(צילום: כולנא ירושלים)
(צילום: כולנא ירושלים)

מקדמים דו קיום ואהבת חינם – האירוע לתושבי בית צפאפא וקטמונים בפארק המסילה

'בין שתי תחנות' הוא שמו של האירוע המיוחד שיפגיש החל מהשעה 16:30 בין תושבי קטמונים לתושבי בית צפאפא על פארק המסילה - אחד המרחבים המשותפים הבולטים בעיר בו מתקיימת אינטראקציה בין האוכלוסיות השונות בירושלים. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 13.7.22 10:00

חברי עמותת 'כולנא ירושלים', העמותה המובילה את המפגשים וההיכרות בין ערבים ליהודים בעיר, יקיימו היום, רביעי, בשעה 16:30, אירוע דינמי ותוסס עם מספר תחנות פעילות לאורך פארק המסילה, בין תחנת הקריאה של בית צפאפא לתחנת הקריאה בקטמונים (פארק גוננים).

"פארק המסילה הפך מאז הקמתו לאחד מהמוקדים הבולטים של חיים משותפים בעיר מאחר והוא יוצר ומאפשר חיבור הליכתי פשוט בין בית צפאפא לשכונות הסמוכות אליה: קטמונים, מקור חיים ושכונות נוספות הנמצאות לאורך תוואי המסילה ההיסטורי", אומרים בעמותת 'כולנא ירושלים'.


(צילום: כולנא ירושלים)

(צילום: כולנא ירושלים)


בין הפעילויות שיתקיימו: אליפות שש-בש ערבית יהודית של פרויקט 'דאבל ירושלמי' הפותח את עונת הקיץ, חאפלת מוסיקה ערבית עם הג'מעה של 'תחריר', מופע קפואירה, מעגל מתופפים, שעת סיפור בעברית ובערבית, פעילות יצירה, בועות סבון ועוד.

יצוין כי האירוע מהווה את שיאו של 'שבוע אהבת חינם' שמובילים בעיר עשרות גופים מהחברה האזרחית, ביניהם גם עמותת 'כולנא ירושלים'.

מנכ״ל עמותת כולנא ירושלים דרור עמדי: "אנו שמחים להיות שותפים שנה שלישית לשבוע 'אהבת חינם'. אני מזמין את תושבי הקטמונים והשכנים מבית צפאפא וכל ירושלמי שיש לו אומץ וחשק לצאת מהבית, בזמן ביקור ביידן, להגיע ולחגוג איתנו על פארק המסילה. השקענו הרבה מחשבה כיצד ליצור אירוע שכל אחד ואחת שיגיעו ימצא בו עניין ושמחה באופן פשוט ונגיש. בשנה האחרונה אנחנו מבינים יותר לעומק את החשיבות של מרחבים משותפים בעיר ופועלים כדי להבטיח שהמרחב יהיה מזמין ונגיש לכל תושבי ירושלים במהלך כל השנה. אירוע בין 2 תחנות מהווה ביטוי נהדר לתחושה שהיינו רוצים שתאפיין יותר את האירועים בעיר".

 

 

לאתר עם פירוט כל אירועי שבוע אהבת חינם-  https://lovejlm.co.il/.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר