אילוסטרציה של ילדה בוכה, רכב הסעות (צילומים: pixabay.com)
אילוסטרציה של ילדה בוכה, רכב הסעות (צילומים: pixabay.com)

החשד הכבד: נהג ההסעות הירושלמי ביצע מעשים מגונים בקטינות

המשטרה, באישור בית המשפט, חושפת בצעד חריג יחסית את זהותו של הנהג - יהודה מזרחי - אשר נחשד בביצוע מעשים מגוגנים בקטינות במסגרת עבודתו כנהג הסעות ילדים בגוש עציון. עו"ד מירב זמיר, שמייצגת את החשוד: "אמת סופה לצוף ומרשי ייפרע מכל מי שהשתתף במזימה רעה זו שכה הכפישה את שמו הטוב"

פורסם בתאריך: 5.12.23 10:14

נהג הסעות ילדים מירושלים נחשד בביצוע עבירות מין בקטינות מתחת לגיל 14. בצעד חריג יחסית, שמטרתו איתור קורבנות נוספים, המשטרה, באישור בית המשפט, מפרסמת את זהותו של הנהג – יהודה מזרחי, בן 60, תושב ירושלים שמשמש כנהג הסעות בגוש עציון. הוא הובא אתמול, שני, בפני בית משפט השלום בעיר ומעצרו הוארך.


יהודה מזרחי (צילום: דוברות המשטרה)

יהודה מזרחי (צילום: דוברות המשטרה)


על פי החשד, מזרחי המשמש נהג הסעות ילדים באיזור גוש עציון, ביצע מעשים מגונים במספר קטינות. החקירה החלה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו במשטרת מחוז ש"י.

במשטרה מציינים כי נוכח אופי העבירות ועיסוקו של החשוד, בית המשפט התיר את פרסום שמו של החשוד, מטעמי עניין ציבורי ולשם איתור קורבנות נוספים: "משטרת ישראל פונה לציבור לפנות למוקד 100 ו/או לתחנות המשטרה באיזור גוש עציון ובירושלים ולדווח על מקרים נוספים".

עורך דינו של החשוד, מירב זמיר, מוסרת בתגובה: "העובדה כי מעצרו של מרשי היה רק לאחר למעלה משלושה חודשים מביצוע העבירות הנטענות, ממחישה עד כמה עסקינן בעלילה נפשעת שאינה מגובה בראיות מספיקות. אחרת, המשמעות היחידה היא שגורמי אכיפת החוק לא ביצעו עבודתם כראוי ותוך כך סיכנו את הציבור במשך זמן כה ממושך. זה בוודאי לא עולה על הדעת והדבר מדבר בעד עצמו. גם העובדה שהשופט סירב להאריך את מעצרו בחמישה ימים כפי שהמשטרה ביקשה והסתפק בהארכת מעצר של יומיים בלבד, מדברת בעד עצמה. אמת סופה לצוף ומרשי ייפרע מכל מי שהשתתף במזימה רעה זו שכה הכפישה את שמו הטוב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר