זירת השריפה בשוק מחנה יהודה (צילומים: כבאות והצלה ירושלים)
זירת השריפה בשוק מחנה יהודה (צילומים: כבאות והצלה ירושלים)

השריפה במסעדת 'חלאתי' – בעלי המקום נפרדים זמנית: "נאלצים לסגור לשיפוצים. נשוב במהירות"

הדליקה פרצה במטבח של המסעדה. גבר כבן 40 נפגע קל עד בינוני מכוויות ושאיפת עשן. בעלי חלאתי תאיר גרתי ואמרי משה: "נשוב במהירות לפעילות בעסק שאנחנו כל-כך אוהבים והוא ביתנו השני"

פורסם בתאריך: 13.6.22 17:24

שריפה פרצה היום, שני (13.6) במסעדת חלאתי שברחוב האגוז בשוק מחנה יהודה (הפוד קורט של השוק). גבר כבן 40 נפגע קל עד בינוני מכוויות ושאיפת עשן. הוא פונה על ידי כוחות ההצלה לבית החולים להמשך טיפול.

תאיר גרתי ואמרי משה, בעלי מסעדת 'חלאתי' בשוק, מתייחסים לשריפה שפרצה במסעדה ואומרים: "לצערנו, פרצה שריפה במטבח של חלאתי ונסיבות השריפה בבדיקה. אנו נאלצים לסגור לשיפוצים החל מהיום. נשוב במהירות לפעילות בעסק שאנחנו כל-כך אוהבים והוא ביתנו השני".

מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי "במרכז השליטה של כב"ה מחוז ירושלים נתקבל דיווח על שריפה במטבח מסעדת חלאתי בשוק מחנה יהודה. 6 צוותי כיבוי והצלה שהוזנקו לזירה מצאו שריפה ודאית והחלו בפעולות הכיבוי. אדם אחד שנפגע פונה על ידי גורמי הרפואה לטיפול בבית החולים. אין לכודים או נפגעים נוספים. לא נגרם נזק לחנויות נוספות למעט נזק ברכוש למסעדה".

מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי לגבר כבן 40 שנפצע קל עד בינוני כתוצאה מכוויות ושאיפת עשן, לאחר ששריפה פרצה במטבח מסעדה בשוק מחנה יהודה".

יו"ר ועד סוחרי השוק טלי פרידמן מוסרת: "לשמחתי, צוותי כיבוי האש פעלו במקצועיות והשתלטו במהירות על הדליקה שפרצה בבית עסק ברחוב האגוז בשוק. העסקים ברחוב זה כמו בכלל חלקי השוק, עובדים כרגיל ומזמינים את כולכם להמשיך ולהגיע לשוק של ישראל כדי ליהנות ממגוון טעמים, ניחוחות ואווירה שרק במחנה יהודה יודעים להציע".

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר