סגן ניצב ניסו גואטה (צילום: אמיל סלמן)
סגן ניצב ניסו גואטה (צילום: אמיל סלמן)

סנ"צ גואטה שתועד תוקף מפגין נחקר באזהרה במח"ש – הורחק ל-24 שעות מתחנות המשטרה

סגן ניצב ניסו גואטה, קצין המבצעים של מרחב ציון, שתועד אמש כשהוא מכה מפגין, נחקר באזהרה במח"ש. בתום החקירה הוא הורחק מתחנות המשטרה למשך יממה

פורסם בתאריך: 23.8.20 19:54

סגן ניצב ניסו גואטה, קצין המבצעים של מרחב ציון במשטרת ירושלים, נחקר היום, ראשון, באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). בתום חקירה שנמשכה כשלוש שעות, הוחלט להרחיק את סנ"צ גואטה למשך 24 שעות מתחנות המשטרה.

בתיעוד שצולם אמש, מוצ"ש, בהפגנה שנערכה בבלפור נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, נראה סנ"צ גואטה מכה מפגין, גם לאחר שזה נפל אל הקרקע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



במשטרת ירושלים ציינו היום כי "מבדיקה ראשונית שנערכה עם הקצין, לטענתו הותקף. יחד עם זאת האירוע הספציפי ייבדק ויתוחקר".

האגודה לזכויות האזרח פנתה למ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, בדרישה להשעות את גואטה מתפקידו. "יש להשעות מיד את סנ"צ גואטה עד לסיום החקירה בעניינו והסקת המסקנות המתבקשות", נכתב בפנייה.

במהלך הלילה, כפי שפורסם ב"כל העיר", פונו מפגינים בכוח מכיכר ציון, 30 נעצרו. במשטרה טענו כי "למרות המאמצים והמשאבים הרבים שהמשטרה משקיעה להבטיח מחאה בטוחה וחופש ביטוי לכל, ניכר כי קבוצות שונות בחרו היום בדרך של פרובוקציה, לרבות אלימות פיזית ומילולית כנגד שוטרים שתפקידם לשמור על הביטחון והסדר גם של המוחים עצמם. משטרת ישראל מובילה בתקופה מורכבת זו מדיניות ברורה של חופש הביטוי והמחאה לכל, ומותחת את כוחותיה ואמצעיה במאמץ מיוחד בהתייחס להיקף משמעותי של משימות שנוספו לה לנוכח מצב החירום המיוחד".

בית משפט השלום בירושלים החליט לשחרר את 3 המפגינים שנעצרו בחשד לתקיפת שוטר, כאשר שניים מהם שוחררו בתנאי הרחקה מירושלים. יש לציין כי בית המשפט דחה את בקשת המשטרה להרחיק עצורים נוספים מההפגנות או מירושלים.


סגן ניצב ניסו גואטה, קצין המבצעים של מרחב ציון במשטרת ירושלים (צילום: כאן 11)

סגן ניצב ניסו גואטה, קצין המבצעים של מרחב ציון במשטרת ירושלים (צילום: כאן 11)


סנ"צ גואטה, כזכור, היה מאחד מכוכבי הסדרה "מחוז ירושלים", שתיעדה את עבודתם של שוטרי ירושלים. הסדרה הורדה מהאוויר ואף נמחקה לאחר שהתגלה כי שוטרים במהלך הצילומים השתילו נשק בביתו של תושב מזרח העיר, במטרה "לתעד" תפיסה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ארחים שומרי חוק וסדר.

    אפסים, נראה אתכם מבצעים את העבודה של גואטה. נחילי ברוטליים מגיעים לירושלים מדי שבוע במשך חודשים, מפריעים ברחובות ירושלים, פוגעים באנשים ובשוטרים, עושים צרכיהם ברחובות ובסימטאות בירת ישראל, משתלטים על חניות של משלמי הארנונות בירושלים, אלימים וחסרי מסר. מביישים את מדינת ישראל, חסרי כיוון, שוכני מסעדות ובתי קפה רוצים לכפות את עצמם על אזרחי ישראל. רוצים לשלוט במדינה בכוח למרות רצון העם בישראל. הציבור לא בוחר בם והציבור הוא הריבון ורק רוב אזרחי המדינה מחליטים מי ינהל את מדינתנו. הציבור מעדיף ומחליט ימין ונתניהו. גואטה עשה את עבודתו בהשלטת החוק והסדר ומיגור האלימות והרשע של נחילי שמאל שרצונם היחיד להשתלט בכח הזרוע על הנהגת המדינה ותושביה. אם לא גואטה ואנשי המשטרה המפרידים בין הפולשים השבועיים, לבין תושבי ירושלים ועצרת הימין, עלול לשרור כאוס מוחלט ומלחמת אחים מדממת. רק השוטרים מונעים זאת ואנו מודים להם. שימשיכו להגן על חוקי המדינה, הבטחון והסדר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר