ד"ר מארק רומיין עם מכשיר האקמו (צילום: דוברות הדסה)
ד"ר מארק רומיין עם מכשיר האקמו (צילום: דוברות הדסה)

הדסה: שתי יולדות חולות קורונה במצב קריטי וקשה

במרכז הרפואי הדסה עין כרם נאלצו ליילד את הנשים בשל החמרה במצבן - בת 20 נותחה בניתוח קיסרי בשבוע ה-28, והיא מונשמת ומורדמת; בת 27 נותחה בשבוע ה-27 ומקבלת סיוע נשימתי

פורסם בתאריך: 25.9.21 18:49

במרכז הרופאי הדסה עין כרם מאושפזים כ-50 חולי קורונה אשר מטופלים בשתי מחלקות קורונה, שתי יחידות טיפול נמרץ קורונה ויחידת טיפול נמרץ ילדים. בין המאושפזים – שתי יולדות, בנות 20 ו-27, אשר יולדו עוד לפני השבוע ה-30 להריון וזאת בשל החמרה קשה במצבן.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מהדסה נמסר כי "ביחידות לטיפול נמרץ קורונה מאושפזות שתי יולדות, לא מחוסנות, אשר לאור הידרדרות מהירה במצבן נאלץ הצוות בהדסה לילד אותן בשבועות מוקדמים. בת 20 אשר נותחה בניתוח קיסרי בשבוע 28, מונשמת ומורדמת במצב קריטי; השנייה, בת 27, אשר נותחה בשבוע 27, ומקבלת סיוע נשימתי במצב קשה. שני הפגים מאושפזים בטיפול נמרץ פגים".

מהדסה נמסר עוד כי "20 מהחולים במצב קריטי, מונשמים, בהם שניים בני 40 המחוברים לאקמו. 15 במצב קשה המקבלים סיוע נשימתי, השאר במצב בינוני-קל. בין החולים גם שני ילדים במצב קשה מאוד, בת 6 חודשים ובן שנתיים – שניהם עם מחלות רקע מורכבות".

ד"ר מארק רומיין, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ קורונה ומומחה בנפרולוגיה ובטיפול נמרץ, מעדכן: "מצבם של החולים בגל הנוכחי קשה יותר ומתדרדר במהירות רבה יותר. אחוז הצעירים גבוה, וביחידה לטיפול נמרץ אנו מטפלים בשני חולים בני 40 המחוברים לאקמו. אחד מהם נזקק בימים אלו גם לטיפולי דיאליזה, לאחר שמלבד הריאות שקרסו נצפה נזק משמעותי גם בכליות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשמפרסמים שחולים לא התחסנו, למה הכוונה? שלא התחסנו בחיסון השלישי או שלא התחסנו בכלל, אפילו לא חיסון אחד? כרגע ההגדרה ל"לא מחוסן" היא מי שלא התחסן בחיסון שלישי. וכך, רוב החולים המאושפזים, שמחוסנים בשני חיסונים, מתפרסמים כחולים שלא התחסנו.
    אפשר גם לשים לב עד כמה הכתבות מגמתיות: כשחולה מאושפז במצב קשה או נפטר ח"ו ולא כתוב אם הוא מחוסן או לא, זה סימן שהוא מחוסן, ולא מציינים את זה. אבל כשמדובר בחולה שלא התחסן כלל או פשוט לא התחסן עדיין בחיסון השלישי – תמיד מציינים את זה. תמיד יצמידו לו את הטייטל "לא מחוסן". ואז כלפי חוץ נראה שכביכול רק לא מחוסנים מגיעים לבתי חולים במצב קשה. אבל הנתונים בארץ ובכל העולם מציגים נתונים אמיתיים שונים לחלוטין. מחוסנים ולא מחוסנים חולים בקורונה, מדביקים בקורונה ונדבקים. עם החיסון ובלעדיו, משום שהוא לא מספק הגנה מפני הנגיף אלא מפחית את הסיכוי לסיבוכי קורונה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר