גוזיה ספורט (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

לא ייאמן – קוד צניעות במרכז הספורט קוסל בגבעת רם: בלי גוזיות

לפי קוד הלבוש החדש, על נשים נאסר להגיע עם גוזיות - גופיות ספורט החושפות בטן. כמו כן, נאסר על גברים להגיע עם גופיות אימון של הרמת משקולות

פורסם בתאריך: 18.7.17 14:55

מתעמלות ומתעמלים שהגיעו השבוע למרכז הספורט קוסל שבגבעת רם בירושלים הופתעו לגלות כי במקום יש קוד לבוש חדש. בין השאר נאסר על נשים להגיע עם גוזיות – גופיות ספורט החושפות בטן. כמו כן, נאסר על גברים להגיע עם גופיית אימון של הרמת משקולות. באוניברסיטה העברית מדגישים השבוע כי השלט עם נהלי הלבוש החדשים נתלה לא רק במרכז בירושלים, אלא גם במרכז הספורט בקמפוס רחובות.

 

גוזיה ספורט (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

על השלט נכתב "למתאמנים בקומפלקס הכושר, לתשומת לבכם קוד הלבוש המחייב: נשים – מחייב חולצה או גופיית אימון, יש להימנע מחולצת בטן. גברים – מחוייבים בחולצה או גופיית אימון מלאה. יש להימנע מגופיית אימון של הרמת משקולות".

 

השלט שנתלה במרכזי הכושר בקמפוסים השונים

השלט שנתלה במרכזי הכושר בקמפוסים השונים

יש לציין כי ברוב חדרי הכושר בירושלים ומחוצה לה נהוג להגיע עם בגדי ספורט, ביניהם גוזיות – לבוש לגיטימי לרצות ולמתעמלות. מרכז קוסל מתפרס על פני 42 דונם והוא פתוח כל השבוע כולל שישי ושבת.  בנוסף, המרכז כולל מגרשי טניס, אולמות סקווש ואצטדיון אתלטיקה קלה. במקום פועל גם סטודיו לשיעורי תנועה וספורט ובריכת שחייה.

 

מעמותת קוסל נמסר: "עמותת קוסל  מבית האוניברסיטה העברית מפעילה שלושה מרכזי ספורט – שניים בירושלים ואחד ברחובות, אשר עובדים שבעה ימים בשבוע כולל שבתות וחגים. נוהל הלבוש מתייחס גם לגברים וגם לנשים קיים בכל מרכזי הספורט ונובע מתפיסה של כיבוד גוף האדם והאחר ולא משום סיבה אחרת הגם שיש אנשים שמנסים לרמוז לכך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר