בנימין נתניהו, מצעד הגאווה בירושלים (צילומים: דוברות עיריית ירושלים, דניאל רחמים)
בנימין נתניהו, מצעד הגאווה בירושלים (צילומים: דוברות עיריית ירושלים, דניאל רחמים)

על הראש של הקואליציה שלו – ההתחייבות של נתניהו: "מצעד הגאווה בירושלים ימשיך לצעוד"

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הדגיש היום, חמישי, כי המצעד בירושלים לא יבוטל למרות הדברים שנשמעים מכיוון חברי הקואליציה העתידית שלו. "הממשלה בראשותי לא תפגע בקהילת הלהט"ב" הבטיח נתניהו בציוץ בטוויטר, זאת בתגובה לדברים של סגן השר המיועד אבי מעוז, שהתחייב לבטל את המצעד בעיר

פורסם בתאריך: 1.12.22 15:25

ימין מלא-מלא, כך מכנים רבים במערכת הפוליטית את הממשלה המסתמנת בראשות בנימין נתניהו, אולם עוד לפני כינונה של הממשלה נראה כי צפויים בתוכה עימותים לא מבוטלים על נושאים שונים ומהותיים.

"מצעד הגאווה בירושלים ימשיך לצעוד", כך הבטיח היום, חמישי (1.12) ראש הממשלה המיועד נתניהו בציוץ בטוויטר. "הממשלה בראשותי לא תפגע בקהילת הלהט"ב ובזכויות של כל אזרחית ואזרח בישראל. נדאג בערבות הדדית לכלל אזרחי ישראל ונעבוד כדי לשפר את החיים של כולנו – זאת המשימה שלנו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


את הדברים צייץ נתניהו בעקבות קולות רבים שנשמעים מסיעות הקואליציה העתידית, בראשם יו"ר נעם אבי מעוז, סגן השר המיועד בראש הממשלה שיקבל לידיו אחריות על היחידה לתכנים חיצוניים במשרד החינוך.

בראיון שנתן ח"כ מעוז לעלון השבת "עולם קטן" הוא התייחס, וממש לא בפעם הראשונה יש לציין, לקהילת הלהט"ב ולמצעד הגאווה בירושלים ואמר, בין היתר: "אדאג לבטל את מצעד הגאווה בירושלים. זה לא עלה בהסכמים הקואליציונים אבל אני לא מסתיר, ודאי שהייתי רוצה לבטל את זה, זה חרפה". בהמשך הוא כינה את המצעד בירושלים "זנותי בפרהסיה".

כידוע, ח"כ מעוז ממש לא לבד באמירות הקשות שלו נגד הקהילה הגאה ומצעד הגאווה. בקואליציה העתידית חברים בכירים גם איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ, שהתבטאו לא אחת בעבר נגד קיום מצעד הגאווה בירושלים, כשבגן גביר אף השתתף בהפגנות שנערכו כנגד קיום המצעד בשנים קודמות. אליהם ניתן לצרף גם את יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, שאמר בראיון בחודש שעבר כי "זה בהחלט נושא שאתה רוצה לדבר עליו אבל לא לתקשורת".

 

 

יש לציין כי נתניהו היה הראשון שמינה לשר בממשלת ישראל הומו מוצהר – ח"כ אמיר אוחנה זאת בממשלה הקודמת בראשותו. אוחנה צפוי להתמנות לשר בכיר גם בממשלה הנוכחית.

יצוין כי מצעד הגאווה בירושלים צועד כבר למעלה מ-20 שנה, וכי כבר נקבע מועד למצעד בשנת 2023 – ה-1.6.


מחפשים דירת 4 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הדס

    אבי מעוז אדוני אני יבוא ואמשיך לתת גיבוי למצעד הגאווה בירושלים תתפוצץ

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר