עזריאלי המכללה להנדסה (צילום: יח"צ)
עזריאלי המכללה להנדסה (צילום: יח"צ)

"הנבחנים יוכלו לבחור את תאריך הבחינה" – מרכז בחינות חדש הוקם בירושלים

המרכז הארצי לבחינות ולהערכה חנך מרכז בחינות חדש במכללה להנדסה. המרכז החדש ישרת את כל אזור ירושלים, יפעל לאורך כל השנה ובכל שעות היום הנבחנים יוכלו לבחור את תאריך הבחינה הנוח להם

פורסם בתאריך: 9.3.22 11:40

המרכז הארצי לבחינות ולהערכה (מאל"ו) חנך בירושלים מרכז חדש לבחינות ממוחשבות. במרכז החדש מתקיימות בחינות מיון לרמות באנגלית (אמיר"ם) ובחינות ידע בעברית (יעל-נט). "הנבחנים יוכלו לבחור את מועד הבחינה המתאים להם, לאורך כל השנה, וללא תלות בהרשמה למוסד לימודים כלשהו", מציינים במרכז הארצי לבחינות ולהערכה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


עד כה יכלו מועמדים למוסדות להשכלה גבוהה להיבחן או בבחינת אמי"ר, המתקיימת ארבע פעמים בשנה לצד הבחינה הפסיכומטרית, או בבחינת אמיר"ם שהתקיימה רק במקצת מוסדות הלימוד ובתאריכים מסוימים בלבד.

ל"כל העיר" נמסר כי "המרכז החדש הוקם בתוך כתלי המכללה האקדמית להנדסה עזריאלי, ברחוב יעקב שרייבום 26 בירושלים, ויכולים להיבחן בו עד 70 נבחנים בכל יום. מרכז הבחינות יפעל לאורך כל שעות היום ולאורך כל השנה. לאחרונה נפתח גם מרכז נוסף בתל-אביב, ובהמשך השנה ייפתח מרכז נוסף בבאר שבע".

בחינת אמיר"ם מבוססת על עקרונות המבחן האדפטיבי: התוכנה אומדת את רמת היכולת של הנבחן על פי התשובות לשאלות שהוצגו עד לאותו הרגע, ובהתאם לכך בוחרת את השאלה הבאה. התאמת דרגת הקושי של השאלות לרמת היכולת של הנבחן מאפשרת לאמוד היטב את רמת הידע באנגלית בעזרת מספר קטן יחסית של שאלות. הבחינה אורכת בממוצע כ-60 דקות. הציון בבחינה נמסר לנבחנים מיד בסיום הבחינה, ומדווח למוסדות הלימוד לאחר ביצוע בקרת איכות ובדיקות שונות כעבור 10 ימים.

בחינת יעל-נט מיועדת למי שנבחנים בבחינה הפסיכומטרית בשפה שאינה עברית, ומשמשת הן למיון רמות בעברית והן קבלה ללימודים. הבחינה אורכת כשעה וחצי, ויש בה שני חלקים: בחלק הראשון שאלות ברירה, ובחלק השני הנבחנים מתבקשים לכתוב חיבור.

מנכ"לית המרכז הארצי לבחינות ולהערכה, ד"ר ענת בן-סימון: "כל מי שמעוניין להיבחן בבחינת מיון באנגלית או בעברית יכול להירשם כעת ישירות באתר מאל"ו לבחינת אמיר"ם או לבחינת יעל-נט, לבחור את היום שנוח לו, ולהגיע להיבחן במרכז החדש. נבחנים שיהיו מעוניינים לשפר את הציון ולהיבחן פעם נוספת יוכלו לעשות זאת בחלוף 35 ימים ממועד הבחינה הקודם".

יצוין כי בכל שנה נבחנים כ-85,000 איש בבחינות הידע באנגלית ובעברית. להרשמה דרך אתר מאל"ו: הרשמה לבחינה – מרכז ארצי לבחינות ולהערכה (nite.org.il)


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר