(צילומים: כבאות והצלה ירושלים)
(צילומים: כבאות והצלה ירושלים)

השריפה באולם האירועים בתלפיות: צפו בלוחמי האש מנקים את הזירה כדי לאפשר קיום חתונות הערב

בשעות הערב פרצה שריפה באולם האירועים 'היהלום שבכתר' בתלפיות - לאחר שחילצו לכוד וכיבו את האש - לוחמי האש עמלים בשעה זאת על ניקיון האולם כדי לאפשר את קיומן של שתי חתונות

פורסם בתאריך: 3.3.22 20:16

מרגש – לוחמי האש של מחוז ירושלים התגייסו בשעה האחרונה לניקוי זירת שריפה בתלפיות – זאת כדי לאפשר את קיומן של שתי חתונות הערב.

בסביבות השעה 18:00 פרצה שריפה במבנה ברחוב האומן 9 בתלפיות, שבקומה האחרונה שלו ממוקם אולם האירועים 'היהלום שבכתר'. 10 צוותי של כבאות והצלה ירושלים הוזעקו לזירה, חילצו לכוד מתוך המבנה (חולץ במצב בינוני עם שאיפות עשן) ואחרי כשעה של עבודה מאומצת – השתלטו על האש וכיבו אותה.

בהמשך, כשהתברר ללוחמי האש כי באולם האירועים היו אמורים להתקיים הערב שתי חתונות – התגייסו הלוחמים כדי לאפשר את קיומן של החתונות – והחלו בעבודה מאומצת לניקיון אולם האירועים.

מכבאות והצלה נמסר: "לאחר שחילצו את הלכוד והשיגו שליטה בשריפה, גילו לוחמי האש מתחנת הבירה בירושלים כי במקום מתוכננות היו להתקיים הערב לא אחת אלא שתי חתונות. כדי לא לשבש את התכניות החגיגיות, התגייסו לוחמי האש לטובת הזוגות הנישאים. 30 לוחמים עמלים בשעה זו וגורפים את המים רבים באמצעות מגבים".

טפסר משנה אלי אדרי, מפקד תחנת הבירה המפקד על פעולות האירוע: "בזמן שפעלו לכיבוי האש, ראיתי כלה יושבת למרגלות הבניין ובוכה. הבטחתי לה שנעשה הכל על מנת שהאירוע יתקיים כמתוכנן. מרגע כיבוי האש התחלנו בפעולות מהירות לפינוי המים, החזרנו את כל מערכות הבניין לפעולה וכעת האורחים כבר עושים דרכם פנימה. עוד תהיה כאן שמחה גדולה הלילה".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יענלקה

    מדהים.
    ששאר כוחות הביטחון כמו המשטרה ילמדו איך לתת מענה עם נשמה לאזרחים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר