אשר מנחם ויעקב ישראל זכרם לברכה (צילומים: באדיבות המשפחה)
אשר מנחם ויעקב ישראל זכרם לברכה (צילומים: באדיבות המשפחה)

כחודש אחרי הרצח של שני בניה בפיגוע ברמות – דבורה פאלי ילדה בן

הבוקר, רביעי, הגיע לעולם בן חדש לאברהם ודבורה פאלי, אח קטן לאשר מנחם ויעקב ישראל ז"ל, אשר נרצחו בפיגוע הדריסה הקלטני ברמות

פורסם בתאריך: 15.3.23 10:06

התרגשות ושמחה מהולים בעצב ובכאב: עין לא נשארה הבוקר, רביעי, יבשה בחדר היולדת בבית החולים הר הצופים, זאת לאחר הגעתו לעולם של בן חדש לדבורה ואברהם פאלי, אשר איבדו את שני ילדיהם הקטנים בפיגוע הדריסה הרצחני בצומת רמות לפני כחודש.

מדובר, כאמור, בשמחה גדולה בתוך העצב הנורא שפקד את המשפחה (ובכלל) לאחר הירצחם של אשר מנחם ויעקב ישראל ז"ל, בני 6 ו-8, בפיגוע הדריסה שאירע בצומת רמות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


כפי שפורסם, רק בשבוע האחרון שוחרר האב אברהם נח פאלי מבית החולים לשיקום, והשבוע הוא עלה לראשונה לקברי הילדים בהר המנוחות בגבעת שאול.

 

האב נשא דברים קורעי לב ופרץ בבכי: "מתוקים, לא הספקתי להיפרד מכם. אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם רוצה להגיד לכם תודה כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק, איזו שמחה הייתה לכם בלימוד איזו מתיקות איזו שמחת חיים שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם.

"הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל לתפילות הגדולות שלהם כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה".

כזכור, ביום שישי ה-10.2.2023, בסביבות השעה 13:30 אירע הפיגוע הקטלני. מחבל דהר עם רכבו במהירות לתחנת אוטובוס בצומת רמות. בפיגוע נרצחו 3 – אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי ז"ל, ואלתר שלמה לדרמן ז"ל. בפיגוע נפצעו גם 5 בני אדם, ביניהם אברהם נח פאלי ועוד אחד מילדיו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר