ביצים מוברחות (צילום: דוברות המשטרה)
ביצים מוברחות (צילום: דוברות המשטרה)

נתפסו אלפי ביצים מוברחות ולא מפוקחות בדרכן לירושלים

משטרת ירושלים: "הביצים עלולות היו לסכן את חייהם של האזרחים והתושבים בעיר"

פורסם בתאריך: 25.6.17 11:46

אלפי ביצים מוברחות, שהיו בדרכן לשווקים ולחנויות בירושלים, נתפסו על ידי המשטרה. מדובר בביצים לא מופקחות, העלולות לסכן חיים. משטרת ירושלים עצרה ביום שישי שעבר בצפון העיר, חשוד בהברחת הביצים – תושב מזרח העיר, בן 30.

במשטרת ירושלים מספרים כי מעצרו של החשוד התרחש בעקבות דיווח שהתקבל אודות רכב הנוסע באופן מעורר חשד באחת השכונות בצפון העיר. כוח משטרה ומג"ב נערך בפעילות מבצעית שכללה סגירות אזורים, חסימות וסריקות נרחבות תוך שימוש באמצעים מתקדמים, במהלכן תוך זמן קצר אותר הרכב ובו החשוד שנהג בו.

בחיפוש שנערך ברכבו נמצאו כ-6,600 ביצים מחולקות לכ-220 תבניות, שהונחו בתא המטען, במושב האחורי ובמושב הקדמי. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת שפט בחשד לניסיון הברחת הביצים, במהלכה נקשר למיוחס לו, ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. במקביל הועבר לחקירה ביחידת הפיצו"ח (פיקוח על הצומח והחי) במשרד החקלאות.

***

ירושלים 2017, הפנים של העוני: 20 נפשות בבית אחד בקטמונים 

הטרו של רני חזון-וייס: צדק צדק נרדוף 

לקראת החופש הגדול: הדרכות זהירות בדרכים 

***

כידוע, הסכנה בביצים מוברחות ולא מפוקחות היא שאחוזים גבוהים מאוד מהביצים נגועות בחיידקים שונים, בהם סלמונלה, שעלולה לגרום למוות לאדם עם מערכת חיסונית חלשה או לאדם חולה ומבוגר. כך או כך, אם הביצה מוחזקת בטמפרטורה לא מבוקרת או ללא קירור, הסכנה לחלות עולה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "נחישותם ופעילותם המהירה של השוטרים סיכלה ניסיון ההברחה והביאה לתפיסת החשוד עם רכבו, ובו כמות גדולה של ביצים מוברחות שיעדם לפי החשד היה להפצה ברחבי ירושלים. הביצים עלולות היו לסכן את חייהם של האזרחים והתושבים בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר