כוחות משטרה וכבאות והצלה בזירה בבוכרים (צילומים: דוברות המשטרה, כבאות והצלה ירושלים)
כוחות משטרה וכבאות והצלה בזירה בבוכרים (צילומים: דוברות המשטרה, כבאות והצלה ירושלים)

דליפת הגז בשכונת הבוכרים; ארבעה מבני מגורים, גן ילדים ובית ספר פונו; נפתחה חקירת משטרה

כוחות כיבוי והצלה הוזעקו קצת לפני השעה 11:00 לרחוב מוסיוף, בשל פגיעה בצובר גז הממוקם בסמיכות לגן ילדים ובתי מגורים. בתי התושבים ושני מוסדות חינוך פונו. אספקת החשמל לבתים ולמרחב הציבורי הופסקה. רחובות שונים באזור סגורים כעת לתנועה

פורסם בתאריך: 16.1.22 11:24

עדכון אחרון: 16.1.22 13:14

*** עדכון 13:10***

בהמשך לאירוע דליפת הגז בשכונת הבוכרים בירושלים: משטרת ירושלים מדווחת כי החלקה חקירה לבדיקת נסיבות המקרה.

כמו כן, מהמשטרה נמסר לפני זמן קצר (בשעה 13:05) כי "לאחר פינוי הבניינים הסמוכים למוקד הדליפה, גם בשעה זו, כוחות המשטרה ממשיכים לפעול יחד עם כבאות והצלה, חברת הגז, מנהל הגז במשרד האנרגיה וגורמים נוספים, לצורך טיפול באירוע דליפת הגז וסגירת הזירה למניעת פגיעה בחיי אדם. רחוב שלמה מוסאייף חסום לתנועת כלי רכב והולכי רגל במקטע הרלוונטי וכן מקטעים נוספים מהרחובות הסמוכים. הציבור מתבקש שלא להתקרב לאזור עד לסיום הטיפול של גורמי החירום וההצלה באירוע".

***עדכון 12:12***

דליפת הגז בשכונת הבוכרים: כוחות המשטרה השלימו את פינויים של ארבעה מבני מגורים, גן ילדים ובית ספר הנמצאים בסמיכות למוקד האירוע. במשטרה מבקשים שלא להגיע לזירת האירוע, זאת בשל הסכנה שקיימת בשלב זה לבריאות.

ממשטרת ירושלים נמסר: "כוחות משטרה רבים ממשיכים בפעולות לצד כוחות כב"ה שבזירה ברחוב שלמה מוסאיוף בירושלים. עד כה פונו 4 מבנה מגורים ושני מוסדות חינוך הנמצאים בסמיכות למקום האירוע. כמו כן הופסקו קוי מתח חשמל לבתי המגורים ובמרחב הציבורי למניעת סיכון. בשל כך מבקשת המשטרה כי תושבים שבשל מצב רפואי עושים שימוש במכשיר עזר הפועל באמצעות חשמל – יש לפנות למוקד 100 של המשטרה או למוקד העירייה בטלפון 106 על מנת להעבירם למקום חלופי".

"כמו כן", מוסיפים במשטרה, "סגרה המשטרה את הרחובות הסמוכים למקום האירוע ומונעת כניסת סקרנים לכיוון האירוע. אנו מבקשים שלא להגיע למקום ולאפשר לכוחות החירום וההצלה לפעול ללא הפרעות ולהימנע מסיכון מיותר".


כזכור, מוקדם יותר פורסם כי בתי תושבים וגן ילדים ברחוב מוסיוף בשכונת הבוכרים פונו לפני זמן קצר, זאת בשל התפשטות גז באוויר לאחר פגיעה בצובר גז.

מכבאות והצלה ירושלים נמסר: "בשעה 10:50 נתקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על פגיעה בצובר גז בשכונת הבוכרים בירושלים. הצובר טמון בליבה של השכונה ברחוב מוסיוף, סמוך לבתי מגורים וסמוך מאוד לגן ילדים. גז רב מתפזר באיזור וריחו מורגש היטב".

מכבאות והצלה נמסר עוד: "שישה צוותים בראשות מפקד תחנת האומה פועלים במקום. מפקד תחנת האומה טפסר משנה שי נחמיה המפקד על הטיפול באירוע הורה על פינוי מידי של בתי התושבים ושל גן הילדים. מיכלית של חברת הגז עושה דרכה לזירה על מנת לרוקן את המיכל הפגוע מתכולתו הדליקה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "בשעה האחרונה התקבל דיווח במשטרה על אודות ריח גז חריף בשכונת הבוכרים בירושלים. כוחות משטרה וכב"ה שהוזעקו למקום החלו בבדיקת נסיבות הדיווח ועלה כי ככל הנראה צובר גז נפגע במהלך עבודות שבוצעו במקום. כוחות המשטרה שפועלים במקום, נערכים לפינוי מספר מבני מגורים באזור הדליפה".


לא מה שחיפשתם? הבית החדש שלכם ממתין בזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר