משה להב (צילום: אור טל)
משה להב (צילום: אור טל)

משה להב הטיש הגדול: "הקהל הירושלמי זה קהל טוב"

משה להב והטיש הגדול מגיעים להופעה בירושלים בשבוע הבא, רגע לפני הוא מספר על הגעגוע לקהל הירושלמי ולהופעות בכלל וגם מתכנן הפתעה למי שיגיע

פורסם בתאריך: 28.7.21 17:42

בין כל אירועי הקיץ וההופעות בירושלים – הטיש הגדול של משה להב מגיע לירושלים. המופע ייערך ביום חמישי הבא, 5.8, במועדון ה'זאפה', בשעה 22:00, (בשעה 20:00 פתיחת דלתות). במסגרתו ישיר להב מגוון שירים ישראליים מזמנים שונים, בליווי נגנים, אמן אורח שיפתיע את הקהל, ואווירה ישראלית.



 "המצב היה רדום בקיץ שעבר, וחזרתי להופיע בחודש מרץ כשפתחו את ההופעות שוב", מספר להב בשיחה עם "כל העיר". "היה געגוע שלי לשירים ולקהל, והגעגוע של הקהל לשירים ואולי לעצמו כקהל. אני מגיע לירושלים אחרי הרבה שלא הופעתי בירושלים וזה מאוד מרגש אותי, מעל לשנה לא הופעתי בעיר כראוי".

"לפי חשבון שעשיתי בעבר הופעתי בירושלים בערך כ-2,500 פעמים", מוסיף להב. "אני לא מכיר אמן שהופיע כל כך הרבה פעמים בעיר, זה היה כמה פעמים בשבוע. אני אוהב את העיר הזו בכל ליבי, נשארו הרבה אנשים שאני מכיר בעיר".

אז התגעגעת לקהל הירושלמי?

"הקהל הירושלמי זה קהל טוב. זה קהל שיש לו קשר אחר, הוא מקשיב. אני מתגעגע לאנשים המקסימים האלה, ולאנשים שעברו מירושלים".

מה מצפה לקהל בהופעה הקרובה בעיר?

"אנחנו משאירים את הטיש כ'ביצת הפתעה', פשוט ככה. יהיה אמן אורח שיפתיע ואת זהותו לא אגלה, כי כל הרעיון שתהיה הפתעה לקהל. אנשים מגיעים לטיש הגדול כי באמת כל פעם הוא משתנה, ומאוד מגוון, הפתעות חדשות בכל פעם". "זה גם תלוי בערב עצמו", מוסיף להב. "מי הקהל, מהי האווירה שאני צריך ליצור. זה פשוט לקרוא את הקהל ולשחק עם הערב.

 

מה הם הציפיות שלך מההופעה לאחר כל כך הרבה זמן שלא הופעת בעיר?

האמת, אני לא יודע. מאחר שלא הייתי כל כך הרבה זמן. אני מקווה ששבירת רצף ההופעות בעקבות הקורונה – לא באמת שברה את רצף הקהיל שהיה מגיע. ההופעות היו בדרך כלל מלאות לגמרי, ואני מקווה שבהופעה הקרובה זה יהיה אותו דבר והקהל יגיע בהמוניו, נקווה לטוב".

ניתן לרכוש כרטיסים למופע הטיש הגדול באתר 'זאפה' ירושלים.



 

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר