הנזק שנגרם למונית בעקבות התקיפה האלימה (צילום: דוברות המשטרה)
הנזק שנגרם למונית בעקבות התקיפה האלימה (צילום: דוברות המשטרה)

חשד: נהג מונית הותקף בירושלים על רקע גזעני

החשוד, תושב העיר כבן 17, נעצר לחקירה ובהמשך צפויים מעצרים נוספים

פורסם בתאריך: 29.3.23 10:39

המשטרה עצרה לחקירה חשוד, תושב ירושלים כבן 17, בתקיפה חמורה של נהג מונית בירושלים. עפ״י החשד, המעשה בוצע על רקע גזעני ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בקרית היובל? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


 

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשעות הלילה, במהלך הפרות סדר שהיו באזור רחוב בן צבי, התרחשה תקיפה חמורה ואלימה של נהג מונית שבמהלכה נגרם נזק לרכבו לאחר שיודו לעברו חפצים שונים על ידי המון.

"בעקבות המקרה, נהג הרכב נמלט מהמקום ולאחר מכן נפגע הולך רגל באורח קל. בנוסף, נגרם נזק כבד למונית ולכלי רכב שחנו בסמוך. השוטרים פעלו להדיפת המתפרעים, והמשטרה פתחה בחקירת המקרה ובאיסוף ממצאים וראיות על ידי מפקדת החקירות של מחוז ירושלים".

אמש, שלישי, בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון במחוז ירושלים עצרו חשוד שהשתתף במעשה האלימות והתקיפה שבוצעה עפ״י החשד על רקע גזעני. "החשוד, תושב ירושלים כבן 17, נעצר לאחר שניסה להימלט ממרפסת ביתו", מספרים במשטרה. "בתחילה, בן משפחתו שפתח את הדלת ציין שהחשוד לא בבית, ואז הבחין אחד מבלשי המשטרה בניסיון בריחה של החשוד ממרפסת חלון הבית לכיוון הכביש הראשי. בלש אחר שהיה מחוץ למבנה, עצר אותו וכבל אותו באזיקים. בנוסף, בן משפחתו נעצר לחקירה גם כן בגין חשד לשיבוש חקירה וסיוע בניסיון ההימלטות של החשוד".

"בשעה זו החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במפקדת החקירות של מחוז ירושלים", נמסר. "החקירה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים ובהמשך צפויים מעצרים נוספים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר