בית החולים השיקומי אלי"ן (צילום: יח"צ)
בית החולים השיקומי אלי"ן (צילום: יח"צ)

חשד מזעזע: עובדים בבית החולים השיקומי אלי"ן פגע מינית במטופל

העובדים, אנשי כוח עוזר במוסד השיקומי, הושעו, כשבמקביל הוגשה תלונה במשטרה ובמשרד הבריאות. על פי החשד - הפגיעה התרחשה במספר אירועים שונים, במקומות שלא צולמו בגין צנעת הפרט

פורסם בתאריך: 5.12.22 14:46

מטופל בבית החולים השיקומי אלי"ן בירושלים נפל קורבן לפגיעה מינית על ידי מי שהיו אמונים על הטיפול בו. הפגיעה, כך על פי החשד, התרחשה במספר אירועים שונים על ידי אנשי כוח עזר שונים.

בית החולים הגיש תלונה במשטרה מיד כשהחשד לאירועים התעורר, כשבמקביל נמסר דיווח למשרד הבריאות. אנשי כוח העזר החשודים במעשים הושעו עד לסיום הבירור.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


גורמים בבית החולים אלי"ן מספרים כי "בשבוע שעבר איש צוות סיעוד הבחין במגע לא תקין בין צוות כוח העזר בבית החולים לבין המטופל – בוגר סיעודי קוגניטיבי שזקוק לסיוע ותמיכה 24/7. איש הצוות הסיעודי שוחח עם המטופל והצליח לדובב אותו ולשמוע ממנו על האירועים".

באלי"ן מציינים כי היום, שני, הגיעה המשטרה לבית החולים ושוחחה עם המטופל. בשלב זה אין אינדיקציה למספר הפעמים שבהם עבר המטופל פגיעה מינית.

בתשובה לשאלה אם אף אחד מהאירועים המתוארים לא צולמו, שכן בית החולים מרושת במצלמות אבטחה, נמסר מאלי"ן כי "הפגיעות התרחשו במקומות שאינם מצולמים בשל צנעת הפרטים, כגון תאי שירותים, מקלחות וכו'".

מבית החולים אלי"ן נמסר כי "בית החולים ממשיך לפעול כשגרה, פועל בתיאום מלא עם המשטרה ומחוייב לשלום כל הבאים בשעריו".

עוד נמסר: "בית החולים אלי"ן הגיש בימים האחרונים תלונה למשטרה כנגד צוות כח עזר במערך הדיור שלצד בית החולים, בחשד לפגיעה בעלת אופי מיני שבוצעה כנגד מטופל. העובדים הושעו באופן מיידי מעבודתם".

"מדובר במקרה חריג והוא יטופל במלוא חומרת הדין", מדגישים באלי"ן, "אנו מזועזעים מההתנהלות החריגה שנחשפה, ונפיק את המסקנות הנדרשות כדי להבטיח שאירועים כאלה לא ישנו. המטופל מקבל סעד וליווי מהצוות הבכיר בבית החולים".

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר