פסטיבל שאון חורף בשנים עברו (צילומים: דניאל אליאור, מקסים דינשטיין)
פסטיבל שאון חורף בשנים עברו (צילומים: דניאל אליאור, מקסים דינשטיין)

חורף חם בירושלים: השבוע השני של אירועי 'שאון חורף' 2023 מגיע – והפעם בסימן אהבה

השבוע, האירועים יתמקדו באהבה, מערכות יחסים ומה שביניהן - לרגל יום האהבה הבינלאומי שיחול מחר, שלישי, 14.2. "אני מזמין את כלל תושבי העיר לבוא וליהנות מההופעות ומהאירועים הייחודים לעיר, לטייל וליהנות ממנה גם בחורף", מסר ראש העיר

פורסם בתאריך: 13.2.23 12:43

פסטיבל החורף של ישראל – 'שאון חורף' 2023, ממשיך זה השבוע השני, והפעם במתחם חצר פיינגולד במרכז העיר. השבוע, האירועים יתמקדו באהבה, מערכות יחסים ומה שביניהן – לרגל יום האהבה הבינלאומי שיחול מחר, שלישי, 14.2.

"סימה נון מגיעה למייקס-פלייס להרים את העיר במופע היפ-הופ בועט", נמסר ל"כל העיר", "נעמי לבוב בשיחה פתוחה עם הקהל על מה שקורה ברגע זה ממש, "רדיו שבורי במדינה" בדיבורים כנים מהלב, בהשתתפות הקהל שמוזמן לעלות לשידור ולשתף אותנו בשיברון הלב שלו, קופידון על גלגלים כשליח וולט של אהבה שיסתובב ברחבי המתחם ויפנק במילים שמגיעות היישר מהלב, עמדת הפגנה בשביל להפגין בעיקר אהבה, ומגישי 'ההסכת שאין לומר את שמו' מגיעים במיוחד לשאון חורף רגע לפני הוולנטיין, כדי לדבר על מערכות יחסים בסדרת הארי פוטר".

יש לציין כי רשימת האירועים המלאה נמצאת באתר שאון חורף והאירועים יותאמו למזג אוויר.

הפסטיבל, שמתקיים בירושלים זו השנה ה- 12, יכלול עשרות אירועים מגוונים בהשתתפות מאות אמנים, מוזיקאים ויוצרים, שיהפכו את הרחובות בעיר לחגיגה ענקית של אמנות, מוזיקה, אוכל טוב ומסיבות לתוך הלילה בכל יום שני בפברואר, בארבעה מוקדים שונים במרכז ירושלים: הלל, חצר פיינגולד, בצלאל-שץ ושושן.

תושבי ירושלים והמבקרים בה מוזמנים לשוטט בסמטאות, ברחובות ובעסקים ולגלותם מזווית חדשה ואחרת. האירועים ימשיכו להתקיים מהשעה 20:00 בכל יום שני – ב-20.02.23 ברחוב בצלאל ש"ץ וב-27.02.23 ברחוב שושן.

ראש העיר משה ליאון: "שאון חורף חוזר אלינו בפעם ה-12, וירושלים ממשיכה להוביל כבירת התרבות והמופעים של ישראל. אני מזמין את כלל תושבי העיר לבוא וליהנות מההופעות ומהאירועים הייחודים לעיר, לטייל וליהנות ממנה גם בחורף".

אירועי שאון חורף 2023 ורשימת המשתתפים מתעדכנים באתר ובדף הפייסבוק:
https://shaon-horef.co.il/
https://www.facebook.com/ShaonHoref

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר