(צילום: 15 דקות)
צפיפות בקו 31 (צילום: 15 דקות)

וידאו – קטסטרופה באוטובוסים בעיר: דוחק, עומס וצפיפות

ארגון "15 דקות": "פנינו לכל הגורמים הרלוונטים במשרד התחבורה; כולם הסכימו שקיימת מצוקה, הבטיחו לבדוק ולהכין מפת קווים חדשה, ולא עשו שום דבר"

פורסם בתאריך: 18.7.17 08:56

מה יהיה עם הדוחק, העומס והצפיפות באוטובוסים ברחבי ירושלים? לאתר "כל העיר" הגיעו סרטונים שבהם נראים נוסעים דחוסים בקווי אוטובוסים המגיעים משכונת רמות בירושלים. בחלק מהסרטונים נראה כי לכמה נוסעים אף לא היה מקום להיכנס לאוטובוס והם נותרו בתחנה.

 

 

יוסי סעידוב, מייסד "15 דקות" – ארגון לשיפור התחבורה הציבורית בישראל, מציין כי "זמן הנסיעה באוטובוס היום הוא לא הגיוני. נסיעה שברכב פרטי אורכת שבע דקות, באוטובוס לוקחת כשעה. פנינו לכל הגורמים הרלוונטים במשרד התחבורה ביחד עם המינהלים הקהילתיים, החילוני וחרדי, של שכונת רמות בבקשה להסדיר קו מהיר מרמות לגבעת שאול. היו פגישות עם משרד התחבורה כולל עיריית ירושלים. כולם הסכימו שקיימת מצוקה, הבטיחו לבדוק, ולהכין מפת קווים חדשה, ולא עשו שום דבר".

 

 

 

סעידוב, שנוסע בעצמו בתחבורה ציבורית, מוסיף ומספר כי "עשינו כנס תושבים עם התושבים. הדרכנו אותם איך להגיש תביעות קטנות נגד המפעילים. הדרישה שלנו מאוד פשוטה – קווי האוטובוס שנוסעים מגבעת זאב לתחנה מרכזית דרך ציר רמות לא עוצרים בתחנות בירושלים וזה מוזר ותמוה. בייחוד שהאוטובוסים האלה הם בדיוק מה שהתושבים רוצים וצריכים. אנחנו דורשים ממשרד התחבורה, שהקווים יעצרו בציר רמות. הם לא צריכים לשנות את המסלול שלהם, אלא פשוט שיאספו את הנוסעים לכיוון גבעת שאול והתחבורה הציבורית. משרד התחבורה לא נותן לנו כל מענה. יש לנו שנים של תכתובות איתם, וכלום לא יוצא מזה".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. זהבה

    חייבים קו ישיר לתחנה המרכזית, לאורך ציר רמות, זה יקצר משמעותית את זמן הנסיעה!
    המצב באוטובוסים היא הקטסטרופה בעיצומה! הדוחק, הצפיפות, התדירות, השירות, פשוט לא יאומן כמה אנשים נדחקים על כל סנטימטר! גן עדן לפדופילים!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר