סניף דקטלון, מגדל אשטרום בתלפיות (צילום הדמיה: 3DVISION, צילום: Wikifalcon)
סניף דקטלון, מגדל אשטרום בתלפיות (צילום הדמיה: 3DVISION, צילום: Wikifalcon)

בשורה לחובבי הספורט: דקטלון פותחת סניף ראשון בירושלים

הסניף, שצפוי להיפתח בחודש מאי 2022 במתחם Ashtrom Comm-U שבאזור התעשייה תלפיות, יתפרס על פני 3,500 מ"ר. מנכ"ל דקטלון: "הביקוש לציוד ספורט איכותי בירושלים הוא גבוה ביותר"

פורסם בתאריך: 14.12.21 11:21

דקטלון, ענקית קמעונאות הספורט הצרפתית, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל ותפתח סניף ראשון בירושלים במתחם Ashtrom Comm-U בבעלות אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, הנמצא בבנייה בימים אלו באזור התעשייה תלפיות.

"הסניף החדש יתפרס על פני 3,500 מ"ר וצפוי להיפתח במהלך חודש מאי 2022", מוסרים בחברת אשטרום נכסים. "זהו הסניף השני של דקטלון במתחמי אשטרום נכסים (הראשון בנתניה), והוא מתווסף לשמונת הסניפים הקיימים ולסניף נוסף שנמצא בשלבי הקמה. הרשת מציעה ציוד ספורט איכותי לכל הרמות, מחובבים ועד מתקדמים, במחיר נגיש לכל כיס".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מתחם העסקים Ashtrom Comm-U נמצא ברחוב פייר קניג, הציר הראשי באזור התעסוקה המתחדש תלפיות, מתפרס על כ-50,000 מ"ר ובו אשטרום נכסים מציעה שטחי משרדים ומסחר להשכרה. ל"כל העיר" נמסר כי בקומת המסחר ייפתחו בעוד מספר חודשים אולמות התצוגה של קבוצת כלמוביל, יבואנית מותגי הרכב: מרצדס בנץ, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס, וכן חנויות נוספות, בתי קפה ומסעדות".

עוד נמסר כי "המתחם יכלול גם חדר כושר, טרקלין עסקים, כיתות לימוד ועוד. במקום יפתח גם הסניף השלישי של Ashtrom Port, מותג חללי עבודה גמישים מבית "אשטרום נכסים", שייפתח במתחם כחלק מחוויית השירות המתקדמת שמציעה החברה בכל הפרויקטים מעורבי השימושים שהיא מקימה".


הדמיית פרויקט Ashtrom Comm-U, תלפיות (צילום הדמיה: 3DVISION)

הדמיית פרויקט Ashtrom Comm-U, תלפיות (צילום הדמיה: 3DVISION)


מנכ"ל אשטרום נכסים ירון  רוקמן מסר כי "אנו שמחים לשתף פעולה בשנית עם הרשת המובילה דקטלון, ולפתוח את הסניף הראשון של הרשת בירושלים במתחם Ashtrom Comm-U, שישלב תעסוקה, מסחר ובילוי עם חוויית שירות מתקדמת. שכונת תלפיות חווה בשנים האחרונות התחדשות מואצת והופכת להיות ליבה הפועם של דרום ירושלים בעידוד הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י), העירייה והחברה לפיתוח כלכלי בירושלים 'עדן'. יחד נביא משרדים חדשניים ופעילות פנאי מגוונת לתושבי עיר הבירה וסביבתה".

לדברי מנכ"ל דקטלון ישראל יאן פביו: "האוכלוסייה הירושלמית אוהבת ספורט ולאורך השנים נתקלנו בירושלמים רבים שפקדו את הסניפים האחרים שלנו באזור המרכז. הביקוש לציוד ספורט איכותי בירושלים הוא גבוה ביותר ואנחנו שואפים להגיע לכל מקום שבו יש צמא לספורט ולכל מקום בו צריכים אותנו כדי להמשיך לקיים את הייעוד שלנו: להנגיש את הספורט לכולם".

לדברי ראש העיר משה ליאון: "אני מברך על כניסת החברה לירושלים. בשנים האחרונות אנו משקיעים רבות בפיתוח אזורי תעסוקה ומסחר בכל רחבי העיר. תלפיות עתידה לשנות את פניה בשנים האחרונות, זוהי רק הסנונית הראשונה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר