זירת נסיון הרצח של הילד בן ה-4 בשכונת רמות (צילום: דוברות המשטרה)
זירת נסיון הרצח של הילד בן ה-4 בשכונת רמות (צילום: דוברות המשטרה)

עצוב: נקבע מותו של בן ה-4 שנחנק אתמול ברמות, קרוב משפחתו חשוד ברצח

אתמול, שבת, בשעה 10:47, הוזעקו כוחות מד"א לטפל בילד בן 4 אשר נמצא מחוסר הכרה במצב קריטי ופונה לבית החולים שערי צדק ברחוב אידלזון בשכונת רמות, לאחר שקרוב משפחתו חנק אותו. התוקף נעצר ונחקר. לפני זמן קצר נקבע מותו של הילד

פורסם בתאריך: 13.8.22 13:16

***עדכון***

נקבע מותו של הילד בן ה 4 מרמות שהובא אתמול, ראשון, לבית החולים שערי צדק תוך כדי מאמצי החייאה ארוכים. משערי צדק נמסר כי "הצוותים במלר"ד ילדים וביחידה לטיפול נמרץ ילדים נלחמו במשך שעות על חייו ולצערנו לא נותר אלא לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נסיון רצח של ילד בן 4 בשכונת רמות בעיר. בשעה 10:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד מחוסר הכרה בביתו לאחר שקרוב משפחתו בשנות ה-20 לחייו חשוד כי חנק את הילד. התוקף, ככל הנראה פגוע נפש, נעצר ובשעה זו נחקר בתחנת המשטרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הילד לבית החולים שערי צדק ילד במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. מחקירה ראשונית עולה חשד כי במהלך הבוקר שהו מספר בני המשפחה בדירה ובשלב מסויים הבחינו כי הקורבן לא עונה לקריאתם. אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת בעקבות כך ולאחר זמן מה כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו את דלת החדר ומצאו את הקורבן מוטל על הרצפה וכאמור שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד.

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופראמדיקית מד"א סיגלית מזרחי סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבי"ח המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר