מועצת מבשרת ציון (צילום: אורן בן-חקון)
מועצת מבשרת ציון (צילום: אורן בן-חקון)

תחלואת הקורונה במבשרת: עלייה מדאיגה במספר החולים המאומתים

במועצת מבשרת ציון מודאגים על רקע העלייה בתחלואת הקורונה ביישוב. ראש המועצה לשעבר אריה שמם ל"כל העיר": "במידה ויש חולים יוצאות הודעות על מנת לעדכן את התושבים"

פורסם בתאריך: 6.7.20 16:58

הניסיונות לבלום את התפשטות הקורונה במבשרת ציון: בימים האחרונים נרשמת עלייה מדאיגה במספר המאומתים לקורונה ביישוב. מתחילת המשבר נדבקו במבשרת ציון 32 חולים מאומתים, מתוכם החלימו 18 תושבים. לפי נתונים של מועצת מבשרת ציון המעודכנים להיום, שני, ישנם 14 תושבים מאומתים לקורונה.

כמו כן, בחודשים האחרונים למעלה מ-1,000 תושבי מבשרת ציון שהו בבידוד ביתי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. "היות ואנו נמצאים בעיצומו של הגל השני, כולנו נדרשים לגלות אחריות ולמלא בקפידה אחר הנחיות משרד הבריאות – קלה, כחמורה", כך נמסר בהודעה שהוציא ראש המועצה יורם שמעון לכלל התושבים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בהמשך ההודעה מצוין על הערכת המצב ונקיטת צעדים במידה והתחלואה תעלה, על ידי המועצה. "במסגרת זו, אני מקיים הערכת מצב כל גורמי המקצוע במועצה ומחוצה לה, אחת ליום ובמידת הצורך אף יותר. ככל ומגמת עליית כמות החולים תמשיך, אנו נידרש לצעדים משמעותיים בכדי לעצור את שרשרת ההדבקה. בין היתר: לסגור את בתי הכנסת ולאפשר תפילות עד 19 איש תחת כיפת השמיים, להפסיק את קבלת הקהל בכל מחלקות המועצה, ועוד".


יורם שמעון (צילום:פרטי)

יורם שמעון (צילום:פרטי)


לעלייה המדאיגה בתחלואה מתייחס בשיחה עם "כל העיר" ראש המועצה לשעבר אריה שמם: "המועצה במבשרת ציון עושה את עבודתה נאמנה מול התנהלות משבר הקורונה", אומר שמם. "כמו בכל רחבי הארץ מאז שניתן אור ירוק על ידי הממשלה לצאת למקומות בילוי וחזרה לשגרה, גם במבשרת יצאו לאחר תקופת סגר ארוכה וכך עלתה לצערנו התחלואה כמו בכל מקום, אך כמו שראינו שבגל הראשון כמעט לא היתה תחלואה במבשרת וישנה הקפדה של המועצה לגבי כל דבר קטן, כך גם עכשיו וכמעט בכל מקום הציבור ביישוב נשמע להוראות מקפיד על מסכות וכו'".


אריה שמם (צילום: יונתן שמם)

אריה שמם (צילום: יונתן שמם)


"במידה ויש חולים יוצאות הודעות מעודכנות בכל אמצעי המדיה", מציין שמם, "על מנת לעדכן את התושבים ומבוצעות חקירות אפידמיולוגיות. בסך הכל, ניתן לראות שגם ההתפרצות הקטנה שנרשמה בימים האחרונים מנוהלת בצורה טובה וישנה שליטה מלאה, מבשרת הינו מקום בטוח להיות בו".

בנוסף, במועצת מבשרת הביעו חשש להתפשטות הנגיף באירוע ספציפי שהתקיים בחודש יוני בגן אירועים "קדמא" בנוה אילן" – בסופו של דבר התברר כי אף אחד לא נדבק בנגיף: "נבקש להבהיר, כי למיטב ידיעתנו, עד רגע זה, כלל הבדיקות של באי האירוע שהתקיים ב'קדמא', יצאו שליליות".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    הם יכולים להיות רגועים. לא לרדים אין סגר אין קנסות אין שוטרים אלימים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר