זירת התאונה בכביש 1 (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)
זירת התאונה בכביש 1 (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

התאונה הקשה בכביש 1: נקבע מותו של רוכב האופנוע בן ה-50

תאונה קשה התרחשה בין אופנוע לבין רכב פרטי סמוך למחלף מוצא - רוכב האופנוע, בן 50, פונה להדסה במצב אנוש אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 22.10.20 12:02

עדכון אחרון: 22.10.20 13:23

תאונה קשה התרחשה בכביש 1, סמוך למחלף מוצא – רכב פרטי ורוכב אופנוע התנגשו. רוכב האופנוע, כבן 50, פונה על ידי כוחות ההצלה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.



המשטרה: "כוחות המשטרה הוזעקו לכביש 1 בין מחלף הראל למוצא בעקבות תאונה שאירעה במעורבות רכב ורוכב אופנוע שנפצע באורח קשה מאוד על פי גורמי הרפואה. במקום ישנה חסימה חלקית של הכביש בעקבות טיפול וחקירת התאונה על ידי בוחני המשטרה".

ממד"א נמסר: "בשעה 11:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופנוע שהחליק בכביש 1 סמוך למחלף הראל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 50".

יעקב קמינצקי, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירת התאונה, מתאר: "מדובר בזירה קשה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. יחד עם רופא ופרמדיק באיחוד הצלה וצוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ביצענו החייאה בזירת התאונה על רוכב האופנוע שסובל מפגיעה רב מערכתית עקב אופי התאונה. לאחר מכן הוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

ראובן ראובן ואהרון לוי, מתנדבי זק"א שהגיעו לזירה, מוסרים: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע הפוך במרכז הכביש לאחר התנגשות ברכב פרטי. בסמוך לאופנוע שכב הרוכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, צוותי מד"א ביצעו פעולות החייאה ממושכות, ופינו את הרוכב תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. מתנדבי זק"א ירושלים טיפלו באיסוף הממצאים בזירה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר