והצהיר כי הוא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר ב-2018, וזאת במידה וברקת יחליט שלא לרוץ לקדנציה שלישית.
משה ליאון (צילום: דיוויד כץ)

משה ליאון (צילום: דיוויד כץ)

חקירתו של ליאון בלהב 443 הסתיימה. מטעמו של ליאון נמסר כי "ליאון שיתף פעולה וענה לכל השאלות. בתום החקירה לא הוטלו עליו מגבלות כלשהן. משה ליאון מבהיר כי לא נשאל ואין לו שום קשר לנושאים השונים כפי שפורסמו היום באמצעי התקשורת. השאלות התמקדו בנושא נקודתי אחד בלבד בנוגע לתקופה בה אריה דרעי היה איש עסקים פרטי. כאמור, ליאון מסר את כל הפרטים הידועים לו ולא הוטלו עליו מגבלות כלשהן בתום החקירה".
השר אריה דרעי (צילום: עופר וקנין)

השר אריה דרעי (צילום: עופר וקנין)

כידוע, שר הפנים דרעי ורעייתו יפה נחקרים ביחידה החל משעות הבוקר. במוקד החקירה – נבדק חשד כי מאות אלפי שקלים מכספי המדינה זרמו לעמותות של המשפחה.

בהמשך היום פרסם ליאון בדף הפייסבוק שלו: "אני נמצא שנים במערכות ציבוריות ובדרגים הגבוהים ביותר. עושה ככל אשר לאל ידי ךלטובת הכלל ורק לאחרונה פרשתי מהמשרד הפרטי אותו הקמתי בכדי שאוכל להקדיש את זמני לטובת פעילותי הציבורית בירושלים. העוול שנעשה לי היום הוא גדול מאד. הבוקר נקראתי לחקירה בעניינו של אריה דרעי. השבתי לשאלות החוקרים הקצרות בצורה מלאה ולאחר מכן חזרתי ללא כל מגבלה לביתי. ביקשתי ששמי יפורסם דווקא בשל ניקיון כפיי. אני עוד לא יודע מי החליט לשרבב את שמי לתוך הפרשייה הזאת, אבל אמשיך לפעול למען העיר ירושלים ביושר, בנקיון כפיים ובאמצעות הכלים והיכולות שרכשתי לאורך השנים. בע"ה ארוץ לראשות עיריית ירושלים ואהיה פה לכלל תושבי העיר שלי שמטרתם להחזיר לעירנו את שמה כעיר צדק, כקרייה יפהפייה וכבירתה ומרכזה של מדינתנו האהובה".

***
הבחירות לראשות העיר ב-2018: מי הזמין סקר ראשון?
משה ליאון: "ניר ברקת יכול לתרום רבות במישור הארצי"
"יש לי את כל הכישורים הראויים לשמש כראש העיר ירושלים"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר