(צילום: מצילות המזון, קהילת מוסללה)
(צילום: מצילות המזון, קהילת מוסללה)

יוזמה מחממת לב – חלוקת משלוחי מנות למשפחות ירושלמיות מעוטות יכולת

קהילת "מצילות המזון" מתגייסת ומזמינה את כלל התושבים בירושלים לרכוש משלוח מנות מקיים, מזין ובריא בעבור משפחות מעוטות יכולת. מייסדת הארגון: "פורים זו ההזדמנות שלנו לשמח ולשמוח"

פורסם בתאריך: 13.3.22 12:55

ארגון "מצילות המזון", שהוא חלק מקהילת מוסללה שמקדמת קיימות עירונית, פועל בירושלים כבר למעלה משלוש שנים ומחלץ פירות וירקות מובחרים רגע לפני שהם מושלכים לפח, רק בגלל שהם נראים אולי טיפה פחות טוב לעין של רוב הישראלים. הארגון מפעיל ברחבי ירושלים מערך קבוע של  עשרות מתנדבים שמצילים עודפי תוצרת מהשוק הסיטונאי ומחלק מאות ארגזים מלאים בכל טוב לכ-500 משפחות מעוטות יכולת, דרך רשת אנושית של מתנדבים רתומים במטרה להבטיח ביטחון תזונתי בישראל.

השנה גם בפורים "מצילות המזון" מציעים לכל מי שרוצה לעזור לקיים את מצוות החג ולרכוש משלוח מנות לאביונים. משלוח מנות בריא, מקיים המבוסס על עודפי תוצרת צבעוניים בעבור משפחה ירושלמית מעוטט יכולת.


(צילום: מצילות המזון, קהילת מוסללה)

(צילום: מצילות המזון, קהילת מוסללה)


בארגון "מצילות המזון" מציינים כי בכל משלוח מנות ישנם 8-10 פריטים מפנקים כמו: רכז תפוחי עץ שנעשה מתפוחים שהוצלו מחקלאים מאיזור ירושלים, חמוצים מכרוב מהחנות של איציק גבאי, מלפפון חמוץ ולימון כבוש מהתוצרת של חוות קיימא, ריבות מעודפי פירות עונתיים שהוצלו מהחנות ברמת רחל ועוד הפתעות מחומרי גלם במצב ישירות למדפי הסופר!!!

דניאלה זלצר, מייסדת ושותפה ב"מצילות המזון":  "זו השנה השניה בה אנחנו מזמינים את כל המדינה להצטרף אלינו למערך של ערבות הדדית והכנת משלוחי מנות – אנחנו לוקחות שני טון של תוצרת טריה שראויה אך הייתה מיודעת לזריקה מכל מיני סיבות למאכל והופכות אותה בעזרת עשרות מתנדבים ותלמידי בית ספר למטעמים בריאים ומיוחדים במינם. החלפנו את המקופלת, הבמבה, והביסלי במזון מזין ומקיים. פורים זו ההזדמנות שלנו להעביר במרוכז ממקום של עודף לחוסר – לשמח ולשמוח. אנחנו מזמינות את כולם להצטרף אלינו לחגיגה של הקיים ולתמוך במערך הקהילתי שלנו. משלוחי המנות יחולקו בכל רחבי ירושלים – במעל 10 שכונות בירושלים במזרח ומערב העיר".


(צילום: מצילות המזון, קהילת מוסללה)

(צילום: מצילות המזון, קהילת מוסללה)


"אין כמו להעביר מזון ממקום של עודף למקום של חוסר- למי שבאמת צריך אותו, אנחנו עושים את זה כל השנה, ובטח שפורים אנחנו נשמח לגרום לכל עם ישראל להצטרף אלינו לנתינה ולרכוש בעבור מי שצריך משלוח מנות צבעוני ובריא, שבו כל ירק ופרי הוצלו על ידי המתנדבים שלנו והפכו למטעמים ביתיים וטעימים, מעשה ידם. המשלוח ללא ספק יהפוך את הפורים של הילדים והמשפחות שיקבלו אותו, וצריכים אותו באמת, לשמח במיוחד", מוסיפה זלצר.

"הנה ההזדמנות גם להפחית בזבוז מזון, גם לקיים את מצוות החג וגם לשמח משפחה עם משלוח מזין וטעים כאחד", מדגישים בארגון "מצילות המזון".

יצוין כי את המשלוח ניתן לרכוש בעלות של 120 שקלים עבור משפחה ירושלמית נזקקת באמצעות אתר האינטרנט JGIVE: https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/71393/about


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר