(משמאל) טקס קריאת הרחוב, עמנואל זיסמן ז"ל )צילומים אישי, יוני זילברמן(
(משמאל) טקס קריאת הרחוב, עמנואל זיסמן ז"ל )צילומים אישי, יוני זילברמן(

הר חומה: נחנך רחוב על שם יקיר העיר עמנואל זיסמן ז"ל

בטקס מרגש נקרא רחוב חדש בשכונה על שמו של הח"כ לשעבר עמנואל זיסמן ז"ל, שכיהן בין השאר גם כחבר מועצת העירייה 24 שנים

פורסם בתאריך: 22.6.17 13:47

בשבוע שעבר נערך טקס קריאת רחוב על שמו של הח"כ לשעבר עמנואל זיסמן ז"ל בשכונת הר חומה. "ירושלים עברה מהפך אמיתי בחמישים השנה האחרונות", אמר ראש העיר ניר ברקת במהלך הטקס, "ולעמנואל זיסמן ז"ל יש מניות רבות במהפך הזה. הוא חלק חשוב בשרשרת הדורות של פרנסי ירושלים, וירושלים נהנית מפירות עמלו עד היום. אין הרבה נבחרי ציבור שרצים למרחקים כאלה, והוא פעל במרץ רב להקמת שכונת הר חומה, שכונה צעירה שהיא אחת היפות והחשובות בירושלים. כמו כן, לעמנואל זכויות רבות בהקמת אצטדיון טדי".

 

זיסמן ז"ל (11.11.2009-11.2.1935) פעל מטעם סיעות המערך, העבודה והדרך השלישית. כמו כן הוא שימש כשגריר ישראל בבולגריה וכחבר מועצת עיריית ירושלים במשך 24 שנים. בין השאר היה יו"ר סיעת "ירושלים אחת" בראשות טדי קולק ויו"ר הקואליציה העירונית. בשל פעילותו הציבורית והפוליטית רבת שנים בעיר הוענק לו אות יקיר ירושלים בשנת 2006. בן 74 במותו.

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל, שהיה חברו האישי של זיסמן ז"ל, אמר כי "עמנואל היה ציוני בכל רמ"ח אבריו, יהודי קנאי לירושלים, שתמיד העמיד את האינטרס האישי שלו מאחור. הוא דאג למעלה אדומים, וידע לשמור עליה כחלק נכבד מירושלים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר