(צילום: באדיבות חברת אקסטרה)
(צילום: באדיבות חברת אקסטרה)

החל ממחר, שישי: חברת אקסטרה תחל להפעיל את שירות התחבורה הציבורית בצפון ירושלים

בשלב הראשון תפעיל החברה שני קווי אוטובוסים חדשים - משכונת רמות להר הצופים ומאזור התעשייה עטרות לתחנה המרכזית. בהמשך עתידה החברה להפעיל את כל השירות באשכול צפון העיר

פורסם בתאריך: 15.9.22 16:49

חברת אקסטרה תפעיל את התחבורה הציבורית בצפון ירושלים. החל מיום שישי, 16.09, תחל אקסטרה להפעיל את הקווים 61 ו-541. בהמשך עתידה החברה להפעיל את כל השירות באשכול צפון ירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ל"כל העיר" נמסר כי "קו 61 יספק לראשונה קשר ישיר וסדיר בין שכונת רמות להר הצופים, דרך תחנת הרק"ל בגבעת המבתר, הגבעה הצרפתית ובי"ח הדסה הר הצופים. בנוסף, יספק קו 61 קשרים פנימיים בתוך שכונת רמות ובכך יאפשר לקצר את מסלול קו 31 ליציאה מהירה מהשכונה עבור רמות א', ללא מעבר ברמות ב'.

"קו 541 יחליף את קו 41 מתחנה מרכזית לעטרות ולראשונה יפעיל שירות סדיר בכל שעות היום ובימי שישי לאזור התעשיה עטרות. בנוסף, יספק הקו גם קשרים ישירים מהתחנה המרכזית לכניסה לפסגת זאב ונווה יעקב, דרך כביש 20.

עוד נמסר כי "במסגרת פעימות נוספות באשכול, ועד שנת 2024, צפויה החברה להפעיל קווי שירות נוספים. בסך הכל עתידה אקסטרה להפעיל באשכול צפון ירושלים כ-430 אוטובוסים, בין היתר כ-180 אוטובוסים מפרקיים וכ-130 אוטובוסים חשמליים.

"בימים אלו משלימה אקסטרה את ההיערכות לפעימה הראשונה בצפון ירושלים, בהנחיית משרד התחבורה ותוכנית אב לתחבורה ירושלים. במסגרת היערכות זו הצטיידה החברה באוטובוסים, מעדכנת את מערכות המידע והנגישות לנוסעים ונמצאת בשלבי סיום של הכשרת עשרות נהגים".

חברת אקסטרה הוקמה לפני כשנתיים במסגרת הזכייה של קבוצת אלון – הריבוע הכחול ושותפותיה איזי בס וציר הסעות ותיור, במכרז להפעלת התחבורה הציבורית באזור נתניה. החברה החלה להפעיל את התחבורה הציבורית בנתניה בינואר 2022 עם 125 אוטובוסים ומאז היא דורגה ברציפות במקום הראשון בשירות במדד החודשי של משרד התחבורה.

 

 

לדברי מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק: "הוספת מפעיל תחבורה ציבורית עירוני שלישי בירושלים תשפר את השירות לציבור הנוסעות והנוסעים בבירה, ותאפשר רשת קווים מהירים ותדירים, המקשרים את השכונות בצפון העיר למוקדי תעסוקה, מסחר וחינוך".

"גייסנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר, השקענו במערכות מתקדמות והצטיידנו באוטובוסים הכי חדישים, כל זאת כדי להעניק שירות לנוסעים ולנוסעות באזור צפון ירושלים". אומר מנכ"ל אקסטרה שוקי פרי. לדברי פרי, "אנחנו ערוכים לפתוח את השירות בירושלים ולהרחיב אותו בכל זמן שנידרש, במקצועיות ושאיפה מתמדת למתן שירות מעולה לתושבי ירושלים".

מידע לנוסעים ועל הקווים בירושלים ניתן יהיה למצוא באתר האינטרנט של אקסטרה https://extrapt.co.il/ ובדף הפייסבוק של אקסטרה: https://www.facebook.com/ExtraPT.il.


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוליה

    מצב עם תחבורה ציבורית ברמות נורא מאוד! עשרות תושבי שכונה עומדים בתחנות שעות, לא יכולים לצאת משכונה או לחזור הביתה. אוטובוסים מפוצצים עוברים ולא פותחים דלתות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר