חילוץ התינוק בבית וגן (צילום: עמותת ידידים)
חילוץ התינוק בבית וגן (צילום: עמותת ידידים)

נגמר בנס: התינוק שננעל ברכב לעיני אמו בבית וגן

תינוק ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. "האמא חיבקה בהתרגשות את הילד". בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

פורסם בתאריך: 15.8.21 16:59

נס בשכונת בית וגן – בשעות הצהריים הלוהטות, ננעל תינוק ברכב לעיני אמו שנותרה חסרת אונים. האם הזעיקה את עמותת ידידים, ומתנדבי העמותה הגיעו בתוך דקות ספורות וחילצו את התינוק כשהוא ללא פגע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

מעמותת ידידים נמסר כי "בצהרי יום ראשון התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו בשכונת בית וגן בירושלים. שמחה וואלף, מנהל סניף הראל, מאור זנה וקובי איפרגן, כונני צוות מערב ירושלים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם הם חילצו בשלום את התינוק, ללא גרימת כל נזק לרכב".



המתנדב מאור זנה מוסיף: "בצהרי היום, בשיא החום, קיבלנו את הקריאה מיהרנו והגענו למקום, עוד לפני הגעת כוחות החירום. הרכב ננעל אוטומטית, כשהאמא בחוץ חסרת אונים. פעלנו במהירות ובתוך שניות חילצנו את התינוק. האמא חיבקה בהתרגשות את הילד. היא, כוחות החירום, ועוברי האורח היו המומים ממהירות התגובה והצלחת הפתיחה בצורה נקייה ובטוחה. זה סיפוק מטורף כל פעם מחדש".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את המפתח. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אודי

    ננעל בשגגה הייתי עכשיו בקניון אין להם כח לילדים שלהם תגידו את האמת כבר נמאס מהחברה הזאת .

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר