החסימות בכביש בגין (צילום: איתמר כרמון - חדשות כל העולם)
החסימות בכביש בגין (צילום: איתמר כרמון - חדשות כל העולם)

חסימת כביש בגין אתמול: עדות נוספת על אלימות של מפגינים

תושבת העיר נתקעה כמו רבים אחרים בחסימה של מתנגדי הרפורמה המשפטית את כביש בגין. בפוסט שהעלתה בפייסבוק היא תוקפת את המפגינים ומשחזרת את הרגעים הקשים עם שני ילדים קטנים ברכב

פורסם בתאריך: 25.7.23 17:06

האירוע שבו נופצה שמשת רכב אתמול (שני, 24.7) בכביש בגין היה, כך מסתבר, השיא השלילי של חסימות הציר המרכזי של ירושלים על ידי מתנגדי הרפורמה/מהפכה המשפטית, אבל לא האירוע היחיד.

בפוסט שהעלתה היום (שלישי, 25.7) תושבת ירושלים שנתקעה בחסימות עם שתי בנותיה, היא משחזרת את הרגעים הלא נעימים, את השעות הארוכות שהעבירה בעל כורחה ברכב וגם את העלבונות והמילים הקשות שהוטחו בו על ידי חלק מהמפגינים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מחפשים דירה בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


"אז אתמול נתקעתי עם רכבי בחסימה של בגין בירושלים", היא כתבה. "שעתיים ישבתי ברכב אחרי יום עבודה שמאחורה 2 בנותיי רעבות, צמאות ועייפות. נשמע מאתגר? חכו שתשמעו מה באמת היה. המון זועם שדופקים על רכבים ושמשות, מנסים לשבור מראות, בחורות שעוברות ומטיחות את מקל הדגל בבחורי ישיבה שעמדו בצד הדרך סתם כי בא להן…

"לאחר מכן נשמעו לעברי מספר קריאות כגון: "לכי תלמדי ליבה ותשלחי את הבת שלך ללמוד ליבה שלא תצא מפגרת כמוך", "תשלמי מיסים ואל תחיי על חשבוני" ועוד פנינים… ברור לכם שכל זה נאמר לי רק בגלל חזותי החרדית. מי שמכיר אותי יודע שההשכלה שלי היא מעבר לליבה… כולל תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה ועוד.

 

 

"מעבר לכך, לצעוק לחרדית לכי לללמוד ליבה מצביע על בורות. הרי בנות בכל המגזר החרדי לומדות ליבה ובכלל את כל המקצועות לפי תוכנית משרד החינוך. ובנוסף לומדים תנ"ך יהדות, דינים, מחשבת ישראל ועוד. מה שאומר שבנות חרדיות לומדות בהיקף גדול יותר משאר המגזרים. הדיון של ליבה הוא בחינוך הבנים וגם שם זה מתחלק, אבל את זאת נשמור לפוסט אחר…

לגבי תשלום מיסים… גיחכתי. העובדה שגם אני וגם בעלי עצמאיים ובנוסף אני גם שכירה – אין היריעה יכולה להכיל את כמות המיסים שאני משלמת בחודש… בטוחה שהרבה יותר מאותו בחור שצעק קריאה זאת לעברי. (הכל מוסרט, אך בשביל לשמור על פרטיות המפגינים ובשל העובדה שלא קיבלתי מהם אישור לפרסם לא העליתי לכאן).

"כמובן שהתעמתתי עם הקוראים והטחתי בהם את הנתונים שלי. חלקם שתקו והתעלמו, חלקם העבירו נושא והיה אפילו אחד ששלח את חבר שלו להתנצל בשמו…

"לסיכום, מה שראיתי אתמול לא היתה הפגנה בשם הדמוקרטיה. הייתי עדה להפגנה דיקטטורית שכל מטרתה להשפיל מגזרים, להקטין כל דבר שהם לא מאמינים בו, לשפוט אנשים לפי חזות חיצונית, לבצע הכללות ולומר סיסמאות ריקות מתוכן!

"אני לעולם לא אקרא סיסמאות מכלילות לאף אדם. וכך גם אני מלמדת את בנותיי! אני חושבת שהמפגינים וראשיהם צריכים לעשות בדק בית אמיתי וחשבון נפש- מדוע מה שתארתי פה בכלל קרה תחת ידם??".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כל הכבוד למפגינים.

    צרות האופקים ושנאת השכן שקורמת עור באתר הזה מלמדת על המוסר הכפול

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר