ניידת משטרה במרכז העיר, מסיבת פורים במגדל דוד (צילומים: דוברות המשטרה, ריקי רחמן)
ניידת משטרה במרכז העיר, מסיבת פורים במגדל דוד (צילומים: דוברות המשטרה, ריקי רחמן)

העוצר הלילי בפורים בירושלים: היערכות המשטרה לאכיפה

במשטרה נערכים לקראת אכיפת העוצר הלילי במהלך חג הפורים; החשש הוא כי עם סיום ההגבלות בירושלים ביום ראשון בבוקר, שושן פורים יהפוך לפרוץ, ובמהלכו יתקיימו חגיגות המוניות אל תוך הלילה

פורסם בתאריך: 24.2.21 08:13

הממשלה החליטה אתמול כי עוצר לילי יוטל החל מהערב בשעה 20:00 ועד השעה 5:00 לפנות בוקר, כך במהלך כל ימי פורים עד ליום ראשון, 28.2.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


המשטרה נערכת לאכיפת העוצר הלילי, במיוחד בירושלים שבה מתקיימים מדי פורים טישים חרדיים אל תוך הלילה ומסיבות פורים במגזר החילוני.

ניידות יוצבו סמוך למקומות, שבהם בדרך כלל מתקיימות המסיבות – אזורי תעשייה, בפארקים ובאתרי טבע שונים, באולמות ובבתים פרטיים. כוחות המשטרה לא יתוגברו במהלך הימים הבאים, כוונת המשטרה היא כאמור להציב כוחות, שבהן לפי ההערכות אמורות להתקיים מסיבות מחתרתיות בניגוד להנחיות הקורונה.

במשטרה ייעזרו בין השאר במידע על מסיבות מחתרתיות, שיגיע דרך הרשתות החברתיות. במשטרה מעריכים כי יתקיימו עשרות מסיבות שכאלה בהאנגרים, במוסכים ובבתים פרטיים.

כמו כן, בממשלה מבהירים כי בכוח המשטרה יש אפשרות למנוע מאדם לצאת לצאת מביתו אחרי השעה 20:30, אך אין אפשרות למנוע ממנו לחזור לביתו אחרי השעה הזו.

אחת הפרצות של העוצר הלילי היא קיום חגיגות משפחתיות המוניות שיוקדמו לשעות היום, וכך לגבי מסיבות פיראטיות, שכן בחג פורים, מדי שנה, מתקיימות מסיבות וחגיגות לאורך היום, ולא רק בלילה, בכלל המגזרים.

בנוסף, בירושלים חג הפורים נמשך גם ביום ראשון, שושן פורים, כך שאם העוצר יסתיים ביום ראשון בשעה 5:00 לפנות בוקר, החשש הוא כי רבים ייערכו טישים וחגיגות ביום ראשון בערב. הממשלה טרם סיפקה פתרון לסוגיה זו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר