זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת האירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הטרגדיה בהר חומה – נקבע מותו של הפועל באתר בנייה ברחוב שירת אהרן

הפועל נפגע הבוקר, שני, בראשו כתוצאה מצינור של משאבת בטון שנחבט בו בעוצמה רבה. לפרמדיקים שהוזעקו לא נותר אלא לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 20.2.23 11:57

פועל בניין כבן 55 נהרג הבוקר, שני, כתוצאה מתאונת עבודה באתר בנייה ברחוב שירת אהרן בשכונת הר חומה. ראובן צרפתי ויוסף חיים קדושי, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו כי "לדברי העובדים באתר הבנייה – מדובר בעובד האתר שנחבל קשות בראשו כתוצאה מצינור של משאבת בטון שנחבט בו בעוצמה רבה. למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בשכונת מלחה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

 

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, יוסף חיים ישראלי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק ונשימה ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

חובש רפואת חירום יוסי מרציאנו, מתנדב 'צוות הצלה', מוסיף: "כשהגעתי למקום, הכווינו אותי לעבר מפעיל מנוף – גבר כבן 50 מוטל על הרצפה ומחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה לאחר, שלדברי העובדים במקום, נפל ממנוף עליו עבד. יחד עם פארמדיקים וחובשים נוספים של מד"א, ביצענו בו פעולות החייאה הכוללות עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים.

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו במצב קשה מאוד, תוך כדי פעולות החייאה לחדר טראומה בבית החולים שערי צדק".

ממשטרת ירושלים נמסר כי "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות פציעתו הקשה של עובד לפני זמן קצר, באתר בניה בשכונת הר חומה בירושלים, במהלך עבודת משאבת בטון באתר. העובד, בשנות ה-50 לחייו, נפגע באורח אנוש (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה של תחנת עוז במחוז ירושלים נמצאים בזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה תוך שנמסר דיווח על המקרה למשרד העבודה בהתאם".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר