כנס הכוונה תעסוקתית לעובדי רשות השידור (צילום: דוברות עיריית ירושלים‎)
כנס הכוונה תעסוקתית לעובדי רשות השידור (צילום: דוברות עיריית ירושלים‎)

כיכר ספרא: כנס תעסוקתי למפוטרי רשות השידור

כ-120 עובדי רשות השידור לשעבר השתתפו בכנס מיוחד, במהלכו הוצגו השירותים העירוניים שנפתחו עבורם, ביניהם סדנאות יזמות עסקית והכנה לחזרה לשוק העבודה

פורסם בתאריך: 26.6.17 15:17

בשבוע שעבר (ה') התקיים כנס תעסוקתי עבור 120 עובדי רשות השידור לשעבר, שבמהלכו הוצגו השירותים שהעירייה תעמיד לשירותם, כגון: סדנאות יזמות עסקית, הכנה לחזרה לשוק העבודה, כתיבת קורות חיים, הכשרות מקצועיות וליווי אישי ומקצועי.

בין הדוברים בכנס הרצתה, מירב כהן, בנושא התמודדות והצמיחה בתהליך של "חישוב מסלול מחדש" בעולם התעסוקה. בסיום הכנס נרשמו העובדים והובטח להם כי העיריה תיצור איתם קשר במהלך השבועיים הקרובים על מנת לקיים פגישות אישיות עמם ולסייע במציאת עבודות חדשות בעיר.

 "אנו רואים חשיבות רבה בהכוונת עובדי רשות השידור לתחומי התעסוקה השונים ונמשיך לסייע להם ככל שניתן על מנת לייצר קרקע בטוחה ויציבה לעתידם בעיר". אמר ראש העיר, ניר ברקת.

כנס הכוונה תעסוקתית לעובדי רשות השידור (צילום: דוברות עיריית ירושלים‎)

כנס הכוונה תעסוקתית לעובדי רשות השידור (צילום: דוברות עיריית ירושלים‎)

סגן ראש העיר ומחזיק תיק פיתוח כלכלי עופר ברקוביץ' (התעוררות): "אני שמח על ההירתמות של המערכת העירונית לסייע לעובדים במציאת תעסוקה וקידום הכשרות מקצועיות. אני קורא למנהיגי המשק בירושלים להירתם לקליטת עובדים בגילאי הביניים ולגלות אחריות חברתית. במקביל לסיוע הנקודתי למפוטרים הירושלמים, אנחנו נמשיך את הפעילות להחזרת תאגיד השידור הציבורי לירושלים כמתחייב על פי חוק, בכדי להשיב את מאות המשרות האיכותיות לירושלים ולחזק את כלכלתה".

מנכ"ל העיריה עו"ד אמנון מרחב הוסיף: "ערבות הדדית היא אבן יסוד של ירושלים ושל תושביה, ועל כן העיריה תעשה כל שביכולתה בכדי לסייע לעובדי רשות השידור, שאנו מאמינים ביכולתם וכשרונם לתרום לעיר גם בעתיד".

***

"אחרי  23 שנה בשידור, אני לא יודע איך אפרנס חמישה ילדים" 

השידור הציבורי – ברקת: "פגיעה בעובדים היא פגיעה בירושלים" 

"בושה וחרפה ש'כאן' החלו לשדר ממודיעין ולא מירושלים" 

***

"הנוכחות של למעלה מ-120 עובדי רשות השידור היתה מרשימה", ציין מנהל הרשות העירונית לתעסוקה חיים עמר. "והבהירה לנו כי ישנה עבודה רבה בתהליך ההכוונה התעסוקתית לעובדים.  אנו נעמיד לרשות העובדים כלים ומשאבים תוך מתן קדימות ראויה כדי לשלבם בשוק העבודה ובתקווה שתהליך זה יהיה קצר ככל שניתן. המשוב החיובי שקיבלנו מהעובדים על היוזמה הייחודית נתנה לנו תחושה טובה ועידוד לקראת הבאות".

נציג עובדי רשות השידור רונן גליק: "אנו מודים מקרב לב לעיריית ירושלים על היוזמה המבורכת ועל שהרימה את הכפפה בהכוונה לעובדים ועל הסיוע והקשר ההדוק עימנו. מקווים שעוד ערים ייקחו דוגמא ויסייעו גם הן לעובדי רשות השידור שפוטרו בערים השונות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר