פעילות 'שבת בפארק' (צילומים: התעוררות בירושלים)
פעילות 'שבת בפארק' (צילומים: התעוררות בירושלים)

ביוזמת התעוררות: בשבת – פעילות למשפחות הירושלמיות בפארק גילה

שבת פארק - המיזם של תנועת 'התעוררות' למען תרבות ופנאי בשבתות למשפחות הירושלמיות, חוזר. בתוכנית: הצגה של תיאטרון הקרון, משחקים והפעלות לילדים. "ככה יכולה להראות השבת הירושלמית - מגוונת ותוססת"

פורסם בתאריך: 13.5.22 07:11

אז מה עושים בשבת בירושלים? את השאלה הזו כמעט ואין משפחה צעירה שלא שואלת את עצמה. כדי לתת מענה, ולו חלקי, תנועת 'התעוררות' מחזירה את מיזם 'שבת בפארק', אשר נחל בשנים עברו הצלחה גדולה, כשבשבת הקרובה, 14.5, ניתן יהיה ליהנות ממנה בפארק גילה החל מהשעה 16:00.


התוכנית האמנותית כוללת את ההצגה 'האוסף הכי הכי' של תיאטרון הקרון, מפעלים והפעלות לילדים ומפגש עם השכנים והתושבים האחרים להורים – מינגלינג.
כזכור, מיזם שבת בפארק של התעוררות החל לפעול בקיץ אשתקד ולאחר שעלה צורך ורצון מצד המשפחות הצעירות בעיר. כעת, כשמזג האוויר השתפר, הפעילות של התעוררות התחדשה והיא צפויה להגיעה בשבועות הקרובים לשכונות נוספות ברחבי העיר. בהתעוררות מבקשים להדגיש כי הפעילות אמנם מתקיימת בשכונת גילה – אך משפחות מכלל שכונות העיר מוזמנות.


פעילות 'שבת בפארק' (צילום: התעוררות בירושלים)

פעילות 'שבת בפארק' (צילום: התעוררות בירושלים)


יש לציין כי לא בכדי נבחרה גילה למקום הפעילות של 'שבת בפארק'. באחרונה ישנה הרגשה כי חל שינוי בצביון של שכונת גילה. ישנם תהליכים שמתרחשים שבהם נדמה כי השכונה מאבדת מצביונה הפלורליסטי, צביון שאותו רוצים בהתעוררות לשמר.

"אנחנו בהתעוררות בירושלים פועלים כדי לאפשר לכלל הציבורים לחיות יחד", נמסר מהתנועה, "אך גם לשמור על צביון השכונות, בוודאי של הציבור החילוני והמסורתי שנפגע תחת ניהול העיר בידי ליאון, אשר שבוי בקואליציה חרדית וחרדלית".


פעילות 'שבת בפארק' (צילום: התעוררות בירושלים)

פעילות 'שבת בפארק' (צילום: התעוררות בירושלים)


חבר מועצת העירייה אדיר שוורץ: "אנחנו שמחים להמשיך במסורת ולקיים בחודשי הקיץ הקרוב אירועי משפחות בשכונות בכל רחבי העיר. ככה יכולה להראות השבת הירושלמית, מגוונת ותוססת. לתושבי השכונות הפלורליסטיות בעיר מגיע לקבל תרבות ליד הבית, תוך שמירה על האופי המיוחד של השבת בעיר וכבוד לכלל המגזרים".

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר