אלעד עמדי (צילום: פרטי)
אלעד עמדי (צילום: פרטי)

לאחר ההתבטאויות הקשות נגד אוהדי הפועל ירושלים: אלעד עמדי הושעה מרדיו ירושלים

שלושה ימים לאחר המילים הקשות שהטיח נגד אוהדי הפועל ירושלים, אותם כינה "אנרכיסטים" ואמר כי "אני אוכיח לכם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם", הנהלת רדיו ירושלים החליטה להשעות את עמדי עד לסיום הבירור בעניינו. תוכנית הרדיו בהנחייתו, 'עמדינה', הוצאה אף היא לחופשה

פורסם בתאריך: 8.1.23 13:46

סערת אלעד עמדי ואוהדי הפועל ירושלים: הנהלת רדיו ירושלים החליטה הבוקר, ראשון (8.1) להשעות את השדרן אלעד עמדי עד לסיום בדיקת ההתבאטאויות הקשות שלו כנגד אוהדי הפועל ירושלים בתוכנית 'עמדינה' ביום חמישי שעבר.

במענה לפניית "כל העיר" בעניין, נמסר מרדיו ירושלים: "רדיו ירושלים מגנה כל אלימות ועידוד אלימות, פיזית ומילולית ומתנער מכל אמירה לאלימות כפתרון. הנהלת רדיו ירושלים עורכת בימים אלו בדיקה בנושא המדובר ומטפלת בכך במלוא הרצינות. עד לסיום הבדיקה, השדר אלעד עמדי מושעה מרדיו ירושלים והתוכנית "עמדינה" בחופשה".

מהרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה נמסר: "הרשות בוחנת את הנושא".

את תגובתו של עמדי לא ניתן היה להשיג.

***

כידוע, ביום חמישי האחרון, בתוכניתו הפופלארית 'עמדינה' ברדיו ירושלים, תקף עמדי את אוהדי הפועל ירושלים בשלל ביטויים קשים, על גבול האלימים. הוא כינה את אוהדי הפועל ירושלים 'אנרכיסטים', קרא להעביר "תמונות של החלאות" ואף הגדיל לעשות ואמר "אני אוכיח לכולם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר על מישהו כמוכם. סגרנו? זה לא איום, זו הבטחה".

את הדברים הקשים אמר עמדי לאחר שהביאו לידיעתו כי ביציע של הפועל ירושלים ישנה מחלוקת סביב הנפת דגל ישראל. דברים אשר פורסמו בעבר לא אחת ב"כל העיר". יחד עם זאת, בתוכניתו עמדי האשים כי אוהדי הפועל ירושלים שרפו את דגל ישראל, קרעו אותו וביזו אותו – דברים אשר לא קרו מעולם.

בתגובה לאמירות הקשות של עמדי, הנהלת הפועל ירושלים הוציאה הודעה זועמת על עמדי ועל האכסניה שנתנה לו את הבמה. "במסגרת תוכניתו נשא אתמול שדר הרדיו אלעד עמדי נאום בן כמעט 10 דקות, בו הסית נגד המועדון שלנו ונגד אוהדי הפועל ירושלים. זאת כשהוא מדקלם עלילות ושקרים בוטים, קורא לאוהדי ביתר להתנגד "בגופם" למתרחש אצלנו ביציע, ומאיים כי ״אני אוכיח לכם למה יהיה שווה לי לשבת בבית סוהר בגלל אנשים כמוכם". נדהמנו להאזין לדברים, משהובאו לידעתנו. מדובר בחציית גבול שמדליקה את כל הנורות האדומות. אנחנו רואים בחומרה רבה את ההתבטאויות הפרועות, הדיבתיות והמתסיסות הללו, לא כל שכן ערב משחק דרבי. יציע הפועל ירושלים ידוע כטריטוריה מזמינה, מכילה, מגוונת גילאית, ועם אווירת כדורגל נהדרת. יש בו דעות שונות ובני לאומים שונים, הוא מאופיין בשמירת החוק, כשקהילת המועדון מושתת על עשייה התנדבותית ענפה למען העיר והמדינה, ששמעה יצא למרחוק. יש בינינו, כבכל יציע, חיילים, בני שירות ומשפחות שכולות. דברי ההבל והבלע שהושמעו מהווים פגיעה ברגשותיהם. מעבר לניתוק כל קשר עם הגוף שאפשר שידור של הסתה מופרעת שכזו, אנחנו בוחנים משפטית את תגובתנו, ונמצאים בקשר עם המשטרה. אנו קוראים לכל מי שהספורט בירושלים יקר לו – אנא, קחו אחריות, הרגיעו את הרוחות, על מנת שהיריבות הספורטיבית בדרבי תעבור ללא אלימות. זו צריכה להיות המטרה של אוהדי הקבוצות, הנהלות המועדונים, ומובילי דעת הקהל בעיר".

 

 

בעקבות הסערה, עמדי העלה פוסט ברשת החברתית פייסבוק שבו כתב, בין השאר: "כרגע אני נמצא בעין הסערה בנושא דגל ישראל ומילים שאמרתי ברדיו והוצאו מהקשרם לדאבוני (הכל נחקר כרגע!!!) ובגלל המצב שנקלעתי אליו זו תהיה הפעם הראשונה שלא אגיע למשחק הדרבי".

בהמשך כתב עמדי: "אני מבקש בכל ליבי מכולכם, בבקשה בלי שום גילויי אלימות משום סוג ומדבר אני לשני המחנות. רק הנאה מספורט ושהטובה ביותר תנצח!!!. אני נגד אלימות במשך כל חיי ומקווה שתצטרפו כולכם לקריאתי זו ונדאג יחדיו להנות ורק להנות מהכדורגל".

את הפוסט סיים עמדי במילים: "אלימות לא שווה. אלימות לא מעניינת. אלימות היא לא ראויה!!! אוהב, מעריך, מוקיר ומכבד את כולם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

22 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פרוגרסיבים עזבו את רדיו ירושלים וקחו איתכם את מאיה חסון

  2. ויפה שעה אחת קודם

    לא להסתפק בהשעייה! פיטורין מיידיים ותביעת דיבה אם לא מעבר

  3. בראשי

    חובה של איש תקשורת לבדוק עובדות אפילו שזה לא בדיוק השעה של רזי ברקאי או רינו צרור. זה הא' ב' של המקצוע. כל הסיפור עם הדגל קשור היה קשור בהצבה של דגל הפועל שמלווה את הקבוצה מתחת לאוהדים שנים על הבטון המוגבה .
    אוהדי הותיקה הגיעו לכל משחק עם דגלי ישראל ולא היתה שום בעיה. יצאו גם צעיפים עם הדגל . לאף אחד זה לא מפריע ולא היה שום ארוע סביב העניין . כמה מואהדי הותיקה רצו שתחת הריכוז של אוהדי הרגידה היכן שיש דגל של הפועל ישימו במקומו דגל ישראל ועל זה היה העימות כולל דחיפות. איש לא מנע מאיש להניף, לא קראו גדל ולא ביזו . מישהו סיפר לעמדי סיפורים ויצא ממנו משהו דוחה ולא מקצועי. הדבר הנכון זה להתנצל ולנתק מגע עם מי שהסיתו את עמדי שיקרו לו ולא ממש אהדי הפועל כי הם לא מגיעים למשחקי חוץ.

  4. מתן

    איש אלים, גזען ומסית.
    הפצת פייק והלהטת קהל שגם ככה נחשב לאלים ביותר במדינה.
    גועל נפש

  5. מי שאיפת לו

    הגיע הזמן להעיף את הגזען עם הפה שמפיק טינופת שמשתלח בכל מי שלא חושב כמוהו,
    אני מקווה שהרדיו יעיף אותו לכל הרוחות

  6. יוסף

    שקר מוחלט .
    הוא דיבר באהבה על הפועל ירושלים .
    למעט על קבוצה אנרכיסטית שהשטלטה על האוהדים העונה לשם איסתקלאל כמדומני.
    אבל אף אחד לא טרח ליבדוק על מי ועל מה דיבר ישר הדחה ממש אכיפה ברירנית

  7. דידי הררי

    רדיו ירושלים ,הגיע הזמן שתשימו לב ,אלעד עמדי מצחיק רק את עצמו , תוכנית הכי מגעילה שיש לכם הגיע הזמן להעיף אותו בכלל מהרדיו .

  8. מומו הגילוני

    גזען ללא רסן ומשתלח בכל דבר שלא מתיישב עם דעותיו.לאיש כזה אין מקום ברדיו או בכל תאגיד ציבורי.יש צורך לבודד את הגזענות.ירושלים היא עיר מגוונת לכולם ואין בה מקום לגזענים

  9. שלומי

    אלעד עמדי לידיעתך יש אוהדי הפועל ירושלים
    יותר ימניים ממך
    אז בבקשה

  10. מיכל

    בפעמים הבודדות ששמעתי את עמדי הייתי בהלם. הבנאדם גזען עם פה מלוכלך, מתלהם ומסית. תמיד תהיתי איך ממשיכים להחזיק אדם כמובו, במיוחד שיש לו קהל אוהדים לא קטן שנסחף יחד אתו ואת התוצאות אנחנו חווים ברשתות בכבישים ובכל מקום אפשרי. יודח אלעד עמדי לצמיתות מכל פעילות ציבורית. הוא בושה למדינה, בושה לאמת ובושה לרמה של רדיו ירושלים.

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפועל ירושלים זה המועדון הכי גזעני בארץ, יותר מהפועל תל אביב

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא יכול לשמוע אותו… רק ערסים מירושלים מתים עליו…

  13. מ.ד

    אחלה אלעד עמדי מלך כל מה שהוא אומר נכון כולל על האוהדים של הפועל ירושלים לא כולם אבל חלק גדול שמואלנים מגעילים מבזים את המדינה והדגל
    לכו לעזאזל

  14. אמיר

    בלי קשר בושה לשמוע אותו רמה נמוכה מאוד לא יאומן שנותנים לאדם כזה לדבר ברדיו בצורה כזו הייתי בהלם כבר מלפני שנה ממש רמה נמוכה מסיתה גזענית מתבייש שזה הרדיו שיש בישראל

  15. אבי

    הגיע הזמן.. פעם לעמדי היה קלאס, דיבר על מוזיקה ועשה רדיו שמח. היום כל מילה שנייה שלו זה פוליטיקה בגרוש. מגיע לרדיו הרשמי של העיר שלנו יותר ממך.

  16. עידן

    אחלה אלעד אוהד ישראל מדבר מדם ליבו אין הרבה אנשים בתקשורת שמוכנים לשים הכל על השולחן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר